Fz1s je opravdu univerzální motorka, proto jsem si jí zvolil na úplný začátek silných mašin, ale po pulroční zkušenosti si jí ještě nedokažu ohodnotit.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - motor s vstřikováním paliva. Zdvihový objem válců 998 ccm, největší výkon 110,3 kW při 11 000 1/min, největší točivý moment 106 N.m při 8000 1/min. umí vykouzlit to co od ní chcete.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny
Doplňky na motorce - Laďák scropion
Led svetla
Ukazatel kvaltů
jiné ptakoviny...
Recenze
FZ1 Fazer byl vždy synonymem univerzální motorky, se kterou jste si mohli střihnout kde jakou okresku či okruh, ale dalo se s ním jet i na delší výlet.
K Yamaze FZ1-Fazer jsem se dopracoval ježděním na Jawce 250 a 350, yamaze diversion 600
na které jsem najezdil za čtyři sezony 33000,-km.
FZ 1 Fazera jsem dovezl 30.4.2015. Poměrně dlouho jsem se učil znovu rozjíždět, pravděpodobně to byl důsledek občas zmiňované necitlivosti vstřikování, jinak posazeného záběru spojiky, trochu mé nervozity po předchozím pádu a pod. V současné době mám na mašině natočeno cca 7000km a musím konstatovat že nelituju volby motorky.Faktem je že pod 6000otáček se chová trochu způsobněji než bych čekal, ale rozhodně bych jinenazval v tomto spektru línou. Je v tu chvíli prostě hodná. Nad 6 až 7000ot. se z ní stává docela bestie. Ovšem podvozek, brzdy atd.a z toho plynoucí jízdní vlastnosti jsou excelentní a vše je solidně zvladatelné. Nemám ve srovnání ani pocit že by se proti 600stovce bránila rychlému naklopení, spíš naopak.Mám v zatáčkách pocit jistoty až takový že čudliky pod stupačkami mám poloviční proti původnímu rozměru a v Mostě se mi podařilo odřít i spodek výfuku.
Pár krátkých dat a dojmů: Jednou (asi mi ruplo) jsem z ní dostal 275(tachometrových-dálnice trochu z kopce), jinak slabě nad 250 není problém.Do 220km mě nepředjedou kluci na Fároši a GSX R 1000. Pak už nestíhám zrychlovat stejným tempem jako oni(Aerodinamika supersportu je holt jinde)Ale o top speedu snad ježdění na mašině není.Cukání při jízdě malou rychlostí jsem nikdy nezaznamenal.Když budu sakra línej řadit projedu obec 50tkou na šestku. Asi mě motor v tu chvíli nemiluje, ale skousne to(běžně to ovšem nedělám).
Spotřeba-od 6,5l do 10l dle brutality jízdy. Nejčastěji slabě nad 7l/100km.Na zadní mě to jde až s výplachem kolem 7000ot. Ale podotýkám že to neumím. Celkově můžu doporučit FZ 1 Fazer všem těm kteří chtějí vidět motor jako pěknou součást dojmu z motorky, ale přitom mají sportovnější ambice než nabízí většina naháčů a polonaháčů.Současně je možné zdolávat díky uvolněnému posezu jezdce a jakž takž i spolujezdce mnohoset km za den.
Více na: http://www.motorkar...-3707.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
Az budu menit svyho FZS 600, myslim ze tenhle jeho vetsi bracha bude hodne velkej kandidat At slouzi a s tema naklonama to zas neprehanej
Četl jsem a nikde jsem se o vznětovém přeplňovaném motoru nedočetl.
motor Přeplňovaný vznětový? To jo