renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda SLR 650 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník R-e-z-i-d-e-n-t
Vloženo 22.2.2016
Aktualizováno 27.2.2016
Zobrazeno 1 207x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velký jednobuch, který mně oslovil v prosinci 2014, jako rozumné moto za dobrou cenu s ohromným kruťákem zespodu.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha TT 600 R: Cenová nedostupnost.

První dojmy - Motorka se hned od začátku jevila jako zajímavá jednoduchá hračka. Jízdní vlastnosti ze začátku byly velice matoucí – jelikož je dost ucukaná a proto se musí držet v točkách,ale její velká přednost spočívá v ohromném kruťáku zespodu, díky kterému není problém si zablbnout na zadním takřka na každém kvaltu.

Motorku bych doporučil pro - Na přejíždění mezi silnicí a polňačkami. Hlavně pro ty co mají v oblibě enduro a nějaké vibrace jim nehraje hlavní roli.

Doplňky na motorce - Kufr.

Recenze

Chtěl jsem zkusit dospělé enduro, jelikož jsem měl XR-ko ve 125 ccm, které mi jako začátečníkovi dělalo radost, proto jsem byl natěšen do 650-ky. Na SLR-ku jsem celkově najel pouze 1600km, neboť mi jako velké těžké enduro nevyhovovala. Pro cestování na delší vyjížďky rozhodně nedoporučuji, je to prostě kostitřas. Spotřeba byla kolem 5,5l/100km ročník (1997/98). SLR-ka z roku 1999 si vezmou kolem 7,5l /100km a jsou slabší ještě o cca 6KW.

Na enduro mi připadá SLR-ko jako jedna z těžších endur (cca 185 kg), oproti takovému TT-čku, které je asi o 30kg lehčí. Takže na blbnutí do většího terénu rozhodně nedoporučuji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
p.epanica
p.epanica napsal 22.02.16 v 18:44 10b.

Snad ještě chvíli bude dělat radost ...

Více komentářů



TOPlist