renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník StrayCats
Vloženo 22.2.2016
Aktualizováno 31.3.2018
Zobrazeno 1 333x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jedná se o klasický bike, z dob, kdy se motorky dělaly ještě s radostí a chutí nehledě na EKO limity, ale kde jedinou snahou bylo vyrobit uživatelsky jednoduchou ale přitom výkonnou a spolehlivou motorku. Iznazuma splňuje vše o co jsem stál.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 750: nejsou moc k dostání a když už jo.. tak jsou předražené, vzhledem ke stavu

První dojmy - První dojmy??? No tak především musím říci, že výkon je dostatečný, motor má parádní, mě vyhovující průběh výkonu, prostě se chová slušně. Horší je jen podvozek, který moc nezvládá rozbité silnice Třebíčska. Dále pak brzdy, které možná na dobu vzniku stačily, ale dnes jsou řekněme slabší, věřím že dost výkonu podchytí pancéřové hadice, které určitě namontuji. Jízdní vlastnosti opět odpovídají době, charakteru rámu a konstrukci podvozku. Vzhledem k delšímu rozvoru má motorka velmi dobrou stabilitu ve vyšších rychlostech, co se obratnosti týče, no popravdě, je to někdy jak otáčet v zatáčkách autobus, ano odtud i přezdívka...:D

Motorku bych doporučil pro - Jezdec, který chce přejít z nižší kubatury na vyšší, vzrůst cca do 178 cm, ženský, a lidi co nikam nespěchají, co se jedou projet, a občas mají chuť si zařádit...

Průměrná spotřeba - 1287 l/100km

Recenze

Po více než roce užívání mohu vlastně něco konečně napsat. Proč jsme si Inazumu vybral? Jednoduše proto, že Honda CB 750 Sevenfifty prostě nebyla a jiná motrka se mi už nelíbila a na jinou než na GSX jsem neměl.
Co se týče mých zkušeností s Inazumou, jsou ve směs pozitivní. Vyhovuje mi projev a výkon motoru, který se chová opravdu čitelně, ale i přesto má dostatek výkonu. Dokáže jet poslušně a klidně, ale otočením a přidáváním plynu se pomalu a srozumitelně mění v divošku, což se mi prostě líbí. Vlastně stačí podřadit a máte adrenalin a zábavu, a nebo jen prostě brbláte a užíváte si cestovní pohodu.
Brzdy jsou poměrně slabé, tedy na dnešní zvyklosti. Rozhodně přejdu do pancéřových hadic, které plánuji namontovat snad ještě letos, ale uvidíme. Rozhodně nemám v úmyslu měnit 4 pístky za 6 pístky, které prý jsou velmi záludné. Musím si ale přiznat, že absence ABS mi nijak nevadí.
Podvozek je dost subjektivní záležitost. Občas mám pocit, že by to chtělo tužší rám a někdy si říkám, že je jak z betonu. Jde o stav silnice a taky o teplotu ve které se jede. Olej v předních tlumičích asi už bude chtít změnu. Možná i pořídím progresivnější pružiny. Zadní jednotky jsou dvě a pro cestovní stroj naprosto správně, ale na blbnutí a přehazování ze strany na stranu to úplně není.
Co se ovladatelnosti týče, tak je znát jak je motorka poměrně dlouhá. Primárně je určena spíše na cestování a vše tomu vlastně odpovídá. Ve vysokých rychlostech je dost stabilní a to vlastně i ve velmi pomalé jízdě (né nadarmo tuto mašinku používala japonská policie včetně řecké). Na motorce se dá denně spolikat i 500 km, ale je to spíše o stavbě a odhodlání jezdce. Předem a narovinu říkám, že motorečka vypadá veliká, ale pro dlouhány to rozhodně není. Jízdu se spolujezdcem jsme ještě nezažil, tak nevím, nemohu hodnotit. Musím však uznat, že tak velkou sedačku pro spolujezdce jsem u podobného stroje, snad ještě nikdy neviděl.
Tím se dostávám vlastně k úložným prostorům a možnosti uchycení batožiny. No pod sedlem máme opravdu hromadu místa. Kromě povinné výbavy, jsem schopen pod sedlo nacpat i oblečení (tričko, trencle, kraťase, kartáček, pastu, mýdlo, ručník,...) A při troše snahy i nějaké lehké topánky. Inazuma má i docela slušné možnosti pro uchycení síťky a případně dokoupení nosiče, je možné vozit i boční kufry. Problém je však sehnat originální nosiče, které jsou v ČR absolutně nesehnatelné. Já to vyřešil velkým zadním travel bagem viz. foto, zatím mi to stačí.
S cestováním souvisí další záležitost a to spotřeba. Na tu absolutně nemohu stěžovat. Při cestování a při běžných rychlostech a rozumném stylu jízdy jsem byl vždy kolem 5l/100km. Když se chcete ale bavit je možné se šplhnout až na 6l na 100km... problémem je servis. Né že by byla Inazuma poruchová, to ne. Přecijen, má tam blok a mechaniku společnou s Banditem, který je vlastně jak ruský tank, ale problém je spíše dnes už nekomfortní servisní interval. Když hodně jezdíte, deláte olej a servis vlastně tak 2x až 3x do roka. Což je spíše otravné a taky trochu čára přes rozpočet. Porucha jsem zatím neměl, spíše problémy vzniklé špatnou údržbou (sedřené brzdové kotouče, zatuhlá brzda,..) Jinak po mechanické stránce a i té elektrické, vše naprosto ok. Nevýhodou jsou dnes spíše karburátory a potřeba motor dobře prohřát.
dle mého názoru, je motorka určena na silnice 1. a 2. třídy, zvládá pěkné plynulé zatáčky a poradí si i v serpentýnách, ale zde se spíše unavíte. Samosebou se tu bavíme o cestě mimo města. Ve městě se z motorky stává trochu těžkopádná kravka... ale jen lehce.. problém vidím v mé řidičské nezkušenosti. Rozhodně ale motorce spíše sluší cestovní pojetí cesty, ale nevadí ji nedělní projížďky po okolí, ale musí to být aspoň 60 - 70 km, aby se nám motor hezky prohřál a dal nám vše co v sobě má. Na 15km projíždku si kupte Jawu, týhle mašinky by na to byla škoda. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
464646
464646 napsal 01.04.18 v 09:40 10b.

Co dodat,v dobách elektronických sračiček, máme to štěstí, že se dají koupit mota ,co vám do jízdy nekecají ,a to je fajn.Přeji hodně pohodových km.

horak.r72
horak.r72 napsal 10.04.16 v 08:26 10b.

Moc pěkný naháč. Kulaté světlo, kulaté budíky ... nádherná klasika.
Že má slabší brdy a podvozek? Když ji miluješ ... není co řešit. R.

PajaZR
PajaZR napsal 22.02.16 v 20:03 10b.

Inazuma je krásná

mates3
mates3 napsal 22.02.16 v 18:46 10b.

tak vítej v klubu klasickéjch bajků Inazuma je super

Více komentářů



TOPlist