renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ1 Fazer (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník roboza
Vloženo 5.10.2015
Aktualizováno 3.3.2020
Zobrazeno 2 543x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Fz1s je opravdu univerzální motorka, proto jsem si jí zvolil na úplný začátek silných mašin, ale po pulroční zkušenosti si jí ještě nedokažu ohodnotit.

Více fotografii

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - motor s vstřikováním paliva. Zdvihový objem válců 998 ccm, největší výkon 110,3 kW při 11 000 1/min, největší točivý moment 106 N.m při 8000 1/min. umí vykouzlit to co od ní chcete.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny

Doplňky na motorce - Laďák scropion
Led svetla
Ukazatel kvaltů
jiné ptakoviny...

Recenze

FZ1 Fazer byl vždy synonymem univerzální motorky, se kterou jste si mohli střihnout kde jakou okresku či okruh, ale dalo se s ním jet i na delší výlet.

K Yamaze FZ1-Fazer jsem se dopracoval ježděním na Jawce 250 a 350, yamaze diversion 600

na které jsem najezdil za čtyři sezony 33000,-km.

FZ 1 Fazera jsem dovezl 30.4.2015. Poměrně dlouho jsem se učil znovu rozjíždět, pravděpodobně to byl důsledek občas zmiňované necitlivosti vstřikování, jinak posazeného záběru spojiky, trochu mé nervozity po předchozím pádu a pod. V současné době mám na mašině natočeno cca 7000km a musím konstatovat že nelituju volby motorky.Faktem je že pod 6000otáček se chová trochu způsobněji než bych čekal, ale rozhodně bych jinenazval v tomto spektru línou. Je v tu chvíli prostě hodná. Nad 6 až 7000ot. se z ní stává docela bestie. Ovšem podvozek, brzdy atd.a z toho plynoucí jízdní vlastnosti jsou excelentní a vše je solidně zvladatelné. Nemám ve srovnání ani pocit že by se proti 600stovce bránila rychlému naklopení, spíš naopak.Mám v zatáčkách pocit jistoty až takový že čudliky pod stupačkami mám poloviční proti původnímu rozměru a v Mostě se mi podařilo odřít i spodek výfuku.

Pár krátkých dat a dojmů: Jednou (asi mi ruplo) jsem z ní dostal 275(tachometrových-dálnice trochu z kopce), jinak slabě nad 250 není problém.Do 220km mě nepředjedou kluci na Fároši a GSX R 1000. Pak už nestíhám zrychlovat stejným tempem jako oni(Aerodinamika supersportu je holt jinde)Ale o top speedu snad ježdění na mašině není.Cukání při jízdě malou rychlostí jsem nikdy nezaznamenal.Když budu sakra línej řadit projedu obec 50tkou na šestku. Asi mě motor v tu chvíli nemiluje, ale skousne to(běžně to ovšem nedělám).

Spotřeba-od 6,5l do 10l dle brutality jízdy. Nejčastěji slabě nad 7l/100km.Na zadní mě to jde až s výplachem kolem 7000ot. Ale podotýkám že to neumím. Celkově můžu doporučit FZ 1 Fazer všem těm kteří chtějí vidět motor jako pěknou součást dojmu z motorky, ale přitom mají sportovnější ambice než nabízí většina naháčů a polonaháčů.Současně je možné zdolávat díky uvolněnému posezu jezdce a jakž takž i spolujezdce mnohoset km za den.

Více na: http://www.motorkar...-3707.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tudydudy
tudydudy napsal 09.10.15 v 10:20

Az budu menit svyho FZS 600, myslim ze tenhle jeho vetsi bracha bude hodne velkej kandidat At slouzi a s tema naklonama to zas neprehanej

Hanimoto
Hanimoto napsal 08.10.15 v 19:55

Četl jsem a nikde jsem se o vznětovém přeplňovaném motoru nedočetl.

HonzaMT
HonzaMT napsal 05.10.15 v 14:46

motor Přeplňovaný vznětový? To jo

Více komentářů



TOPlist