renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZRX 1100 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník sek
Vloženo 28.11.2015
Aktualizováno 28.11.2015
Zobrazeno 3 228x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po 20 letech znova na dvou kolech. Naposledy na vojně Jawa 250. Takže přesně podle zavedených zvyklostí, nejdřív se rozjezdit na něčem slabším a pak něco pořádného.

Více fotografii

První dojmy - Jelikož jsem byl už vyježděn, nebyl jsem příliš překvapen.Snad jen oproti Jawě to trochu víc jede, brzdí, je to těžší a nemá to hlavní stojan.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych Rexe lidem, kteří nemají potřebu si cokoliv dokazovat. Zárověn ale přiznávám, že když chcete aby vám neujížděly motorky daleko mladší, dá se pěkně potahat i tahle 17 roků stará vrána.

Doplňky na motorce - Po první sezoně a zjištění že moto již plně ovládám, musel být nabastěn chladič snad ze Z1000, protože původní nevydržel bližší seznámení se s asfaltovým povrchem.Ku podivu funguje i v největších vedrech.

Recenze

Hledal jsem podle mého nazírání klasiku, takže se rozhodovalo mezi XJR ZRX ZR7
INAZUMOU a CB. Na podlitr jsem si připadal moc zkušený a navíc, jak bych vypadal na benzínce, kdybych zastavil na kafíčko, že? Tím pádem se výběr zúžil.
Nakonec jsem sebral peníze a vydal se 330 km na základě několika fotek, pro ZRX do Tábora. Měl jsem ohromné štěstí. Bazaristé se rozhodli poskytnout mi mimořádné výhody.
Nejenom že mi dali slevu, ale z rozhovoru vyplynulo, že Rexe prodal přímo majiteli bazaru jeho známý Německý námořník, který je vlastně furt někde v trapu ( tím se vysvětlilo proč má 8 let stará motorka najeto jenom necelých 30000). A to ještě nebylo mému štěstí konec. Majitel potřeboval právě sumu za moto na rozšíření svého podnikání a jelikož prachy musí mít co nejdřív, dává ji výrazně pod cenou.
Také projevili velkou starost o mé bezpečí, nebot z mých vyjádření usoudili, že i když jsem vyježděn na Jawě, raději zkušební jízdu provedu na dvoře bazaru, protože tahle mašina je fakt mrcha a nemusel bych to zvládnout. Naštěstí zkušební jízda dopadla na výbornou a navíc jsem vlastně ihned zjistil, že chování moto, které se mi zdálo nezvyklé ( mám přeci najeto ) je pro tento model naprosto tipické .Samozřejmě jsem se zastyděl a od dalších všetečných dotazů ustoupil. Vlastně jsem se ještě mohl zeptat na výdrž převodovky, ale fakt jsem už nechtěl vypadat jako naprostý kokot. Ale stejně bych se dozvěděl to, co jem si ověřil během cca 4000 km. To znamená, že 4tý a 5tý rychlostní stupen mají životnost cca 35000. To dá rozum protože se na nich jezdí nejvíc že?
Nyní po asi 9ti letech vlastnictví jsem s moto stále spokojen. Pětka a čtverka jsou vyměněny.
Co se týče provozu.Spotřeba se dá udržet do 6ti litrů i při mírném nedodržování Zákona o provozu na pozemních komunikacích ( 60 110 160 ) Při výraznějším porušení jsem ale také již zažil apetit cca 10 litrů. Výměna oleje probíhá po 6ti tisících. Leju tam Shell advance 10 40. Svíčky preventivně cca 10000. Brzdovka DOT 4 co dva roky.Výměna v tlumičích co 3 roky. Co je pomalu k neuvěření, tak baterka je tam snad ještě původní.Gumy cca zadek 8000 předek jednou tolik.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Andrej
Andrej napsal 21.12.16 v 13:42

Krásná motorka s krásným zvukem

JTpunisher
JTpunisher napsal 15.03.16 v 21:00 10b.

Dávám za 10 je to krásná klasika . Ať slouží

smartin1
smartin1 napsal 03.12.15 v 19:35 10b.

Paráda 10sítka jasná Kawa forever

sek
sek napsal 02.12.15 v 00:18

Pro Petrcx
Jo to máš pravdu. V recenzi jsem to pojal ironicky. Pravý důvod (podle mně) jsem popsal v odpovědi pro Paju ZR.

Petrcx
Petrcx napsal 02.12.15 v 00:03 10b.

Pěknej stroj akorát měnit 4a5 kolečko po 35tis mi nepřijde normální.Možná u fichtla nebo za sebou předchozí majitel námořník tahal místo pávika karavan a pěkně naloženej.Viděl jsem Rexe se 160tis najeto a majitel nic takovýho neřešil.To by se ty kolečka mohly měnit rovnou s řetězem.

Více komentářů



TOPlist