renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yuki Smile 100 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Jakub654
Vloženo 18.5.2016
Aktualizováno 6.5.2018
Zobrazeno 3 160x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Spolehlivý motocykl, nízkootáčkový motor. ( volnoběh .. 1500 rpm, 70km/h .. 6000 rpm )
Tři ventily, dvě spojky, 4 rychlostní stupně.

Více fotografii

Motorka koupena od 2012, vyrobeno 2007

První dojmy - Je to cestovní stroj!

Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo nespěchá.

Doplňky na motorce - Měřič motohodin, USB pro dobíjení telefonu - spínané klíčkem..

Recenze

Tento stroj vyniká nízkými provozními náklady, spolehlivostí a především spotřebou.

Najeto cca 10 000 , závady, údržba:
Měněn olej 1l každých 3000km, Q8 Moto SBK 10W-40 stáčený
pláště vyměním zadní v cca 12 000 km
praskla žárovka v hlavním světlometu.
celkeme 4 defekty ( 2x praskla záplata - malá duše; a 2x regulérní defekt)

V 13 500 vyměněn zadní plášť, defekty od té doby nejsou žádné, jen na předním kole praskla duše, motorka byla rázem neřiditelná.

Léto 2016, cesta do Rumunska ( Banát, Transfagaraš ) , z důvodu přetížení zadní nápravy a sníženého přítlaku na přední kolo. (velký plný zadní horní kufr - 46l + brašny přes sedlo) jsem na mokru motorku položil i při citlivém brzdění přední brzdou a rovné jízdě. Problém nastává částečně i na suché vozovce, poučen brzdím naplno jen zadním bubnem a předním kotoučem dobržďuji výjimečně.

Z důvodu položení motocyklu: vyměněny zrcátka, ohlá hlavní stupačka (Rumunsko), vyměněna brzdná páčka ( velký problém sehnat v Maďarsku ), načatý pedál k zadní brzdě - ale zatím drží - opravit nejde
V průběhu vyjížďky ukroucen 4x 8mm šroub připevňující rozetu ke kolu, odvrtáno v Maďarsku a vyměněny šrouby, při cestě zpět se na Slovensku rozeta upět uvolnila - zjištěn stržený závit v hliníkovém uložení, přidal jsem nově samosvorné bezpečnostní matice ke každému šroubu.

15 000 olej tentokrát MOL Dynamic Moto 4T Street 10W-40, motor je více zatlumený a zmizely vysoké tóny z rachocení motoru, kultivovanější projev, papírově by olej neměl mít větší viskozitu .. ale poslechově asi má.

Najeto 16 000 ( podzim 2016 )

Obecně:
Cestovní rychlost cca 60 - 80 km/h

Nectnosti:
Malá nádrž - 3.5 l , cca 180km
Měkký rám, jízdní vlastnosti nad 80km/h
Problémový kryt hlavního řetězu, plech se deformuje při proružení a vadí řetězu.
Vyměněn přední plášť, pro jistotu.

Najeto 20 000 ( podzim 2017 )
Odešla jednotka zapalování - CDI, co má vyrábět z 12V palubní sítě stovky voltů pro primár zapalovací cívky. Závada byla sporadická a o to hůře diagnostikovatelná. NIcméně po náhradě originálem z Asie za 6 dolarů funguje jak víno. Baterka stále původní Yuasa 6 Ah a má již dvanáct let, docela překvapila, po koupi se zdála mrtvá, ale dobíjením za jízdy se dá vždy dohromady.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
mildanek72
mildanek72 napsal 22.02.20 v 05:20 10b.

mildanek72
mildanek72 napsal 04.02.20 v 17:53

Jakube super neznám přesně tento stroj jako řidič ale hodně podobné-Jincheng Ronda 110;LONCIN-VENUS,Sukida-City,HONDA WAVE,INNOVA...NA 3(4)PODOBNÝCH STROJÍCH MÁM ODJEŽDĚNO CELKEM ZA 8,5LET 133 850 km-to myslím hovoří za vše.JSOU TO VŠECHNO SUPER LIDOVÁ VOZÍTKA ZA PÁR KAČEK(OPROTI VELKÝM ZNAČKÁM)EKONOMICKÁ A POMĚRNĚ I RYCHLÁ(V RÁMCI ÚSPORNÝCH MALOOBJEMOVÝCH MOTŮRKŮ) BĚŽNĚ JEZDÍM NA LONCINU-VENUS Cest.PRŮMĚRY OKOLO 55 km/h +-5km/h..a RONDA MI DÁVALA NA RYCHLÝ PŘEVODY OKOLO 75 Km/h.průměr a max.rovina 88km/h na trojku!!!a na 4-ku z kopce až 115km/h...

lklouda
lklouda napsal 01.03.17 v 09:12 10b.

Kubo já vím že z Brna je to do Rumunska kousek, ale přes to obrovský obdiv k tobě i motocyklu.

Více komentářů



TOPlist