renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XJ6 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MartinRichi
Vloženo 14.7.2016
Aktualizováno 4.5.2017
Zobrazeno 1 382x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvěle ovladatelná, přirozený posez a dostačující výkon. Zábavná a bez problému zvládá i cestování.

Motorka koupena od CuoreSportivo (Frýdek-Místek) - Maximální spokojenost a vstřícnost. Radost spolupracovat.

První dojmy - První dojmy... jsme spolu 5 týdnů a ještě pořád se culím do helmy. Parádně mi sedla... posed je na ní pohodlný a když se nehoní tak si přede jako kočička. od 6 000 začíná ta zábavná část. Jen by mohla mít o kousek výš stupačky.

Doplňky na motorce - Od prvního majitele jsou na motorce nainstalovaná zrcátka s led blinkry. Jsou o něco širší, takže je v nich lépe vidět a zároveň blinkry jsou na viditelnějším místě. Instalován je také větrný štítek GIVI. Pořád přemýšlím o laděném výfuku, nejen kvůli vzhledu (obrovský katalyzátor) ale i kvůli zvuku, který je velmi tichý a v helmě prakticky neslyšný. Problém je ovšem s cenou, která se pohybuje vysoko a nejsem si jistý poměrem užitek/cena.

Recenze

Po té chvilce co jsme spolu (něco přes 2 000 km) můžu říct že je to perfektní motorka na projížďky po menších klikatých silnicích a bez problémů zvládá i výlety - 400 za den (na ty větší se teprve chystáme), pro dálnici ale dělaná není. Ve středních otáčkách je příjemně tichá, ale ve vyšších umí být pěkně dravá. Více se rozepíšu až spolu spolykáme ještě pár kilometrů.

Tak už spolu máme najeto přes 10 000 km a pořád mě baví! Je to skvělá motorka, která nechystá žádná nechtěná překvapení. Dá se na ní pohodlně cestovat (i když na ní trochu fouká) i na delší vzdálenosti - 1 000 km/ víkend, ale z toho už zadek nejásá. Nicméně posez je na ní pohodlný i pro mě s mými 194 cm. Jsem vděčný za větrný štítek, protože i ta malá ochrana je velice znát.
Motor v nízkých a středních otáčkách je poměrně tichý, ale krásně rozmotává výkon od spodních otáček až nahoru. Není problém, projet vesnicí s 5kou a za značkou ho nechat hezky rozmotat. Ideální cestovní otáčky jsou kolem 6 tis., které poskytují slušnou cestovní rychlost, ideální spotřebu a pohodlí spojené i se zátahem, který má motorka právě od 6 tis. Cca od 6,5 tis. otáček začíná motor lehce vibrovat až do 7,5 tis.
Brzdy a podvozek jsou na takovou motorku myslím velmi slušné. Na motorku se dá bez problému zabalit i na delší dobu, ale na vícedenní výlety s baťůžkem to není.
Servis motorky se týká prakticky jen klasické údržby - tekutiny, gumy, řetězovka. Gumy se mi osvědčili Pirelli Angel ST. Jsou svým profilem a vlastnostmi naprosto ideální volbou. Lze využít skoro celý jejich povrch (cca 2 milimetry od hrany už to nepustí stupačky) a jejich životnost mě překvapila. Zároveň snesou i ostřejší tempo. Řetězová sada je poměrně nová DID.
Motorka je ideální na hezky klikaté silnice, kde se projeví její skvělá ovladatelnost a hravost.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MartinRichi
MartinRichi napsal 08.05.17 v 23:35

Díky v té černé je naprosto luxusní :)) jinak spotřeba je dost proměnlivá. Když jedu pohodičku a nikam se neženu tak cestovní rychlostí 5 - 5,5 l, ale když se honí kolem 10k otáček, tak si to vezme i 15 - 16 a vezme si i trochu oleje.

Chronicles
Chronicles napsal 05.05.17 v 20:15 10b.

Dle mého názoru nejhezčí barevná varianta Souhlasím s recenzí Přeji spoustu šťastných kilometrů Jak si na tom se spotřebou?

Více komentářů



TOPlist