renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 Fazer (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník sinuet
Vloženo 23.3.2016
Aktualizováno 11.7.2018
Zobrazeno 1 220x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 3 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MobyDick
MobyDick napsal 23.05.16 v 18:27 10b.

pěkná motorka, taky jsem o ní přemýšlel, ale nakonec jsem zůstal u oblíbené kawasaki

sinuet
sinuet napsal 23.03.16 v 22:18

no mezi FZS 1000 2001 a FZ1 2011 je dost rozdil jak v posedu tak i v motoru a jeho spotrebe, jen koment ke komentu milošk

milošk
milošk napsal 23.03.16 v 16:05 10b.

V roce 97 jsem koupil šestistovku Fazera v tehdejším Donaru Brno. Tehdy první černá která byla dodána do ČR. Byla to novinka a rozhodoval jsem se mezi touto Yamahou a šestistovkou Hondou Sršeň. Naštěstí jsem zvolil Fazera a později si potvrdil, že jsem udělal dobře.
V roce 2001 měla vyjít nová litrová Yamaha Fazer FZS 1000. Šestistovku jsem s nájezdem cca 30 000 km dal do Donaru jako zálohu na další nákup a rezervoval si nového litra. Přišlo jich do ČR tehdy pět kusů. Jeden černý šel na homologaci a poté skončil na prodejně v Hustopečích, dva šli na výstavu motocykl a jediný modrý skončil u mne.
Za tři dny jsem jel na první servis a za měsíc jsem s ním jel na první delší zahraniční vyjížďku do Irska na Rally FIM. Měl jsem ho do roku 2006, kdy jsem ho vyměnil za BMW R 1200 GS .
Do té doby jsem na něm najezdil cca 65 000 Km. Jediná závada která mne postihla bylo rozpadené ložisko v zadním kole na pravé straně. Přestože se to stalo v roce 2005 v Estonsku ve městě Tartu na cestě z Petrohradu, oprava mne stála 32 ( slovy třicetdva euro) a trvala tři dny protože museli přivézt ložisko až z Talinu.
Žádnou další poruchu neměla!!!
Motorka měla navíc jen koncovku a svody Akrapovič, které jí vyhladily náběh výkonu. Poté šla jak elektromotor. Přestože jsem téměř výhradně jezdil s topcasem a dvěma malými bočními kufry, spotřeba téměř nikdy nepřekročila 5,5 litrů.
V dnešní době motorka ještě jezdí v Blansku a má již třetího spokojeného majitele. K tomu lze dodat, že první a obzvláště třetí majitel s ní rozhodně nejezdí pomalu. Nicméně všichni majitelé se o ni starají velmi pečlivě.
Dovoluji si tedy tvrdit , že Yamaha Fazer FZS 1000 z roku 2001 není žádný "divoký prase" ale motorka, která když se dostane do rukou " Motorkáře", tak je mu ještě dnes je schopna dát tolik možností k vyžití, že je málokdo úplně využije.
Na tuto motorku vzpomínám velice rád, protože jsem s ní jako se spolehlivým partnerem procestoval bez problémů přes polovinu Evropy. Tato motorka je totiž výborná.
Miloš



TOPlist