renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 600 (1986)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník wáca
Vloženo 5.6.2016
Aktualizováno 14.1.2018
Zobrazeno 3 164x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 01.06.2017, Uskutečněno: 01.06.2017, Stav tachometru: 57000 km, Zhlédnuto: 25x


Tak jsem se po zhruba 500km od koupi rozhodl pro menší servis. Začlo to tím, že výkon motorky se mi zdál nízký a lidi mě strašily že to může být přeskočený na rozvodech o zub, kde i přesto to, ta motorka je schopná jezdit, ale má malý výkon. Nevěřil jsem tomu, tak jsem se hrabal v karburátorech, kde všechno bylo nastavený podle manuálu, motorka startovala jak teplá tak studená, ani kapku oleje si nevzala a olej v rámu jí klesne až tak po týdnu stání, takže jsem usoudil že to bude těma rozvodama.

Tak jsem vyndal motor z rámu hezky na ponk, jelikož vyndat ventilové víko když je motor v rámu je nemožné. Sundal jsem na ponku víko nastavil rozvody na značky a zjistil že časování uplně nesedí, nedělalo to ale jeden zub ale tak třetinu až půl zubu. Rozhodl jsem se tedy vyměnit rozvoďák, napínací pružinku a když už to je dole tak i gufera na ventilech a svíčku.
Zkontroloval jsem ještě stav vačky a vahadel, jelikož tyhle motorky na to trpí když lidi serou na vyměnu oleje a kontolu hladiny oleje. Bohužel měla na sobě už nějakou vadu a tak když to bylo rozhozený, poslal jsem vačku i vahadla na repas, kam jsem posílal už víc věci a vždy max. spokojenost.

Když mi přišel balíček s věcma + repasovaná vačka dal jsem se do skládání. Vačka byla jak nová, řetěz byl opravdu o chlup kratší než původní.
Nasadil jsem řetěz, usadil vačku, nastavil rozvody a když jsem dával novou pružinku napínáku, všiml jsem si že barva na hlavě, která je i uvnitř červená, jako celý motor, není nijak poškrábaná od zandávání pružinky napínáku, kterou se barva na hlavě poškrábe. Usoudil jsem tedy že by to mohl být ještě původní řetěz a kilometry na budíku by mohly odpovídat zkutečnosti, což bylo 57000km. I na na netu jsem se dočetl +- podobný interval. stejně jako na NX650 co jsem měl, což je novější brácha.
Usadil jsem tedy všechno zpátky + novou pružinku napínáku, terá byla už viditelně unavená, časování sedělo lépe, nastavil jsem ventilové vůle, hodil motor do rámu, zapojil eletroniku ( asi 3 konektory ) a bylo hotovo.
Druhý den jsem jsem nalil olej, nikde nic neteklo, párkrát jsem prošlápnul s dekompresorem a pak jen ťuknul o startér a motorka naskočila.
Byl jsem jí tedy projet, ale výkon pořád stejný, jak kdyby prostě byla zavřená. Maximálka byla max na 120km/h. Což je málo, podle videí a manuálu je max někde na 160km/h. Bohužel nemám možnost vyzkoušet si jinou, jelikož jich moc není a jet přes půl republiky se mi nechce.
Nikde nic neklepalo, nehřeje se nijak extra, chytá dobře, olej nežere, Tak jsem to nechal být a že to budu řešit až dodělám svojí XRV750 kde jsem půlil motor.

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Ventilové sedlo+chladič+ teploměr

    Tak jsem najel necelých 2000km a najednou při jízdně trašné cvakání. Zkontroloval jsem ventilové vůle a na jednom výfukovým ventilu byla strašná vůle, že nešla ani nastavit. Sundal jsem tedy hlavu válce a hned to bylo

    Typ: Oprava
    Vloženo: 06.11.2017
    Uskutečněno: 06.11.2017
    Tachometr: 58000km
  • zvýšení řidítek

    Pro pohodlnou jízdu v terénu, jsem si udělal na rychlo podstavce, který nahrazujou i původní klemy na řidítka. Vypadá to moc vysoký, ale je to asi o 2-3cm vyšší než původní. Při jízdě ve stoje, hlavně tedy v terenu je

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 01.06.2017
    Uskutečněno: 01.06.2017
    Komentářů: 3x
  • Teploměr

    Od zkušenosti s NX650 kde v terenu lítala teplota až k 140°C na oleji v rámu, jsem se rozhodl instalovat na XL taky teploměr, ale chtěl jsem měřit teplotu oleje přímo v motoru. Koupil jsem tedy analogový teploměr s čidl

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 01.06.2017
    Uskutečněno: 01.06.2017


TOPlist