Moto Guzzi Norge 1200 (2008)

Vlastník kuzmič
Vloženo 9.11.2015
Aktualizováno 17.12.2017

Vloženo: 23.11.2017, Uskutečněno: 15.11.2017, Stav tachometru: 443 km, Zhlédnuto: 15x

Minulou středu jsme měli domluvený sklípek v Hustopečách, hlásili hezky, ale zima, no, přece nepojedu autobusem...
Ráno byla namrznutá skla na autech, -1stupeň... brrrr...
Startér se několikrát převalil a už se to celé třese, to je paráda... Vyjíždím od domu do slunečného dne, ve stínech domů je silnice pěkně bílá s námrazou, ještě v Bystřici se mi šmýkne zadní kolo, tak jedu chvilku "dveřmi napřed" ... hmmm, hlavně ofafrně...
Musím se stavit v Dobré koupit konečně ten "pinlock", bo si to plexi zafuním a nedojedu ani do Frýdku, natož do Místku...
Trochu se otepluje, v Dobré je na teploměru +11, což se po rozjetí postupně mění až ke +4...
Hefty hřejí naplno, plexi nadoraz nahoře, aby na mě tolik nefoukalo, ale v takových teplotách si člověk teprve uvědomí, jak na motorce všeobecně fouká...No fučí jak sviňa.! V Novém Jičíně sjíždím ze čtyřpruhu a pojedu na ValMez, Bystřici p.Hostýnem, Kroměříž, Koryčany, Kyjov a pak po 381-čce do Hustopeč, je to skratka, sice delší, zato horší cestou, přesně jak to máme ráááádi...
Stavím na benzínkách, ohřívám rukavice na hlavách válců, na což je Guzzinka dobře připravená!
Užívám si jízdu, žádný spěch, pohodička, sluníčko, sice zubaté, ale je!
Vyfotím si Guzzinku s pořádnou motorkou u jednoho vinařství a na místo dorážím ve 14:06 Někteří mluví o odvaze, ale já jim vysvětluji, že stále hledám hranici mezi odvahou a blbostí... Zjišťuji, že tenisky zůstaly na zemi v garáži, nu což, tak zůstanu v motobotech...
Večeře obsahuje půlku kachny se zelím a s knedlama, pak následuje degustace jakou jsem snad ještě nezažil, sranda musi byt...
Najednou se probouzím do mlhavého rána, po snídani zjišťuji, že se skutečně jedná o mlhu, takže do jednoho kufru balím krabici s 6-ti víny, do druhého civil a vyrážím do sychravého mlžného oparu, teploměr na motorce ukazuje +1 stupeň, silnice je mokrá, za chvilku na teploměru svítí " 0 " hranice blbosti nalezena..!!!
Stavím na ohřívací pauzy častěji, ale jedu stejnou trasou domů, fichtl u vinařství stojí stále na stejném místě, možná tam zimuje, nebo byly včera ochutnávky...?
Mlha zároveň s teplotou se zvedá až před Val.Mezem, kde se mi na jednom kruháči zase šmýkne zadní kolo, bylo tam dost bordelu z náklaďáků, noha na zem a hop, jedem dál... Při jedné zastávce přijíždí klučina na fichtlu, šroubovák v ruce, ani z toho neslez, sundal víko, pošteloval a se šroubovákem v ruce valil dál, že jezdí takhle každý týden z ValMeza do Opavy..!!! Tak tohle byl jediný "MOTORKÁŘ", kterého jsem za ty dva dny potkal...
Domů už jsem dorazil při krásných 12-ti stupních "celsiusových", najeto 443 a půl kilometrů...
Pár poznatků: Pinlock funguje, ovšem překáží mi ve výhledu jeho horní hrana...
Na takové teploty vyhřívání rukojetí nestačí...
Nadělal jsem si širší poserproužky
Po nasazení bočních kufrů zvuk výfuku nějak jinak rezonuje, a to je
príma...
Moto Guzzi je ta nejskvělejší motorka...

pkKun (12) napsal 26.11.2017 v 21:36

sme sa minuli Já byl v pátek v Bořeticích, Kraví Hora, ale z MG jsem měl pouze triko, jelikož u nás již sněžilo

Podas (6) napsal 26.11.2017 v 09:08

No paráda! A tak to má být.Taky jezdím dokud to jde-zima nezima. . ,,Hranice blbosti nalezena´´ tak tahle věta rozesmála aji moji polovičku-prý-on je stejný blázen jak ty ?

vlastikkal (0) napsal 24.11.2017 v 09:22

Jsi blázen, ale SPRÁVNEJ blázen!!! Super Kuzmiči!!

kuzmič (15) napsal 23.11.2017 v 21:23

Marťas33 jo a já fakt myslel, že jsem blbý...
elvis78 ono to je na jihu... Tedy tady od nás ze severu...
maldr63 Aha...

Marťas33 (3) napsal 23.11.2017 v 21:11

Co chces slyset ? dobre. Jsi odvazny.
Na ten pinlock mam radu. Chytni helmu za bradu kdyz ji mas na hlave a potlac nahoru. Hrana zmizi

elvis78 (133) napsal 23.11.2017 v 20:18

Pěkný počasí i přes tu kosu, ta fotka na místě vypadá jak někde na jihu
Pěkný bajk

maldr63 (4) napsal 23.11.2017 v 17:00

kdyby jsi ,kromě tenisek v garáži, nezapomněl i rukavice na motoru tak by ty hřející hefty asi stačily
jinak
měj se chlopě

• Servis po 70 000 km

Máme najeto 70 000 km, trochu tekl olej mezi motorem a převodovkou, takže motor s převodovkou ven... Změřeny spojkové lamely, jsou sjeté jen o půl milimetru, takže je nechávám, jen vyčistím a měním mezilamela, která byl

Typ: Odborný servis
    Vloženo: 25.03.2021
    Uskutečněno: 25.03.2021
  • Dovolená ne na motorce, ale s motorkou

Ne jen šroubováním živ je motorkář, ale hlavně ježděním, takže když "manažerka volného času" usoudila, že bych mohl vzít koníka na dovolenou, neváhal jsem ani vteřinu, takže neděle dopoledne, Šumava ring... :-DD :-DD

Typ: Dovolená
    Vloženo: 11.08.2019
    Uskutečněno: 11.08.2019
  • Servis po 60 000 kilometrech

Guzzinka má najeto 60 000 kilometrů, tak je třeba se o ní trochu postarat a pomazlit... |-) Poslední dobou se mi začal rozsvěcovat nápis SERVICE, tak jsem zjistil, že to dělá čidlo tlaku oleje, objednal jsem tedy nové