Když jsem se před pěti lety začal dívat po nějakém starším Japonci, byla k mání pouze tato Honda. Podmínkou byla pouze drátěná kola. A tak to vše začalo. Koupě bylo to nejjednodušší, pak jen pět let různě přerušované práce. Přidal jsem pár fotek.
Motorka koupena od Doležal - Neznal jsem ho, měl jen toho Goldu. Byl tvrdej, viděl že ho chci a neslevil ani korunu.
První dojmy - Ještě jsem na ní nejel, v době koupě samozřejmě nejela, teď je zima a ještě nemám origo baterii, počká to na jaro. Jezdím na jiné, skvělé CB 900 Bol ď Or.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého co nemá nic jiného na práci a tyto starší stroje se mu líbí.
Doplňky na motorce - Tlumič řízení, musel tam zůstat protože po vyndání zůstává v pravém bočním krytu ( v době koupě vykouslý nějakým germánem a mnou poté trochu zarovnaný ) otvor, ale tlumič tam ani moc není vidět a neruší celkový vzhled. Jinak nic navíc nebude, ono bohatě stačí shánět původní věci, třeba zadní madlo mi trvalo čtyři roky, koupeno na anglické Ebay cena pět tisíc a ještě by potřebovalo přechromovat. Psát by šlo dlouho.
Recenze
V ČR jiná nebyla a do Němec se mi nechtělo, ale asi jsem měl jet, protože bych tenkrát za těch padesát tisíc koupil v lepším stavu. Ale mohlo to být klidně naopak. Ani jsem si tenkrát neuvědomil, že kupuji jednoho z prvních vyrobených ( 1975 ) za což jsem fakt dneska rád.
Hromada práce
Respekt chlape.
Parádní stroj! Kdopak dělal renovaci? Ty sám?
Máme asi mnoho spoločného.
Tiež vlastním aj Goldwinga (1982) aj CB 900 Boldor (1982)
Kto sa neodviezol na takýchto strojoch, nevie čo je to jazdiť na motorke.
Dnešné pojazdné elektrárne nemajú srdce.
Dávam 10 b.
Mimochodom krásne zreštaurované.