renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda XL 650V Transalp (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TomasK7
Vloženo 30.3.2016
Aktualizováno 12.6.2017
Zobrazeno 5 204x
HODNOCENÍ PROFILU OD 20 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Je to můj starý Transalp, ale je z něj úplně jiná motorka, ostřejší, furt cestovní, bohužel v kategorii dvouválců, když nechcete KTM taková v sériové výrobě neexistuje

Více fotografii

První dojmy - Čekal jsem po úpravách jízdní změny, přišly a byly přímo obrovský, kde jsem odšlapoval jedu za dva, kam jsem se nevyškrábal jsem se již podíval, zůstala pohodlná ergonomie, dlouhý servisní interval, ubyla váha, přibyl podvozek a světlá výška

Motorku bych doporučil pro - Pro každýho, komu nestačí udělat si fotku za krajnicí u lesa, ale rád jezdí

Recenze

Je to furt Transalp, umí polykat stovky kilometrů denně, je to pohodlná motorka příjemná na ovládání, velice nezákeřná, daj se na ní připnout zavazadla. Nic z toho co ta motorka uměla předtím neztratila, byl to jeden z mých požadavků při úpravách, nezmršit to na motorku s jednoúčelovým používáním, ale vzhledem k tomu, že mě to víc a víc táhne mimo silnici, začel jsem brzo narážet na limity motorky a bylo potřeba s tím něco udělat.
Po zimní dietě a ztrátě několik kil z předku i zadku, je největší rozdíl přední vidlice, která je plně nastavitelná a má zdvih přes 300mm, zatím jsem na tom najel jen pár výletů, ale prdel už mi zachránila, že to ani nepočítám, vědět jaký je to rozdíl, koupil jsem ji mnohem dřív, motorka je úplně jinak stabilní hlavně ve vyšších rychlostech a brzdných manévrech na kluzkých a sypkých površích, vidlice neodskakuje, je mnohem rychlejší, pracuje úplně jinak než ta původní, o tom, že je jedna vidle o cca 3,5 kila lehčí než ta originální snad škoda mluvit.

.
.
.

one year later...

OUKEJ .. už to mám přestavěné 11000km a vidím, že ty původní hlody budu muset trochu upravit (jo, člověk se prostě vyvijí..)

Motorka je brilantní na rychlejší upravené cesty, ale nějak jsem zjistil, že se to možná nezdá, ale mezi rally bikem a endurem budou přecijen nějaké rozdíly... Motorka je mimořádně stabilní ve vyšších rychlostech (myšleno v terénu) jak se tankér rozvalí, není moc věcí co by ho mohlo složit, motorka je na upravených lesnicích cestách geniální a zábavná, vrknout si občas je prostě radost a přitom ji nerozhází každej kořen jako lehkou, no horší to je, když člověk přijede pod kopec a místo aby valil plnou za dva tak zastaví a začne přemejšlet .. tahle motorka se totiž z místa nikdy hbitě nerozjede .. ať si říká kdo chce co chce, to je prostě fyzika, má to 200 kilo.

OUKEJ .. ale koho by to štvalo? Normální člověk přece nikdy nebude používat Transalpa jak náhražku EXC, já jsem si poměrně jistej, že na lehčí terén a nějaké dovči v Rumunsku bych tuhle motorku neměnil za těžší typu XTZ 12 nebo LC8, za lehčí bych možná přemejšlel, ale asi mi těch 30 kilo navíc stojí za to tahat na oplátku Hondí spolehlivosti :)

Nutno říct, že je potřeba si nutně promyslet na co motorku vlastně chcete. Jestli krosit po lesích do 40 km okolo baráku, myslím, že je na světě mnoho mnoho jednoválců s větším fun factorem co mají pod 160 kilo.

Ale jestli chcete jezdit takhle, tak je to ta správná volba..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JeckyllHydova
JeckyllHydova napsal 25.05.18 v 10:25 10b.

Pěkné

rocker78
rocker78 napsal 29.03.18 v 21:05 10b.

respect

Pedl
Pedl napsal 19.11.17 v 00:56 10b.

No kdo umí ten umí

burak
burak napsal 04.10.17 v 00:04 10b.

Tak to je velkej masakr ty fotky a video z Rumunska to je vážně brutál klobouk dolů

Omarson
Omarson napsal 10.09.17 v 20:11 10b.

hezky udělanej bike 10

Více komentářů



TOPlist