Univerzální stroj - dole strašně hodňoučká, nahoře brutální letadlo.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Tak třeba srovnám s Fárošem - Hondou CBR 900RR, oproti němu je o 100% pohodlnější, nebolí mě vůbec záda, sedadlo pro spolujezdce je tady použitelné - paní neremcá. Brzdy cca stejné - účinné, hmotnost pocitově lehčí ač ve skutečnosti je cca stejná, krouťák od spodu mi přijde sotva poloviční, na rychlé předjetí kamionu je nutné minimálně o 2 stupně podřadit. Vše se odehrává ve vyšších otáčkách a ten zvuk, to je prostě symfonie, zvukomalba! - zvláště když se to roztočí na těch 13000 otáček :-)
Doplňky na motorce - Instalován držák navigace Garmin Oregon 300.
Recenze
Motorku už jsem vlastně nechtěl, přeci jen léta přibývají, ale je to droga a nejde to bez ní...
CBR 600F je vhodná na cestování i na řádění na okruhu. Spotřeba vychází po několika tankování na 5,3 l/100 km při cestovním tempu 80 - 130 km/h. Lze s ní jet 60 km/h na šestku na 2000 otáček a lze z ní vyždímat 250 km/h. Motor zatím startuje za tepla i za studena na dotek, podvozek super - vše lze individuálně seřídit. S úložným prostorem je to katastrofa - v podstatě žádný není naštěstí mám tankvak.
Po sezóně nechám vyměnit rozvodový řetízek s napínákem, po studeným startu se již ozývá. Motorka má najeto skutečných 50000 km a doufám že ještě jednou tolik najede
Je říjen 2016, motorka je po výměně rozvodového řetízku + napínáku, jsou seřízené ventily a vše šlape jako hodinky. Zazimovávat ještě nebudu, doufám že bude ještě příležitost se řádně projet.
Mám novou cb 650 f a úplně to stačí je na tom pohodlné svezení mám to saménale naháče.
Moc pěkná, každý se musí otočit! Samozřejmě 10 bodů!