Co psát po Stelviu o Stromovi a ještě malým? Momentálně mi víc vyhovuje, ale ke Guzzině se určitě vrátím.
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha XT 660Z Tenere: jednoválec, na přesuny nic moc, nesehnal jsem odpovídající kus (teda jeden jo ale utekl :-) )
Triumph Tiger 800 XC: Strááášně dlouhá jednička, mimo asfalt pořád se spojkou
První dojmy - První dojmy? Nejede to, nebrzdí to, cítím se na tom jak na kole :-) Jinak motor oproti staršímu stromovi daleko měně ucukaný , ani v nízkých otáčkách žádné vibrace. V cca 5tis to trochu vibruje ale nic strašnýho. Do zatáček to jde slušně...prostě kolo :-)
Doplňky na motorce - Doplňky:
Blástry originál
Přední stavitelný plexi GIVI
Padací rám originál
Kryt pod motor originál
Zubaté stupačky Marselus
Brašny do padáků Marselus
Zvýšení podvozku o 6cm
Zvýšení řidítek Marselus
Držáky bočních kufrů Kapa
Boční kufry Kapa
Zadní topcase s plotnou originál
Nerez kryt chladiče Marselus
Rozšíření a zvednutí bočního stojánku
Držáky termosek na boční kufry
Zesílení předních vidlic
Přídavná světla jsou na cestě a spousta věcí mě ještě čeká.
Dnes konečně namontovány světla
Držák navi, tel
Zahrádka na topcase
Pro další věci se jede k Marcelovi (Marselus.com) ve čtvrtek, už se to začíná rýsovat k obrazu mému, velké díky Marcelovi.
Konečně namontován i kufřík na nářadí
K RAM držáku už přijela i navigace z číny
a na nádrži se už hřeje nový tankvak GIVI
Recenze
Po Stelviu, který bylo nejlepší motorka co jsem kdy měl a jedna z nejlepších vůbec, jsem chtěl něco lehčího a víc mimo asfalt, stromek nebyl moc v hledáčku protože plnil jen polovinu z požadavků tím že je docela břichoplaz.
Výběr byl dlouho jen tenerka ale nebylo nic kloudnýho až jednou se jedna objevila a než jsem se stačil vzpamatovat byla zase pryč. Potom přišla docela zajímavá nabídka (cenově) na malýho stroma tak jsem do něj šel. Takže žádná láska na první pohled a tak podobně, prostě jen kvůli ceně s tím že když mi nesedne tak ho pošlu do dalšího kola.
Docela mile mě překvapil ten motor oproti starýmu smrkovi (kterej se mi mimochodem líbí víc vzhledově) , žádný cukání ani v nejnižšších otáčkách.
Docela dobře se na tom dají dají brousit stupačky (teď už ne , už mám zubatý bez hlásičů).
Slušně to jede v utažených zatáčkách , na rovince chybí výkon, njn 650 ale zase ta váha oproti stelviu jak dětská hračka
Brzdy strašný zadek ještě jde ale předek nebrzdí vůbec, s tím budu muset něco udělat. (kotouče desky možná i jiný třmeny)
Podvozek ujde a po zvýšení o 6 cm se s tím dá jet i mimo asfalt.
Ono hodnotit malýho stroma po Stelviu je docela těžký, protože motorek jako je Guzzi je málo a jednou se k ní zase vrátím.
Strom je pracant, s dobrým podvozkem, dobrou spotřebou, nenáročným servisem a dostatkem ND a doplňků. Díky svojí nižšší hmotnosti (oproti stelviu) mi teď (poslední dobou jezdím spíše mimo asfalt) více vyhovuje než Stelvio s kterým jsem se v terénu docela trápil.
Dnes konečně přezuto na letní
3.6.217 Dnes dostal Stromek novou Zlatou řetězovku a krásný sintermatelický sbs desky dopředu i dozadu, zadak mi příjde stejnej, ale předek , předek...to je fakt pecka konečně to brzdí
11.6.2017
Namontována mřížka na přední světlo, vyměněny svíčky a vzduchový filtr.
14.7.2017
Dnes jsem Smrka dovezl z RepreMoto Opava z velkého servisu, všechny kapaliny, filtry, svíce, seřízení ventilů, gufera ve vidlích atd. Velké díky panu Gelnarovi za perfektní přístup a vstřícnost i mimo pracovní dobu. Namontován Big zobák, polepy nádrže proti oděru od kolen a vyhřívaný Oxfordy.
Dík Kenny, ten kufřík na nářadí tady: http://www.marselus...maly-kufrik-1000096/ mám tam od Marcela více věcí, však mrkni na jeho stránky a třeba něco vybereš. a koukám, že máš na smrkovi stejný Kapáče
Moc hezkej , pěkně si ho "ladíš" ... P.S. co to je za krabku pod L zadním kufrem? díky mrk
Nádhernej cestáček