BMW R 1200 GS (2008)

Vlastník raser
Vloženo 1.2.2016
Aktualizováno 14.1.2022

Velmi, velmi dlouho jsem zvažoval jaká bude naše nová motorka. Pročetl jsem snad vše a věděl jediné, nechci BMW

Motorka koupena od FIRMA:RV moto (Klabava) - Druhá motorka od RV Moto a vše naprosto nadstandardní.

Suzuki DL 1000 V-Strom: Asi prima motorka, po svezení na ní jsem neměl husí kůži...
Yamaha XT1200Z Super Tenere: Nejvážnější adept na naši novou motorku. V době koupě nezaujala žádná nabídka.
KTM 1190 Adventure: Pro náš styl jízdy nevyužitelný výkon. Ale motorka super.

První dojmy - A pak se to stalo. Bylo mi nabídnuto svezení na onom zavrhovaném R 1200 GS a já najednou zjistil, že všechno, co jsem od velké motorky čekal je tam. Konkrétní kus byl ve výborném stavu, za přijatelnou cenu. Nezbývalo než doma uskutečnit válečnou poradu...a vyrazit nakupovat.

Motorku bych doporučil pro - Pro pohodáře na dvou kolech ...

Doplňky na motorce - Hrazda + držák navi Touratech+další všemožné krytky stejné značky, krytky Marselus a Wuderlich, padací rám Wuderlich, hliníkové kufry BigHusky, zvýšené plexi.

Na popis zkušeností s motorkou to v tuto chvíli není. Každopádně, z toho, co jsem měl možnost odřídit převažují pozitivní pocity.

Po cca 4.000 km si už troufnu na popsání nějakých zkušeností. První pocity byly ve stylu "co to je" Všechno bylo jinak než jsem byl zvyklý. A hlavně, ovládání blinkrů. Mám pocit, že jsem si musel trochu vykloubit palec, abych to vůbec dal

Každopádně s rostoucí porcí kilometrů a probíhajících úprav na motorce jsem se zabydlel a už je to zase MOJE MOTORKA Jízdu v kopcích si vyloženě užívám, ten motor... Po nasazení Mitas E07 se s ní dá jet s přehledem i mimo asfalt.

Popisovat chování motoru a podvozku nemá cenu, tisíckrát již bylo popsáno.

V záři 2021 jsem po 6-ti bezproblémových sezónách vyměnil za GSA 2018, tak snad bude taky sloužit

Mann
Mann napsal 15.06.18 v 08:40 10b.

Cestování se spolujezdecem zvládá GS na výbornou /tzn. že oproti sólo jízdě je téměř neznatelná/. Přestože tě shoda náhod tě navedla ke koupi něčeho, co jsi vlastně vůbec nechtěl výsledkem je krásná motorka a tvoje spokojenost Může to mít lepší happy end?

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 14.07.17 v 22:51 10b.

matoupetr
matoupetr napsal 27.03.17 v 21:10 10b.

Zdarec
ten popis cos napsal se dobře čte a motorku máš fakt pěknou

RostaZahel
RostaZahel napsal 13.10.16 v 13:00 10b.

ať slouží, dobrá volba- moto na cestování, hezky popsáno ... za 10b

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 13.10.16 v 10:44 10b.

taktiez super farebna kombinacia!
super stroj, tu uz asi neni co riesit :)