renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki GPZ 500 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pannedra
Vloženo 12.7.2016
Aktualizováno 19.6.2017
Zobrazeno 1 036x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Stará mrcha s děsivým nátěrem sprejem, ale moje :)

Více fotografii

Motorka koupena od FastRider (Cheb) - naprostá spokojenost, přesný popis v inzerátu a super dohoda. Za mě doporučuji obchodovat.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 750: Kawa byla levnější jak pionýr :D

První dojmy - mám rád starý vraždy všechno se na nich udělá, není mi líto jí složit a vím že jí dojezdím až do smrti a nepustím dál do světa. Co se mi nelíbí je jen úředničina k motorce výhradu nemám

Motorku bych doporučil pro - motorka je nejvhodnější pro mě :)

Průměrná spotřeba - 10 l/100km

Recenze

Zatím jsem na ní najel asi 14 km, takže mám spíš první dojmy. Vzhledem k tomu že byla fakt za pár kaček, nedá se jí vytknout nic. Časem až budu mít v hromadě i auto které mi jaksi postává v garáži na špalkách, dostane se i na vytahanej primární řetěz, asi na komplet plasty v nějakém hezčím laku a opravy věcí které jsou sice pocitové, ale jsem puntičkář, takže se předělávat budou. K jízdě mám jedinou výhradu a to tu, že levé řídítko je jaksi jiného než originálního charakteru, takže se zdá jako by mašina táhla doprava - stovková záležitost.

Tak po zimě vyměněna rozpadlá převodovka - tímto bych chtěl poprosit všechny, co nejsou mechanici, aby se do motorů a převodovek nehrabali.

Dále vyměněn mlátící primární řetěz za nový kousek (originál Kawasaki 2500 Kč, což je dost směšná částka).

Během zimní pauzy jsem nechal repasovat zadní pružící jednotku - pan Procházka v Čerčanech (výborná práce za necelé 4000 a je to se zárukou a lepší než nějaký bazarový šunt v bůhví jakém stavu).

Repase předních vidlic v mé režii, konečně nadešel čas i na výměnu prehistorických pneumatik ( pro příště ale již 130/70 r16 dozadu a 110/70 r16 dopředu) originál rozměry jsou poněkud úchylný a na dnešní poměry lehce nesehnatelný.

Nyní jsem se jal opravy laku - pod sprejobarvou na mě vykoukly jak samolepky tak trošku poničený originál lak. Ale snad se ho alespoň 60% podaří zachránit.

Opravy typu svaření kapotáže a výměna zadní části kapotáže za novější, hezčí verzi ani není třeba uvádět.

Jinak po repasi všeho co je vůbec možné se motorka konečně chová tak jak by měla, v zatáčkách drží a je s ní veliká sranda. Je to dokonale ovladatelný a předvídatelný stroj.

Dále je v plánu posílení přední brzdy - vyhození jednoho kotouče a třmenu a naroubování něčeho účinnějšího (klasický účinek z těchto let, takže nic moc) svaření a porovnání výfuků na které jsem si v díře v zatáčce sedl a tak nějak dolazení zbylých neduhů.

Teď jsem v opravách a vylepšeních i s pořízením tak na půlce toho co bych dal za jinej stroj ve stavu takovém aby se na tom aspoň dalo jezdit.

Mám na ní najeto něco přes 4000 Km, celkový stav tacho je asi 61 500 Km.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pajapaja
pajapaja napsal 28.07.16 v 17:30 9b.

findejs1310
findejs1310 napsal 13.07.16 v 13:04

Tak přeju pevné nervy ať je z ní zase holka jako lusk

Milan1963
Milan1963 napsal 13.07.16 v 09:58 10b.

Vypadá dobře, přeju, abys z ní udělal "novou " motorku.

Více komentářů



TOPlist