renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (1999)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Simitom
Vloženo 3.6.2016
Aktualizováno 12.4.2020
Zobrazeno 1 272x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Každý jí zná a asi každý kdo začíná o ní uvažuje.

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Cagiva Raptor 650: Žádná co by se vešla do rozpočtu.
Ducati Monster 600: Malý výběr, vysoké ceny za pěkné kusy, celkem drahý pravidelný servis proti jiným moto. Ale třeba někdu v budoucnu

První dojmy - Měl možnost si SV půjčovat, tak moto znám, ale tentokrát mám zalehávačku, takže trochu jiná ergonomie.

Motorku bych doporučil pro - jako první moto bych ji nedoporučil, ale každý má svůj rozum a chuť.

Doplňky na motorce - jiné zadní a přední blinkry, ale ty půjdou pryč a nahradí je origo.

Recenze

Prodáno 1.10.2016 - Dělala mi jen radost ale touha zkusit enduro je větší. Snad jsem neudělal chybu že jsem prodal.

Charakter V2 motoru a jeho zvuk. Všechno už bylo napsáno takže ve zkratce
+ Motor, motor, motor
+ zvuk
+ cena ojetin, náklady na servis
+ zátah od spodu
+brzdný efekt motoru

- slabé brzdy
- měkká přední vidlice
- jsou pohodlnější stroje, ale mám co jsem chtěl :)
- brzdný efekt motoru, řadit v zatáčce se nedoporučuje :)

Jasný že na hladkým asfaltu se zatáčkama

Cestovat půjde ale na cestu do Afriky to není.

Zatím jen zkušební jízda, zítra si dám první porci větších km, takže doplním, ale nečekejte nic nového.

8.8.2016. Na budíku se objevilo číslo 45.091 km což znamená že máme spolu najeto necelých 1.500 km. Prostě není čas víc jezdit i když bych chtěl.
Za tu dobu jsem stihnul udělat výměnu oleje a gufer ve vidlici, zkontrolovat ventily a vyměnit svíčky.
Udělal jsem si srovnávačku proti mému předchozímu Fazeru 600 a má se to tak. Yamaha je:
- rychlejší
- pohodlnější¨
- líp se na ní cestuje
- víc odpouští
- snáz se vede do zatáček
- má nižší spotřebu
Prostě je asi ve všem lepší, ale na SV je RADOST jezdit. Je s ní hrozná sranda, má lepší zvuk a tah motoru. Pro mě má prostě charakter. Nutí mě se víc soustředit a stačí mi polovina km proti FZS abych se pobavil. Dvouválec je prostě pecka. Jestli ji prodám tak to bude proto, že si koupím jiný dvouválec nebo enduro (taky dvouválec) :) Důvody jsou nahoře v popisu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Déjávu
Déjávu napsal 05.06.16 v 08:48

Záleží na modelu... u mojí 696 ventily co 12 tis. řemeny co 24tis. Teď jsem dělal komplet servis včetně oleje v tlumičích a brzdovky. 8tis. včetně práce!!
Když jsem měl rejži na servis jsem tolik nedbal, tam se opravuje až se něco ozývá nebo sere. U Ducati je servis základ a to většinu lidí odradí.
Jinak SV opravdu skvělá volba.

pap1234
pap1234 napsal 05.06.16 v 08:43

Simitom
Simitom napsal 04.06.16 v 22:46

diskuze čtu, ale nejsem až tak důvěřivý. Ptal jsem se v servise na servisní intervaly a ceny dílů u Ducati. Cena dílu než až tak vysoká, ale četnost servisů mně trochu odradila.

Déjávu
Déjávu napsal 04.06.16 v 21:42 10b.

SV je výborná motorka, ale k tomu servisu Ducati... no nečti diskuse. Za mě jasných 10b.

Více komentářů



TOPlist