Vyhřívané rukojeti,vyhřívaná sedla ,stavitelné vysoké plexi, tempomat, rádio, CD, zpátečka, block computer (teplota, prům. rychlost, dojezd, spotřeba), hlavní elektrický stojan, plně integrální ABS, alarm BMW, centrální zamykání
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda GL1800 GoldWing: Golďas nemá elektrický hlavní stojan a štít. Je teda fakt, že zase topí na nohy, ale LT je LT.
První dojmy - Mám jen druhé dojmy a tak skutečně nevím co zde psát.
Recenze
Zkušenosti: Jen dobré. Pomluvy od lidí co na této motorce ještě neseděli, jsou jen z neznalosti. Já měl obavy ,že s tak těžkým stojem se nebude dát jezdit jinak než rovně , ale po prvních pár kilometrech jsem z jízdy doslova unešenej. Tak na motorce je najeto cca 3000km a po zkušenostech s Hondou VTX je to svezení o 100% lepší. Já měl vždy jen cruisera a tak nemám možnost srovnávat se silniční motorkou, je to promě to nejpohodovější svezení co jsem zažil. V roce 2013 koupeno druhé LT 2008 a pak již nevím co dál. Je to nejvybavenější motorka na trhu a tak je strašná škoda , že ji už nedělají. Zakoupeno tedy nové LT a to 2009/5 do provozu a tak, asi nejposlednější co šlo. Téměř za cenu GT 1600 a to s výbavou , kterou na GT a GTL nedali.
Cesty: Ne srazy
Další info: Výměna za VTX 1300 a nelituji toho . Mám rád výbavu auta, ale vadí mi čtyři kola, tak jsem koupil něco co to splňuje obojí a snad se na nějaký čas budeme snášet.
Je to prostě kus pořádný mašiny a hlavně to pohodlí
Je to fakt auto na dvou kolech. 10b
Zdravim te krajane a davam ti 10
Tak ABS je opraveno a ten výkon je informace od prodejce a je mi to jedno. Díky
tak by me zajimalo podle ceho jsi poznal zvyseny vykon?Jo a neni to DUAL ale Full Integral.