renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200F (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Enter.lsr
Vloženo 28.1.2016
Aktualizováno 10.4.2024
Zobrazeno 3 118x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Velice rád cestuji a trávím dovolenou na motorce. Proto jsem si jako další cesťák pořídil VFR 1200F.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki GTR 1400: Jelikož jsem tuto motorku již mě, tak zkouším něco nového.
Yamaha FJR 1300: Jelikož jsem tuto motorku již mě, tak zkouším něco nového.

První dojmy - Ještě jsem neměl tu možnost protáhnout Hondici, ale věřím že v této mašině najdu to nejlepší z cestovních mašin, které jsem již sedlal.

Motorku bych doporučil pro - Pro schizofreniky, kteří neví co dřív. Jestli sportovně blbnout nebo svižně cestovat :-D

Doplňky na motorce - Laďák, Přídavné plégo, rozšíření boční kapota před řídítky, origo kufry, hlavní stojan, padací protektory, zásuvka 12V. Dokoupil jsem zadní madla, protože když sundám zadní kufr, tak ta plotna s madlama je fakt děsná.

Recenze

VFR jsem si pořídil, protože se mi moc líbí a myslím si , že jsem našel kompromis mezi Yamaha FJR 1300, Kawasaki ZZR 1400 a Kawasaki GTR 1400. Všechny jsem měl a jsou to skvělé stroje. Ještě jsem neměl tu možnost protáhnout Hondici, ale věřím že v této mašině najdu to nejlepší z výše jmenovaných strojů. Hned jak ujedu pár set km, podělím se s Vámi o dojmy z tohoto nadčasově krásného stroje.
Jak jsem slíbil, tak teď přikládám pár prvních ve skrze pozitivních dojmů. Tahle Honda mě zatím baví nejvíc. Je asi nejlépe ovladatelný z cesťáků, které jsem měl. Brzdy skvělé a jede moc hezky. Spotřeba je taky přijatelná jezdím kolem 6,5l/100km. Kufry jsou poněkud menší , ale i tak jsem do nich na víkend naskládal vše co jsem potřeboval a zbylo místo i na malý vařič a kastrůlek. Na rozbitých cestách mi přijde tvrdší, ale to se asi dá povolit tlumení na zadním kole. Ještě jsem si s tím nepohrál tak to zkusím příště. Ta sedačka je fakt mínus!!! Klouže a nedej bože, aby jste měli za sebou drahou polovičku. To pak držíte na rukách při brždění celou její váhu. Hned po sezoně pofrčí sedačka na přečalounění. U takové motorky bych uvítal palubní počitač. Klidně bych oželel teploměr vzduchu. Ten fakt nepotřebiji. Jestli mi je horko, nebo zima poznám sám Palivoměr taky není nejpřesnější. Ukazuje prázdnou nádrž i když v ní je ještě minimálně 5l. A to je zatím asi tak vše co jsem postřehl. Tak skoro ke konci sezóny jsem se VFR dokonale zžil. Moc mě baví. Cestování je super a když se shodí kufry, cítím se skoro jako na superbiku. Zátáčky řeže s dokonalou přesností. I když jsou gumy sjeté do hrany, neštrejchl jsem stupačkou ani jednou. Tohle u GTR natož u FJR nešlo. Ta rychlost tachometru se hodně srovnala po přezutí gum. Nevěřil bych jaký je to rozdíl. JE to opravdu víceučelovej stroj. Jsem z něj po ujetí cca 8000 km nadšen a baví mě čím dál víc.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Klose
Klose napsal 15.02.16 v 15:14 10b.

owenovic
owenovic napsal 04.02.16 v 20:27 10b.

Krasna strojovna. At slouzi a dela jen radost.

píno
píno napsal 04.02.16 v 20:12 10b.

Bombista
Bombista napsal 04.02.16 v 13:29 10b.

ať slouží!

fanty
fanty napsal 04.02.16 v 12:34 10b.

Motorka krasna. Pisi jen proto ze jsi byl vlastnikem krasnych stroju tak bych si chtel precist o tom jak se ti jezdi na tomhle. Vetsina pise ze pak da vedet, ale vetsinou to zkonci jen u slibu, snad se dockam...pohodovy kilometry v sedle a ve zdravi navraty domu

Více komentářů



TOPlist