Stará dobrá klasika která i dnes dokáže okouzlit. Emoce, pohoda, motorka na které se člověk necítí jak "vosa na bonbónu".
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Hned padne do ruky, jen s tou váhou na místě musí člověk počítat. Zátah motoru dobrý, v 6 tisících se zblázní (verze s V-Boost) a katapultuje jezdce vpřed. Podvozek a brzdy odpovídají době vzniku. Adrenalin :-)
Motorku bych doporučil pro - Motorka asi není příliš vhodná pro začínající motorkáře a ty kteří se necítí na manipulaci se skoro 300 kg. Chce to vyzkoušet, ale pozor - je celkem návyková :-)
Doplňky na motorce - Snažím se zachovat originál, zatím jen jiné blinkry, koncové světlo, rovná řídítka. Na cestování doplněna originální opěrka a nosič.
Recenze
Hledal jsem po letech odježděných na silnicích něco usedlejšího, ale ne klasického čopra. Rozhodnutí padlo na starého V-maxe a nelituji. Poctivá motorka, samé železo, v lepším případě hliník, žádný plast. Motor je kategorie sama pro sebe - vlastně i celá motorka. Pohodlný posaz pro řidiče, přijatelný i pro spolujezdce. Manipulace na místě trochu problém, člověk musí trochu plánovat kde zastaví, tlačit Maxe do kopce opravdu moc nejde. Při jízdě se váha ztrácí, i když lehký supersport to opravdu není, do zatáček se musí trochu nutit. Brzdy přijatelné. Co se Maxovi opravdu nelíbí, jsou rychlé dlouhé zatáčky s nerovnostmi. Pak se začne vlnit a dávat najevo svou nelibost. Takže ideálně na "kochačku", ale vždy připraven vystřelit vpřed.
Cestování určitě možné, musí se ale počítat s častějšími zastávkami u pump a uskrovnit se ohledně bagáže.
Překvapila mě dostupnost náhradních dílů, je k dispozici vše, jen ty ceny... S doplňky také není problém, ale jsou k dispozici především v zahraničí.
Pecka stroj.
Super stroj přeji pohodu v sedle.
Supr stroj.
krasný stroj, přeju pohodové kilometry
Krásna poctivá mašina neni co dodat SUPER