renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki DR 650 (1994)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Pepino666
Vloženo 22.5.2016
Aktualizováno 27.12.2017
Zobrazeno 1 382x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Stará dobrá suzuki, na kterou se doufám budu moci vždy spolehnout a bude pár sezon ještě sloužit

Motorka koupena od zdenda2 (Děčín I-Děčín)

První dojmy - Trošku vibrátor, ale po chvilce jízdy si na to člověk zvykne. Tvrdší sedlo, musíme nechat vyrobit gelové je to o řiť. Hned jak jsem na ni sedl věděl jsem že je to ta pravá.

Motorku bych doporučil pro - Pro vyšší postavy jako jsem já, aspoň na tom nejsem jak vosa na bonbonu. Nebo pro příznivce jednobuchů, to si člověk musí prostě zvykat na vibrace.

Doplňky na motorce - Kufr na bordel

Recenze

Dráčka jsme vzaly na otestování jestly je pohodlnější enduro na cesty nebo naháč,
zatím jsou mé dojmy kladné.
Máme za sebou prvních 1000km.
Z toho bylo 500+ v jednom kuse.

Je to vzduchem chlazený jednoválec z 94 roku, takže po 1000 km dolito cca 2 panáky oleje.

Brzdy super, jen přední vidle docela měkká, ale motorka bude spíše určená na cesty než na necesty.

Na cestování pro mne ideální zátah od spoda s batůžkem jak jsem psal 500+ km v kuse, cestovní rychlost cca 115-120 kmh, vyšší už jen pro nutnost předjíždět.
Oba máme dojmy dobré :D akorát jsme museli často stavět pro protažení zadní části těla, doufám že toto odstraní přešití sedla.

3000km za náma, dolito cca 0,2l oleje což si myslím že je u jednoválu naprosto normální.( po výměně spojky a přetěsnění víka origo těsněním olej NEMIZÍ !!! .
Spojka je na konci své životnosti poslední výlet, Ústí nad Labem, Jičín, Špindlerův mlýn, Ještěd, Č. kamenice, Ústí nad labem - při tomto výletu a škrábání se do Špindlu začala lehce prokluzovat na 3. rychlost při plném plynu.

Doufal jsem že do konce sezony ještě vydrží, ale nejspíš se na to musím vrhnout dříve.

Spojku neberu jako závadu, je prostě opotřebovaná provozem, 1. závada nastala v jízdě v dešti když zničeho nic začalo DRko cukat - opraveno prodřený kabel napájení klaksonu ( pájka + smršťovačka a je hotovo ).

2016:

Nová spojka, lamely, plechy, pružiny, těsnění víka
Olej + filtr
Vzduch filtr
Seřízené ventily

2017:

Tak převodovka musí ven, třetí rychlost začala klapat.
Po kompletním rozebrání motoru zjištěn ulomený zub na 3. převodu.
Po pár telefonátech jsem sehnal komplet převodovku za dobrou cenu cca 3000 v parádním stavu, neotálel jsem a obědnal.

Jednoválec se rozebíral krásně, pouze jsem si musel vyrobit přípravek na sundání magneta, motor komplet zkontrolován a přetěsněn, ještě vyčistit karburátor a hurá do sedla.

Kdyby někdo potřeboval poradit s rozebráním tohoto motoru, rád zkušenosti předám.

Dokoupeno:

Bezúdržbová baterie
Brzdové destičky
Zadní pneu
Gripy

12.2017

Po dlouhém přemýšlení a zjištění, že manželka už nebude jezdit jako spolujezdec, ale má už vlastní mašinu, chci vyzkoušet cestovnější litrovou motorku konkrétně FZS1000.

Dráček už má nového majitele, doufám že bude dělat radost stejně tak jemu jak mě.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pepino666
Pepino666 napsal 24.05.16 v 05:37

Zdar vibrace mi až tak nevadí ale sedlo už je prosezelé, olej rosí kolem víka spojky takže v zimě pouze přetěsníme a za 1000 km to byli opravdu dva malé panáky jako si dáš v hospodě zelené

-Jandys-
-Jandys- napsal 23.05.16 v 21:48 10b.

Dr zdar Nové sedlo tvé pocity nezmění,je to jednobuchar a ty vibrace budou vždy,musíš si zvyknout a jezdit,pak to bude ok Nevím jak velké panáky s olejem máš namysli ale aby to nebylo moc.Jinak s DR v terénu vždy v pohodě,je to jen o jiných pneumatikách a jde to,jezdil jsem šotoliny i na motardech a taky to šlo Do vidle určitě hustší olej nebo progres pružiny a vše se změní k lepšímu

Více komentářů



TOPlist