renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Ducati 1098 (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Badalucio
Vloženo 18.4.2016
Aktualizováno 6.8.2018
Zobrazeno 1 881x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Strašný peklo Jede jako šlak

Více fotografii

První dojmy - Jízdní dojmy ve zkratce: 2 válcová raketa. Na přesednutí z BMW R1200s který má telelever podvozek se nejprve těžko zvykalo, ale po pár jízdách mi padla do ruky. Líbí se mi surovost motoru a italský design. Nelíbí se mi že mi při rozjezdu ve městě občas zdechá- dle servisu Ducati je to v kombinaci s celosvodem Termignoni zcela normální a je potřeba dávat více plynu :-)))

Motorku bych doporučil pro - Motocykl bych doporučil pouze hodně zkušeným jezdcům, protože má dosti výkonu na rozdávání a žádnou elektronickou kontrolu trakce- takže to musíte mít v ruce :-)

Doplňky na motorce - Termignoni 70 mm s ECU, KN filtr, otevřený kryt spojky a přítlačák Rizoma, kryt zadního sedla, karbonový blatník, černé plexi, zrcátka Ducati performance

Recenze

Vlastnit motocykl Ducati byl vždy můj sen, tak jsem si ho splnil. Myslím že k 1098 není co dodat jen to že má dokonalý vzhled, krásný zvuk, silné brzdy a surový motor.

Ovladatelnost motocyklu na pneu Dunlop GP racer je perfektní. Podvozek jsem si nastavil na svoji hmotnost a odskoky tlumení dle časopisu The Riders magazine a mohu říct že i na rozbité české silnici kopírují kola suprově vozovku a neodskakují. Originální nastavení podvozku bylo nepoužitelné, motorka byla nedotáčivá. Tuhost podvozku je v porovnání s BMW R1200s vyšší, ale snesitelná.

Monobloky Brembo jsem zatím na žádném motocyklu neměl. Mohu říct že s větším brzdým účinkem jsem se zatím nesetkal Takže spokojenost.

Motorku jsem zatím otestoval pouze na silnici, na okruhu ještě nebyla možnost. Delší cestování jsem ještě nezkoušel, ale mám určitě nějaký výlet v plánu ( rakouské alpy, atd.). No motocyklu jsem jednou vezl kamaráda a opravdu se to nedá- je to za trest. Tak jsem odmontoval stupačky a místo zadního sedla pořídil krovku.

Po zakoupení motocyklu v září 2015 jsem ihned provedl výměnu rozvodových řemenů, oleje a kontrolu ventilových vůlí ( najeto 11400km). Servis stál cca 9 tisíc Kč. Po třech dnech ježdění přestal motocykl startovat - startér točil na prázdno. V servise zjistili, že se vysypala volnoběžka startování. Oprava stála cca 15 tisíc Kč. Nyní mám najeto 14000km ( duben 2016) a motorka zatím šlape bez problémů

Průměrná spotřeba je 8-9 l/100km

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Starling
Starling napsal 23.04.16 v 11:28 10b.

Krásná červená holka s chlapáckým srdcem

Více komentářů



TOPlist