renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R125 (2010)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Migitou
Vloženo 9.6.2016
Aktualizováno 12.1.2017
Zobrazeno 2 187x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


"Vyježdění" jezdci 4T moc nemusí, ale pro mne to je motorka, která mě naučila milovat život v jedné stopě

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda NSR 125R: 2t by mě finančně jako studenta sežral, a co si budem říkat, pro mladý pako silnej stroj není dobrej nápad :-)
Aprilia RS 125: Stejný důvod jako u NSR

První dojmy - První dojmy.. Bylo mi 17 a byla to motorka, co víc si přát. Sportovně vypadající mašina, pro nezkušeného vypadá jako 600 ccm, k tomu pár vychytávek jako Akrap a láska je na světě. Odvážel jsem jí v dešti se zkušenostmi pouze z pitbiku a takovou nervozitu abych miláčka nepoložil jsem v životě nezažil :-D Motorka padla zvukově, výkonově a překvapivě i na mých 188 cm docela sedla.

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv kdo začíná s motorkami :-)

Doplňky na motorce - Akrapovič výfuk, vč. svodů.
Držák SPZ
LED blinkry přední i zadní

Recenze

Jak jsem psal, motorka sedla jako ulitá. Započalo to 50km vyjížďkami okolo "komína", následně delšími výlety po odpolednech. Neustálé seznamování, jak project zatáčku, kdy řadit, jak zalehnout, kdy podřadit, atd.. Motorka byla koupena v říjnu roku 2015, a nyní v červnu 2016 mám najeto skoro 10 000 km. Motorka si bere málo benzínu (cca 2l na sto), což je pro člověka s penězma z brigády nádherná věc.
Brzdy - Přední brzda Brembo, k té nemám výtky. Zachránila mě v nejedné situaci a spoleh na ní byl. To už se o zadní říct nedá, tu člověk použije jen v kombinaci s přední nebo při opravdu mírném dobržďování na semafor, když má zrovna líné prsty mačkat páčku.

Jízda - Opět, bez chyby. člověk zaleze zadkem k sedačce spolujezdce, lehne hrudníkem na nádrž a jede. Na 4T až překvapivě svižně. Maximální rychlost v TP je 120 km/h, ale co si budeme řikat, těch 135 km/h jsem z ní vytáhl (samozřejmě na německé dálnici ). Do zatáček s pneumatikami Continental ContiGO člověk nemá vůbec strach. Motorka se tak po 30 km pořádně zahřeje motorově, pneumatiky mnohem dříve, a to je teprve jízda. Prostě jízda taková, co by člověk od 125 ccm vůbec nečekal. A nejen to, je lehounká, takže vyhnutí se překážce člověk zvládne s přehledem.

Názory - Lidé ať už na vesnici, městě nebo jen na poli se otáčí. Motorka duní skrz Akrapoviče, vypadá sportovně a když na ní člověk ještě dobrý hadry, tak je místním frajerem. Několikrát jsem se setkal s údivem, když jsem řekl, že to je dváca. "Vždyť to je aspoň 600 ccm, ne?!". Na takové otázky si člověk musí zvyknout

9.6. 2016 - Za pár dní jde pryč a mně se po ní bude hrozně stýskat.. Spousta času stráveného u leštění té "lásky", vytáčení motoru na holky na chodníku jen aby se otočily a usmály se.. Snad jí i obrečím.. Tak jen doufám, že jí prodám do dobrých rukou











































Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
D0v4N
D0v4N napsal 17.07.16 v 14:51 10b.

super mašinka

MARTlN
MARTlN napsal 13.06.16 v 18:02

Za mě nejhezčí dváca

Migitou
Migitou napsal 13.06.16 v 09:47

Přesně, já raději budu jezdit, než se 80% volnýho času hrabat v motoru a divit se, proč mi to nejede

losmachkos
losmachkos napsal 13.06.16 v 06:15

Tak tak já měl na cbr 125 najeto pres 30 000 km a neznam nikoho kdo podobne kilometry ujel na 2t

Marco17
Marco17 napsal 12.06.16 v 11:23 10b.

Naprostej souhlas s recenzí, taky jsem začínal úplně stejně. Kterej majitel 2T najezdil 10K KM? Lepší zkušenost než porce kilometrů není. Tak ať to lítá

Více komentářů



TOPlist