renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha MT-07 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Syle
Vloženo 10.3.2016
Aktualizováno 24.12.2016
Zobrazeno 3 257x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Zatím porovnávám se starým Banďochem, toš má o dva hrnky méně a teprv uvidím, jak se to projeví...

Motorka koupena od FIRMA:2M Power (Ostrava - Vítkovice)

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: ...MT 07 je lehčí a modernější.

První dojmy - Velmi lehký stroj, ovladatelný, podvozek je hezky vyladěný.

Motorku bych doporučil pro - Stroj doporučuji pro hravé kluky ale hlavně pro holky a pro všechny, kdo si nepotřebují posilovat ego přemírou výkonu, neb už nelítají po dálnicí 300 km/h.

Doplňky na motorce - Větrný štítek Barracuda.

Recenze

Stroj jsem zvolil jako přechod z mnohem těžšího Banďocha na lehčí dvouhrnek.
Motor je velice hooodně povedený, čekal jsem vibrace, ale nikde nic...táhne jako malá lokomotiva. Brzdy jsou docela slušné, nicméně jedovaté určitě ne a to je dobře pro klidné a vybouřené jezdce.
Pro spolujezdce to moc na dlouho není, leda že má zadek plechový.
Pod sedlo jde dát tak akorát lékárnička a malý techničák, ale mocli toho člověk potřebuje pod sedlem mít...
Jízda je suprovní na okreskách a klikaticích, překlápí se jako nic, vede výborně stopu, kam to pošleš, tam to jede a přitom máš pocit jako na horském kole...bezvadně se klikatí mezi auty ve městě, to je pecka, s Banďochem o 50 kg těžším bych si to nelajznul.
Po 200 km je už trochu tvrdé sedlo.
Přidám po sezoně pár postřehů, mám nalítáno kolem 6000 km a to už za zhodnocení stojí. Takže v prvé řadě příjemně překvapí spotřeba, která se s opravdu lehkou rukou a stylem "jedu do práce" drží kolem 3,5 - 4 l/100km. Při svižné jízdě do 150km/h se pohybuje kolem 4 l/100km a pokud fakt tahám bezhlavě a atakuju často 200km/h, pak je hranice kolem 5 l/100km. Toš kerá mašina je tak málo žíznivá ?
Protože jsem drobný a lehký, tak mi vyhovuje nastavení zadního tlumiče na první rysku.
Pokud jedu ve dvou, pak je dobré přestavit na 3. Tvrdší nastavení jsem neshledal jako rozumným.
Štítek Barracuda je velmi elegantní, nicméně v rychlostech nad 150 km/h vytváří divný typ turbulence a umí rozvibrovat přilbu tak, že vidím rozostřeně. To je nepříjemné a chystám se tedy štítek nadstavit lemem a zvednout o pár centimetrů výše. Naháč štítek potřebuje jako sůl, to je každému zřejmé, nicméně taková aerodynamická chyba štítku je ne zrovna košer a volá proto po úpravě.
Trochu mám otazník ohledně paliva a rád přivítám názory ostatních na pro a proti co se týče paliva 95 a 100.
Oboje jsem seznal jako rozdílné v konečném efektu, jak se motor chová.
Zdá se mi, že s benzínem 100 se lehčeji vytáčí, ale je zvadlý krouťák, přičemž u benzínu 95 je to zase naopak. A to píšu o palivu Shell, jiné palivo se mi neosvědčilo vůbec, nejhorší byla snad Benzina (Papoucha a jiné panče ani nezkouším)
Pokud má někdo podobnou případně úplně jinou zkušenost, budu rád za zprávu.

Dávám 11 bodů z 10.





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fidellcz
fidellcz napsal 25.12.16 v 15:20 10b.

Co se tyce toho oktanoveho cisla benzitu, tak bych s tim moc neexperimentoval. Vyssi oktanove cislo zpusoby vyssi teplotu hlavy valce, coz pri dlouhodobem uzivani nemusi mit na motor dobry vliv. Takze za me urcite tam lej pouze 95. A kdyz jsem si prebiral svoji novou KTM tak mi servisak prave rikal, ze tam nemam lejt jiny benzin nez 95.

Simitom
Simitom napsal 06.06.16 v 19:41 10b.

Krásná mašina

čzťák
čzťák napsal 11.03.16 v 19:18 10b.

Pěkná motorka, hodně šťastných kilometrů v sedle a rohlík v obličeji

vilda_vrtule
vilda_vrtule napsal 11.03.16 v 17:28 10b.

Jo, je to tak, jak píšeš. Zatáčky se jí líbí. Zrovna jsem z ní slezl, ruce a kolena mám promodralý zimou a stejně bych si na ní nejradši znovu sednul a dal si ještě hodinu kochačky. Ale to by mě z ní pak už asi museli odseknout majzlíkem...

FRANC1
FRANC1 napsal 11.03.16 v 09:28 10b.

Více komentářů



TOPlist