renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW S 1000 RR (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník trueman
Vloženo 6.5.2016
Aktualizováno 6.5.2016
Zobrazeno 4 408x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Konečně pořádná mašina, ne ze by R6 byla spatna, ale tohle je proste jina liga

Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky) - Myslim si ze trochu lepsi priprava na predani motorky by neuskodila - kdybych si neudalal domaci ukola nenastudoval příručku 4x před prebirkou, dost věci k asistentum apod by mi asi chybelo, jinak OK

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati 1299 Panigale: Bez vyhrivanych rukojeti a tempomatu

První dojmy - Jede jako prase i když je zatím omezena na 9.000 ot, proti R6 je uz trochu mohutnejsi, nenaklani se tak automaticky jak jsem byl zvykly. Prislo mi ze ma uzsi gripy, taky ze jo cca o 2mm na prumeru, to je celkem znat, ale da se na to zvyknout. Trochu mne prekvapili neprijemne vibrace do riditek na 4.000 ot, na vyssich mizi. Quickshifter a Auto-Blip COOL COOL COOL

Doplňky na motorce - DTC-kontrola trakce
Režim jízdy PRO
Tempomat
Řadicí asistent PRO
Dynamic Damping Control (DDC)
Vyhřívané rukojeti
Bílé LED blinkry

Recenze

Zatím po prvních 120km:

Podvozek sedi fakt vyborne i při prejizdeni nerovnosti neskace jako stara R6 a clovek ma pocit ze jsou kola porad na zemi.

Za plynem leti ze clovek ani nevi kolik jede, když se k tomu prida quickshifter, tak je na pruser ve meste zadelano ...

Vyborna funkce tempomat, budme realisti, když je nekde 50 (jako kolem chuchle) tak proc to hrotit, proste tempomati a jede se na kochani. Drzet 50 v ruce je tak proste nerealne, porad se ten plyn tak nejak otevira :)

Sedlo ridice je tak trochu zvlastne profilovane, rozhodne super komfortni i bez uprav (do R6 jsem musel pridat gel, jelikož mi malem upadla zadni část tela uz po par desitkach km) ale druha polovina je tak nejak divne vystoupla, takze když clovek zalehne, tak ma tendenci zklouzavat zpet k nadrzi - to nevim proc je.

Osobne mam trochu problém s neutrálem z 1 stupne, chybi mi takova znatelna mezipoloha na radicce ze je tam uz neutral (opet zvyk z R6 a předtím z XJ6), ale asi to chce zvyknout nohu ... ze 2 stupne dolu to jde krasne.

Co je naprosto debilni teda je systém blinkru, je to klasicky systém leva zamáčknout, prava zamáčknout. ALE ma to strasne kratky chod, zadne cvaknuti, v rukavici prakticky není citit jestli jste uz zacali blikat nebo ne - respektive jestli se spinac sepnul nebo ne, to mi teda moc nesedi, asi nebudu blikat.

Vicko nadrze také nejde uplne z lehka, ale to se asi casem poda, stejne jako stojan, ten se nechce uplne sam slozit, clovek to tam musí proste nohou trochu dotlačit (R6 po prekonani urcite mezipolohy zapadla tak, ze kdyby tam clovek nohu nechal, tak o ni prijde). Zatím si to chce davat bacha aby nezustal v otevrene poloze.

Zatím ale maximalni spokojenost, brzdy jsou jedovate jako prase, ABS do toho moc nehrabe (mozna je to tou příplatkovou verzi).

Ještě trochu bojuju s uchycenim nejakeho bagliku na sedlo spolujezdce. Co chlapcum v BMW fakt nejde a co jsem nechapal včera cely vecer je jak muze proboha někdo do jediného mista kam se da dat lekarnicka a zamek na kotoc tolik kabelu, spojek a rele. K tomu kabel zrejme ke svetlu vede napric přes cely "ulozny" prostor - to byla tedy první věc k predelani, přitom staci tak malo a kabely mohou vest po jedne strane...

Dulezita věc je ze sedlo spolujezdce NEMA standardne 4 uchytavaci pasky na bagaz, ale pouze dva (v zadni casti). Predni část ma jakousi pripravu - místo na nyty a drzak pasku ve slozenem stavu, ale nikde nic. Vyse popsana kabelaz moc bohužel nenahrava uchyceni baglu například od Kriega (primo na ram) jelikož jedna pulka podsedloveho ramu je obalena konektory a kabely. Tohle ještě budu muset vymyslet.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
gabri88
gabri88 napsal 13.05.16 v 22:02 9b.

za nevěru yamaze dávám jen 9b stojánek pobavil

Racing.angel
Racing.angel napsal 13.05.16 v 08:03 10b.

Luxusni

trueman
trueman napsal 11.05.16 v 11:00

Dobra připomínka, vicemene nemuzu nez nesouhlasit. Ja jsem proste posranej ze ji roztřískám a to bych asi chvili vydýchával, po dvou letech slintani Navíc R6 mam uz trochu v ruce, takze to mozna bude vic o te stope Btw) Haje - to jsme kousek od sebe, az bude hezky, zazvonim!

Chuďas899
Chuďas899 napsal 11.05.16 v 09:39 10b.

Podle me volovina...ty prachy co nasypes do opravy R6 muzes prestrojit krasne S1000RR do laminatu apod...trenovat na R6 budes tak maximalne stopu a to je taky spekulativni, protoze az vemes tohle na okruh budes se s tim ucit znova...byt tebou vemu rovnou tohle a zacnu postupne treba na ten "mokrej" mod a pomalu zrychlovat... Taky jsem si myslel ze se rozjezdim na male a na velke ze to pujde samo...jo jak jsem se mylil . Jinak preju hodne KM je krasnaaa

trueman
trueman napsal 10.05.16 v 15:40

Hehe, jo jo to jsem mel v planu, nez jsem tam před 3 tydnama roztriskal R6 Takze okruh ji rozhodne ceka, protože v normalnim provozu je to nesmysl ale davam tomu tak 2 roky, do ty doby smontovat R6tku do použitelného stavu a trénovat, trénovat, trénovat Pak teprve s BMW ...

Více komentářů



TOPlist