renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník T0m4s
Vloženo 5.4.2016
Aktualizováno 5.4.2017
Zobrazeno 1 886x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Chtěl jsem motorku, která je jiná. Nechtěl jsem stroj, kterých jezdí po českých silnicích mraky a proto mne oslovil triumph speed triple. Učaroval mi britský klasický vzhled Speeda a dokonce se mi poštěstilo získat i vytouženou "blazing orange" v originál

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 N: Průběh výkonu je pro mé ježdění nevyhovující (nic, nic, kotel - nic pro mne)
Ducati Monster 796: Občas jedem ve dvou a monter mi přišel menší. Objednací lhůty čehokoliv z itálie jsou velmi dlouhé (možná jen osobní špatné zkušenosti)
Moto Guzzi Griso 1200 8V: Asi to samé co monster 796.

První dojmy - Brutální zátah od spoda. Rozjede se bez plynu jak nafťák. Do šesti tisíc si tak spokojeně brumlá a mezi 6-7tis se ozve krásné chrochtání z koncovek výfuku a člověk letí kupředu. Normální rychlost kolem 100km/h bez problému ve 150km/h už je nápor vzduchu veliký a nad 180km/h se to snad ani nedá. Je mi divné že se startér musí chvilku podržet (1,5-2s) pak naskočí.

Motorku bych doporučil pro - Podle mě je motorka vhodná pro ty, kteří hledají neokoukaný design, chtějí velkou hodnou a dobře ovladatelnou motorku.

Doplňky na motorce - Zatím nic.
GoPro Hero 3 Black

Průměrná spotřeba - 6.42333 l/100km

Recenze

Jak už jsem psal, hledal jsem motorku, která nestojí na každém rohu. Zároveň to měl být naked a výhodou (nikoli podmínkou) bylo letmo zavěšené kolo. Můj výběr se po přečtení recenzí a vyzkoušení jednotlivých motocyklů zůžil na výše uvedené modely z nichž zvítězil právě Triumph Speed Triple.

Motorka je dle mého názoru dobře ovladatelná a do zatáček padá skoro sama (srovnávám s cb600f, canyonem, pegaso, fzs600, intruder, deauville). Posez je skloněný dopředu ale ne nijak nepříjemný jen jsem si chvíli musel zvykat. Podvozek je tvrdší a sportovnější tak je třeba vybírat lepší cesty (pražské lego ve vršovicích / štvanice / palmovka... utrpení). Líbí se mi přesné řazení. Ocenil bych dvě světla, která nejen že dobře vypadají (subjektivní názor), ale dokonce i dobře svítí. Motorka má i se sériovými výfuky hezký zvuk. V recenzích jsem četl že brzdy nejsou nic moc - mě přijde že brzdí až až (je pravda že nemám srovnžní s žádným SS). Spotřeba paliva je taková proměnlivá, není to skůtr a motorka má jezdit a tak si klidně 7-8l vezme. Dá se jezdit pod šest, jenže kdybych chtěl jezdit na spotřebu tak přesedlám na skůtr.

Motorka je pro dva bez zavazadel použitelná, ale pouze na kratší vzdálenosti, já bych řekl do 50km nebo ta holka musí být vážně drobné postavy. Pro spolujezdce chybí nějaký orientační bod, kde vlastně sedí. Já bych se tam bál že nadskočíme přes výmol a spadnu dozadu hornet mel madlo, endura kufry.. No motorku jsem nekupoval primárně pro dva, takže to neberu jako vadu na kráse.

Co mi přislo zvláštní bylo časté spínání ventilátoru při průjezdech městem, ukazatel teploty je skoro stále na 6dílcích a dle manuálu je 3-6dílků normální provozní stav, takže asi dobré.

Co mi naopak vadí je nemožnost vypnout světla. Když jsem se po odpojení baterky snažil nastavit čas a nějak pochopit jak funguje palubní počítač, tak jsem po 5 až 10 minutách zaplé elektriky nenastartoval. Je pravda že baterka je rok stará, ale světla by měla jít vypnout.

Další informace doplním časem, každopádně je to povedený stroj s kouzelným motorem.

Závady:
22000km - Vyklepaný šroub štítku
22300km - Prasklé spojkové lanko (uprostřed křižovatky překvapí )
24000km - V manualu doporuceny Mobil1 lepi spojku, spatne se radilo (Motul 5100 10W40 - vyreseno)
26600km - Pozlobila elektrika, motor naprosto nahodile chcipal za jizdy do cehoz se obcas rozsvitila kontrolka motoru (4000km dala pokoj, tak snad opraveno)
35000km - Sjety zadni kotouc (zrejme spinavy pistek, ktery se nevracel)

Dovolim si rici, ze nejvetsi vadou na krase tohoto skveleho motocyklu je autorizovany servis v Praze.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 12.07.17 v 23:24 10b.

tomasd.
tomasd. napsal 13.03.17 v 13:20 10b.

Animals21
Animals21 napsal 09.03.17 v 07:15 10b.

Hehe, koukám, že vybíráš EXC jako jsem vybral já a dokonce máme úplně stejnýho Tripla :) Tenhle rok má nejhezčí zadní kolo zřejmě dobrej oddíl Jinak startovací tlačítko se u mě chová stejně a je to ok i dle servisáka.

edm_0185
edm_0185 napsal 06.10.16 v 20:12 10b.

porno !!!

FiZzeR
FiZzeR napsal 13.09.16 v 18:39 10b.

Za deset

Více komentářů



TOPlist