renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 600 F (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Black123
Vloženo 2.10.2015
Aktualizováno 29.11.2017
Zobrazeno 2 346x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Pro někoho je hnusná, ale pro mě je krásná. Chtěl jsem motorku na cestování, aby se tam pohodlně vešli dva lidé a občas na svižnější jízdu kolem komína.

Více fotografii

První dojmy - Když jsem ji uviděl, tak byla špinavá a zanedbaná. Má kosmetické vady a neshodovaly se některé věci, které byly uvedeny v inzerátu. Řetěz promazaný "védéčkem" což mi vyrazilo dech. Po spočítání plusů a mínusů se rozhodlo, že pojede se mnou domů, kde se vše změní.

Motorku bych doporučil pro - Jako první motorku bych si ji dokázal představit, ale s rozumem. Když se potahá, tak tam výkon je už značný a na zvládnutí se potřebují zkušenosti. Pro lidi co přestupují například ze 125ccm nebo pro lidi co chtějí sportovně-cestovní motorku.

Doplňky na motorce - Od předchozího majitele:
- pancéřové hadice
- reflexní proužky

Moje úpravy:
- tmavené plexi
- bílé zadní diodové světlo
- homologovaný laděný výfuk Viper
- zvíraznění nápisu na pneu
- nosiče kufrů
- boční kufry Shad sh43
- top case Shad sh45
- zakázková úprava sedla

Originální díly jsem si uschoval.

Recenze

Na recenze je moc brzo, protože motorku mám od 19. září 2015. Do zatáčky se musí více nutit oproti bývalé 125ccm, ale také něco přisuzuji zadní pneu, protože je uprostřed sjetá a na bocích jako nová. Někdo si stěžuje, že přední brzdy jsou nic moc, ale já jsem nad míru spokojen. Pancéřové hadice odvádí fajn práci a pro zbrždění stačí páčku jen pohladit.
Dále hodnotit budu až najedu více kilometrů.

Proč jsem si motorku vybral:
1) Chtěl jsem sportovně-cestovní motorku.
2) Hleděl jsem dost na finance, protože ještě studuji VŠ.
3) Stav motorky, kdy prostě vady na kráse jsou, ale časem se vše odstraní.

Hodně lidem se nelíbí. Mně původně také ne, tedy konkrétně předek. Koncové špičaté světlo mě doslova očarovalo. Po pár dnech jsem změnil názor a líbí se mi opravdu hodně. Není na ulici tolika vidět což je super.
Motor je držák a po nastartování u té mojí předl jako kočka.

Na jaře se chystáme na velký servis, pač tento rok už kloudně nic nenajedeme. V plánu je kontrola ventilů, karburátorů, vzduchový filtr. Měnit se jistě bude zadní pneu, svíčky, olej, brzdová kapalina, ...

Po příjezdu domů dostala koupel a řetěz se očistil, dotáhnul a promazal sprejem na řetěz. Aspoň pořádně prokoukla.

Pomalu se chystáme na zimu a s tím i nadšení na další sezónu.

21. 7. 2016 - 2000km
Sice na můj vkus zatím malé číslo, ale mám několik nových dojmů a postřehů.
Výměna zadní pneu se podepsala na jízdních vlastnostech. Motorka mi přijde rázem hravá a po rozjezdu všechna váha mizí. Jediná obtíž s váhou je při manipulaci, konkrétně couvání do kopečka, kdy se člověk zapotí, ale není to nic co se nedá zvládnout. Verdikt je, že motorka je i přes svojí váhu hravá, slušně drží stopu a vybraná pneu zatím držela za každých okolností na 1.
Výměna předních brzdových destiček za SBS, jak mám uvedeno v deníku, byla i nebyla nejlepší volba. Brzdný účinek je super, ale občas ho doprovází pískání.
Vezl jsem už pár spolujezdců a záleží na jejich váze. Čím těžší spolujezdec, tím horší ovladatelnost a zrychlení už není tak znatelné. Myslím, že tohle je stejné u všech motorek. Chová se jako každý jiný 4 válec, dole je klidná, ale pokud se dostane aspoň nad 6000 otáček, tak chytí druhý dech a jede jak střelená.Pásmo od 5500 do nějakých 6500 otáček je z mého pohledu nepoužitelné. Výkon v něm nechybí, ale motor se rozvibruje poměrně značně a po chvíli jízdy je to už nepříjemné. U těchto motorů je to běžná věc, trpí s tím i bandit, který má stejný motor. I když spotřebu neřeším, tak jsem byl mile překvapen. Nikdy se mi zatím nepřehoupla přes 6 litrů. Maximum bylo 5.8L při už na můj vkus hodně svižném tempu. Negativum co zatím vidím je v sedačce. Po asi 200km v sedle mě bolí hodně zadek. Možná je to o zvyku, ale sklon je nic moc. Spolujezdec má tendenci na řidiče sjíždět.





23. 12. 2016 - cca 5000 km
Je tu další ukončení sezóny. tento rok jsem na můj vkus najezdil málo kilometrů díky státnicím a dalším událostem. Se Suzou jsem se už značně zžil a jsem spokojený.
Dříve jsem uvedl, že brzdové destičky SBS dost pískají. Dnes mohu říct, že daný zvuk totálně vymizel a jsem s nima opravdu spokojen. Zadní pneu Dunlop roadsmart iii funguje na 1 a budu k ní dokupovat i stejnou přední pneu.
Po chvilce důmání jsem usoudil, že zatím potenciál Suzy z daleka nevyužiji a nechám si jí určitě ještě nějaký ten rok. Plánuji teda úpravy k obrazu svému.
V první řadě už je objednané přešití sedla od pana Horáčka, který je ve fóru dost vychvalován. Byl jsem po domluvě za ním osobně a domluvili jsme se na úpravách co se na sedle budou dělat. Pán je opravdu velmi ochotný. Až bude sedlo hotové, přihodím foto a dojmy do deníku. Slibuji si od toho větší pohodlí pro mě i pro spolujezdce a možnost delšího kilometrového nájezdu.
Další doplněk bude laděný výfuk. Plánuji ho už delší dobu a určitě budu kupovat verzi s homologací. Po osobní zkušenosti jsem usoudil, že je to lahoda pro uši. Taky tím ušetřím nějaké to kilo, protože Suza není nejlehčí.
Další věc jsou montážní stojany, které mi donese Ježíšek. Díky nim bude jednodušší údržba a hlavně v zimně nebude Suza na pneu.
Vyrábím si nosiče kufrů, které nejsou ještě plně vyladěný podle mých představ. Bude potřeba udělat ještě nokolik změn a následně pujdou do černého laku. Po dokončení budou v deníku.
Plánuji toho se Suzou ještě hodně. V další sezóně vyrazím na první motodovolenou, poprvé pujdu na okruh a navštívím motoškolu na zdokonalení svého umu. V deníku jsem nově přidal záznam "Kilometry", kam budu přidávat foto s přibývajícíma kilometrama.

Prodej motorky!!!
Motorku jsem prodal v září 2017. Šlapala suprově a byla už téměr hotová podle mých představ. Provoz a chování některých jedinců na silnici mi to moje ježdění znechutilo. Jsem ještě mladý a chci zde být ještě řadu let. Nedalo mi to a k motorkám se vracím, ale trocha jinak než bych čekal a s novou chutí. V listopadu jsem zakoupil Blatu Origami B1. Vždy jsem chtěl závodit, tak si plním malý sen. Pokračování brzo!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Othello
Othello napsal 23.02.17 v 22:28 10b.

Máš ji suprovou chlape,moc hezký kousek.Prima,jak ji vylepšuješ

MEK0TA
MEK0TA napsal 13.12.16 v 18:14

Hodně pěkný kousek Vzhled je věc názoru, takže to bych neřešil, ale mně se líbí. Kosmetické vady se u 14 let staré motorky už dají předpokládat, ale je fajn, když se člověk snaží dát to do pořádku A líbí se mi i fotky

MEK0TA
MEK0TA napsal 13.12.16 v 18:13

Hodně pěkný kousek Vzhled je věc názoru, takže to bych neřešil, ale mně se líbí. Kosmetické vady se u 14 let staré motorky už dají předpokládat, ale je fajn, když se člověk snaží dát to do pořádku A líbí se mi i fotky

Black123
Black123 napsal 09.06.16 v 18:31

To jen tak vypadá má kosmetiku např. odřený výfuk, ale funkčnost 100%

MatyxCZ
MatyxCZ napsal 09.06.16 v 18:16 9b.

Krásně zachovalý mazlík, oproti té mojí jak nová!

Více komentářů



TOPlist