První moje větší motka a ještě k tomu z ŘÍŠE co dodat.
Motorka koupena od soukromá inzerce
Výška jezdce: 185 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki XF 650 Freewind: jednobuch vzducháč ideál motorka, ale těch kilometrů co měly nalítaných
Honda XL 650V Transalp: Hodnocení má Tranďák nejlepší, ale moc jsem se na ní necítil. Výhoda byla že je to dvouvál
První dojmy - Oproti 125ccm je to nebe a dudy :-) Strýc mi říkal, že každej má BMW, že po válce se toho válelo po škarpách hromady a každej je z BMW hotovej, tak uvidíme jestli budu taky :)
Motorku bych doporučil pro - Pro koho je nejvhodnější? Nevím asi pro ty kteří si chtějí koupit kvalitu od našich sousedu? Fakt nevím, každej si stejnak koupí to co mu nejvíc sedí
Doplňky na motorce - Hlavní stojan, padáky SW-motech, 12V zásuvka, 2x USB zásuvka, čiré blinkry, hliníkové kufry Zarges, výfuk Leo Vince, ABS, vyhřívané rukojeti.
Recenze
Malé GS jsem si vybral, protože je to všestranný stroj a měla by to být i kvalita sice si člověk zaplatí, ale uvidíme jestli ty peníze byly dobrá investice do tohodle stroje. Pro začátečníka jako jsem já který začíná na větších to snad bude ideál.
S Dakárkem máme najeto cca 200 km. Za tu dobu jsem nevypozoroval nějaké zásadní problémy. Jen že při 140 km/h je opravdu už trochu roztřepaná bohužel to je asi slabost jednoválců, takže jízda na dálnici nepřipadá moc v úvahu, ale na to abych s ní jezdil po dálnici jsem si jí nekupoval. Na ty naše silnice (tankodrom) ta rychlost kolem 100 km/h je si myslím značka ideál. Motka bere krásně od spodu a ta akcelerace je taky pěkná, když jsem jel kadla kadla, tak mi stačil čtverka a pětka a motka si krásně vrněla. Trochu mi tam chybí šestka, ale to myslím, že každýmu. Motor je jedno válec dvou svíčka a zatím to jede co k tomu víc napsat. Akorát co jsem se díval tak přístup k svíčkám bude trochu o nervy, ale uvidíme časem. Brzdy jsou citlivé a musí se s něma opatrně hlavně s tou přední. Možná by to sneslo mít ve předu dva kotouče, ale asi to bude o zvyku. Ovladatelnost motorky je dobrá je to lehká motorka krásně jde do zatáček a v terénu s tou váhou taky pěkně ovladatelná. Jízdu se spolujezdcem jsem zatím ještě nezkoušel. Spotřeba se pohybuje tak kolem těch 4 až 4,5 litru, takže taky krásný. Servis jsem zatím taky neřešil. Poruchy zatím taky žádné, ale ze začátku mi to při jízdě cukalo a otáčky ukazovaly hlouposti po natankování 10 litrů benzínu to asi po 5 km přestalo, takže mi tam asi předchozí majitel nalil starej zvodnatělej benzín jinak si to nedokážu vysvětlit proč to dělalo. Jak jsem psal motorka je všestranná a lehká, takže se hodí jak do terénu tak i do města. Na cestování v jednom si myslím, že to bude taky pohoda uvidíme časem.
Ahoj, mám tam Puig Touring je to 17 cm vyšší než originál a měl by mít 44 cm., už jsem to tak koupil a jsem s tím spokojený a měřím 183 cm., když jedu a mám na helmě plexi nahoře, tak mi do helmy sice fouká, ale mně to nevadí. Mít tam větší, tak se mi to nelíbí a orval bych to z toho
Přeji ti hodně štěstí ať to pravé plixi najdeš a si spokojeny
Ahoj, mát taky rok 2004 a mám problém s plexi, měl jsem tam více druhů i neoriginál přizvedlý a na mojí výšku 182 je to hrozný.Na jaře chci koupi turistické plexi od MRA s deflektorem, tak to snad vyřeším. Co tam máš ty. Dík Honza.
Mám sice Pegaso,ale je to krom spotřeby jako přes kopírák