renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 1000RR Fireblade (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník stanxxx
Vloženo 6.11.2015
Aktualizováno 10.1.2021
Zobrazeno 4 632x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Neskutecny zatah a mrstnost, super brzdy a podvozek. Clovek se musi hodne drzet, aby v provozu nejel jako uplny prase. Rychlost jsou jenom cisla na dislpleji. Na okruhu idealni nastroj na sundavani vterin.

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - V porovnani s predeslou 2005 CBR1000RR ma vic vykonu a mnohem vetsi zatah od cca 4tis.,od 8tis. tahne jak utrzena z retezu. edit: po odladeni na brzde od tech 8tis. zacne tahnout jeste vic, peklo. Zvuk full Arrow exhaust je ve vysokych otackach vysoce navykovy. Diky zavodnimu prepakovani, posez hodne nepohodlny pro moji postavu. S novym stavitelnym prepakovanim je to mnohem lepsi.

Motorku bych doporučil pro - Hlavne na okruh a rychly zatacky, v provozu to je docela utrpeni. Jak pro motorku, tak pro mozek a telo:)

Doplňky na motorce - Vyssi plexi - znacku neznam, ale je super, da se za nej uplne schovat
Quickshifter a ukazatel zarazene rychlosti od Starlane
BMC air filter, Arrow Indy Race full kit with carby end cap exhaust, PowerCommander 3 + zakazkova palivova mapa
Blatnik/drzak SPZ s integrovanym zadnim svetlem DPM Race - nahrazeno RG Racing Tail Tidy
Zavodni prepakovani ValterMoto - nahrazeno SBK Xtream
Zadni LED mini blinkry
Predni a zadni opletane samostatne brzdove hadice, lamaci packy IRC

Neni pochyby, ze prvni majitel a upravce byl Ital :)) Vsechny doplnky krome PowerCommander jsou Italsky (pri koupi).

Recenze

Nemel jsem v umyslu kupovat si jinou motorku, byl jsem spokojeny s 05 CBR1000RR, jenze jsem tenhle kousek videl za bezkonkurencni cenu, tak jsem si pro ni jel. Stejne by to byla na 99 procent moje dalsi motorka. Byl to dovoz z italie a prvni cesky majitel ji mel asi jenom 2 mesice a chtel se ji kvuli nepohodlnosti zbavit:)

Motorka ma hodne modifikaci, takze moje zkusenosti a komentare pravdepodobne neodpovidaji stavu seriovy motorky. Vztahuji se primo na tento model.

Jizda - Motorka krasne pada do zatacek, coz cloveka nuti k tomu, aby je projizdel mnohem vetsi rychlosti. Myslim ale, ze hodne k tomu napomaha profil obuti Michelin Pilot Power.
Rozmerove je motorka mensi, nez model 05. ergonomicky nevim, protoze s tim zavodnim prepakovanim mam kolena temer pod bradou:) Nevim, jak to vypada se seriovyma stupackama. Ale na okruhu si ty stupacky nemuzu vynachvalit.
Edit: S novyma stavitelnyma stupackama je vse ok.
Edit2: Nizsi poloha a vic vepredu je sice pohodlnejsi, ale na okruhu se neda poradne zaprit o stupacky, takze nejspis pujdou o neco vic dozadu a nahoru, protoze jenom dozadu nepujdou kvuli vejfuku.

Motor - klenot. Pravem tahle motorka vyhrala rozstrely 1000cc v magazinech po celym svete. I v roce 2010. Ten zatah ve strednim pasmu je neuveritelnej. Motorka ma BMC air filter a full Arrow exhaust s PowerCommandrem 3 s default mapou z webu DynoJetu (na jare pujde na brzdu pro custom mapu), takze charakteristika motoru bude jina nez u seriovyho vyfuku a sani. Mozna i neco ze zatahu ve strednich otackach ztratila, ale nabrala na spicce vykonu. Kazdopadne to vsechno vyresi zakazkova mapa.
Edit: Mapa hotova, nabrzdeno 173k na kole s retezovkou totalne zralou na vymenu, takze s novou retezovkou to bude o malinko vic, coz odpovida ocekavani. Spokojenost.
Edit2: S novou retezovkou a novou mapou je motorka mnohem plysovejsi a linearnejsi. Clovekovi ani neprijde, ze leti jak prase zase. Pri plnym plynu se okolo 8tis. zacne lehce zvedat na zadni i na trojku.

Brzdy - oproti 05 modelu o velkej kus dal (a uz ty brzdily dobre).
Edit: Vymena Brembo SA za SC - uz na okruhu nevadnou pri prehrati.
Edit2:V zime bude repase predni brzdovy pumpy, je to porad tak nak gumovy a na okruhu to je jeste gumovejsi.

Podvozek - opet oproti 05 modelu o velkej kus dal. Neskutecne stabilni. Predni vidle musi ale na repasi, na okruhu pri zahrati oleje v tlumicich ztraceji veskery tlumici vlastnosti a je to o hubu.
Edit: repase hotova,vidle slapou, jak maji.

Ovladatelnost - uchvatna, pripomina mi to jizdu na kole :)

Spolujezdec - chudak, jak jinak

Ulozny prostor - model 08 ma vyfuk dole, takze ulozny prostor by mel byt na svoji kategorii nadprumerny, jenze puvodni majitel tam dal takovy podsedlovy plast, ktery veskery ulozny prostor eliminuje, doslova. Pod sedackou mam power commander a maximalne penezenku (kdyz mam krovku), bez krovky tam nedam snad vubec nic. Uz mam objednany jiny plast, ktery by mel puvodni ulozny prostor obnovit.
Edit: Ulozny prostor obnoven s RG Racing Tail Tidy

Spotreba - 6-12L, diky tomu, ze moto tahne od cca 4tis., tak neni potreba nejak motor v provozu vytacet. Quickshifter taky napomuze tam tu sestku nakopat behem chvilky :) Myslim, ze po premapovani bude moto zrat o neco min. 08 model se vyznacoval nizkou spotrebou, ta moje ma spotrebu vetsi nez 05 model. Nevim, jestli to je tim, ze cloveka nuti jet jako prase nebo diky upravam sani a vyfuku bez poradny mapy.
Edit: S novou mapou to zere v normalnim provozu jeste vic, protoze mapa je delana na max. vykon v celym spektru a ta predesla mela mnohem chudsi smes v nizkych otackach. Zase na druhou stranu ve strednich a vysokych byla smes moc bohata, takze, v normalnim provozu spotreba o cca pul litru stoupla na prum. 7-7,2 a na okruhu klesla o litr na cca 10.

Da se s moto i dobre cestovat? - ne, 05 model se seriovyma stupackama byl proti tomu cestovni stroj.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
stanxxx
stanxxx napsal 09.08.16 v 20:08

Tak oprava, olej zere :D Ale neni to nijak hrozny. Byl jsem v Moste s RaceCzech a za celej den litani na okruhu mi pripada, ze nic moc neubylo. Ale jindy po par set km na silnici v zatackach ubylo znatelne. Nejak jsem jeste nerozlouskl tu rovnici :)

wsbk
wsbk napsal 13.11.15 v 15:21 10b.

stanxxx
stanxxx napsal 11.11.15 v 12:44

Diky za komentare,
na masinu si zadny cisla lepit nebudu, ani jsem nikdy nelepil. Tak maximalne svoje:)
Podsedlovka je priserna, pres zimu pujde. To svetlo se uplne vysypalo, vylitaly z nej ledky :D
Nektery 08 olej zerou dost, nastesti tenhle kousek olej nezere.

Tonycbr9
Tonycbr9 napsal 10.11.15 v 21:25 10b.

Je to krásná motorka a hroznej peklostroj. Mám ji od jara 2015. Až na větší spotřebu oleje nemá chybu...

La_Goon
La_Goon napsal 09.11.15 v 21:37 9b.

a buď s 46 nebo 66

Více komentářů



TOPlist