Po přesednutí ze stopětadvacítky parádní jízda. Dostatek výkonu kdykoliv potřebuji, stabilní, pohodlný posez, co víc jsem si mohl přát...
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 N: Horší design a vyšší cena
Yamaha XJR 1300: Tááák krááásnááá. Ale moc těžká, silná a příliš žere
První dojmy - Po prvních pár jízdách jsem musel udělat pár úprav, zejména s páčkami spojky a brzdy. Dlouho jsem si zvykal na citlivost plynu, takže při akceleraci jsem se přidržoval závažíčka na řidítkách, abych to moc neroštoval. Po prvních 100 km už jsem si zvyknul a jsem naprosto spokojen.
Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych jí komukoliv :-)
Doplňky na motorce - Hned ze začátku jsem pořídil padací rám. Foto bude.
Dále se chystám na větší plexištítek
Pak chystám pár reflexních polepů
Průměrná spotřeba - 5.67333 l/100km
Recenze
Ke GSRku jsem se dostal díky naspecifikovaným parametrům co chci. Naháč, šestikilo, ročník mladší 2005, dvě koncovky výfuku, cena do 100 tis. Když jsem projížděl katalogy motocyklů, takových moc nebylo. Když jsem narazil na GSRko, byl jsem prakticky rozhodnutý, že Suza bude má vyvolená.
Zatím mám najeto dost málo, ale pár poznatků se objevilo. Motor je parádní, zabírá v celém spektru otáček na kterýkoliv převod. Podvozek je pevný, nejraději má samozřejmě čistý hladký asfalt. Česká záplatovaná okreska mu moc dobře nedělá. Brzí dobře, akorát při prudším brzdění se moc nechytá zadní brzda. Je to spíš taková nouzovka na přibrždění. Ovladatelnost budu komentovat po více najetých km. Spolujezdkyni musím nejdřív vybavit oblečením apod. a pak též přidám hodnocení (posezu a pohodlí, ne spolujezdkyně ). Úložného prostoru Suza moc nepobrala. Super je sice prostor na nářadí pod sedlovými plasty, lékárničku jsem tam taky vešel, ale víc moc nic...
Více hodnocení přijde po více najetých km.