renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jaston
Vloženo 5.6.2016
Aktualizováno 5.6.2016
Zobrazeno 1 381x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Dokonale nadčasový a čistý design, nesmrtelný a nesmrtelně zábavný motor a kolem dokola multifunkční stroj.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo - Jednání prodejce mi přišlo hodně fér. Netajil se tím, že motorka byla padlá a dělal se mnou psí kusy pro kontrolu. Po příjezdu do servisu jsem byl, ale hodně překvapenej. Možnost číslo jedna je, že prodejce nevěděl co prodával, nebo mě prostě obral. Ani jedna možnost není v pořádku.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Nebyl žádnej ve stavu, kterej by mě uspokojoval.
Suzuki SV 650: Ačkoliv dvouvál, úplně se mi nepozdává design.
Yamaha XJ 600: Design, slabší výkon motoru.

První dojmy - Strach, štěstí, respekt, splnění snu. Strašnej lak, ale bílá je dobrej podklad. Po pár zatáčkách jsem se s ní docela sžil, ale přesto ve mně sto koníků vzbuzovalo řádnej respekt a všechny neduhy, které jsem po cestě cítil se záhy vyřešily v servisu.

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil komukoliv, kdo má rozum, protože si opravdu nemyslím, že to motor z CBR je "supr pro začátečníky". Její lehkost a ovladatelnost ji samozřejmě před určujou pro slečny...dyť to všichni znáte, je to nejprodávanější a nejběžnější železo na našem trhu.

Doplňky na motorce - Zatím nic, ale plány jsou velký. Asi s nima moc velkej úspěch nesklidim, protože předělávat klasiku všech klasik na scramblera bude považováno za rouhačství, ale já se nemůžu dočkat až se do toho v zimě postupně pustím.

Recenze

Od svých 15 let jsem snil o Hornetu, takže jsem si konečně splnil sen. Snažil jsem se nebýt při nákupu emotivní, ale nebylo to pro mě úplně jednoduchý. Spousty problému na motorce jsem si nevšiml, takže první jízda nebyla nic moc. Přední pneu sjetá na jednu stranu, ohnutý vidle i řidítka a špatně uchycený budíky dělaly bordel, vůbec nevím, jak jsem si toho při zkušební jízdě a dvou prohlídkách nevšiml. Každopádně pánové z Motoservisu Praha se mi o miláčka postarali. Po srovnání, přeplnění a přetěsnění vidlí, nový přední pneu, výměně oleje a filtrů, novejch brzdách a tak dále jsem vyřešil na první projižďku do Pece pod Sněžkou. Při tomto výletu jsem mohl začít zjišťovat co a jak.

Motor je přesně takovej, jakej jsem si představoval. Do 7 tisíc otáček je to pohodlnej cestáček, kterej toho hodně odpustí. Samozřejmě, že mi to po sto kilometrech nedalo a na prázdnejch okreskách za Jičínem jsem si potřeboval vyzkoušet, jestli jsou ty převody tak dlouhý, jak všichni řikaj. Ano jsou. Na 4. stupeň Hornet jede 40km/h i 160km/h. Ovladatelnost motorky je po výměně předního kola bezchybná, do zatáček se vrhá s láskou a výjezdy ze zatáček jsou naprostá lahůdka.Manipulace při nízký rychlosti není o nic horší než se starým půlitříkem, ale to možná bude mnou.

Co se týče cestování, tak zatím můžu soudit jenom jízdu s batohem a na toto konto, vzpřímená pozice v sedle je skvělá, záda si začali stěžovat až po třech hodinách jízdy.

A to je zatím asi tak všechno. Najel jsem na ní asi 500 km, po více zkušenostech na konci sezóny podám delší hlášení.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist