renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XV 1700 Road Star (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DanRen
Vloženo 23.9.2015
Aktualizováno 21.7.2022
Zobrazeno 4 489x
HODNOCENÍ PROFILU OD 23 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Parádní a velmi povedená klasika - majestátní Cruiser na drátěných kolech s impozantním motorem.
Nádherná nepřehlédnutelná mašina, prostě - Hvězda silnic !

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Kuňka Pardubice (Pardubice) - Velmi dobrá komunikace a vstřícné jednání pana Sýkory. Mohu jen doporučit.

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki VN 1600: Chtěl jsem US verzi Nomád - ten na trhu v době,kdy jsem chtěl koupit motku bohužel nebyl. A já chtěl jezdit .
Honda VTX 1300: Nádherná mašina, samá chvála od majitelů. Ale zvolil jsem větší objem. Jezdíme hlavně ve dvou.

První dojmy - Na fotkách byla moc pěkná. Když jsem se na ní jel podívat a uviděl ji pak naživo - bylo jasno! Jednoduchá konstrukce,nestárnoucí design,poctivé železo a spousta chromu. Její nádherný vzhled podtrhuje velký silný dlouhozdvihový vzduchem chlazený motor. Moc se mi líbí, jak jsou vidět pouzdra zdvihacích tyček a velké hlavy válců.Ten motor je pecka ! No prostě mě okouzlila tahle - Yamaha XV 1700 Road Star a hlavně už je moje! Co se týká prvních dojmů: Z mé strany v první řadě - veeelký respekt a pokora. Moje první zkušební jízda byla v dešti a na úplně nové zadní pneu,takže především veliká opatrnost - vzhledem k váze a výkonu motorky. Pak samozřejmě vykulený oči,protože tohle je opravdu docela silná,veliká a hlavně těžká bestie ! Po první jízdě jsem věděl,že se mám ještě co učit, ale nenechal jsem se tím rozhodit a nechat jsem jí tam prostě nemohl.Chytla mě jak se říká za srdce a bylo rozhodnuto. Hned o následujícím víkendu jsem složil prašule a odjel na ní domů cca 250 km. S každým ujetým kilometrem to bylo lepší a lepší.

Motorku bych doporučil pro - Každému - kdo má rád tento styl motorek.

Doplňky na motorce - Ochranný rám, plexi-štít SwitchBlade, opěrka spolujezdce s nosičem, brašny, rolka,pancéřované brzdové hadičky, tempomat,stínítko hl. světla,snížení stupaček spolujezdce.

Recenze

Styl Chopper/Cruiser mě vždycky přitahoval a moc se mi líbil. Ten klasickej bublavej zvuk, nádherný vzhled těchto strojů, nízké sedlo, naleštěný chromy a jízda na pohodičku - to jsem si vždycky chtěl zažít !
No a od června si to taky užívám ! Musím konstatovat,že je to silně návykové a nejde se toho nabažit !
Původně jsem chtěl - Kawasaki VN1600-Nomad - nádherná mašina.Bohužel kurz dolaru šel během roku čím dál víc do kopru,takže dovoz z USA šel do háje. Tady na trhu bohužel nebyl žádný kousek jaký bych si představoval a když už jsem jednu našel,tak majitel nakonec prodej odvolal.
Jak už to tak bývá nakonec souhra náhod mi přihrála tuhle krásku - Yamahu XV 1700 Road Star - nestárnoucí retro klasiku.
Výroba: 2/2006, provoz: 10/2006, najeto: 14.623 mil = 23.540 km, 5/2010 dovoz z USA, já jsem druhý majitel v ČR.
Majitel přede mnou se o ni zřejmě vzorně staral,protože je jako nová a bez škrábanečku.
Velký vzduchem chlazený motor V-twin 1700ccm s OHV rozvodem, řemen,karburátor,drátěný kola,běloboké pneu, velký a pohodlný sedlo,řidítka jsou příjemně tvarovaná směrem k řidiči a široká 85cm pro mě tak akorát,abych se pohodlně uvelebil.
Mám plexi a nedám na něj dopustit. Né každýmu se to líbí,ale já jsem na něj zvyklej už z Burgmana a vyhovuje mi,když na mě tolik nefuní a ten sajrajt co z něj umývám nemusím sundávat z bundy a helmy. A že jsou to někdy pěkný pleskance.
Moc se mi líbí tvar 20L nádrže, který dominuje velká kaplička s ukazatelem paliva - fajn věc!
Po předchozím majiteli je namontován tempomat - další příjemná věc.
Na rovinkách si ruka ráda odpočine.
Pořídil jsem nové brašny,rolku a dozadu válec. Takže úložný prostor celkem dostačující i na několika denní výlety.Jěště jsem dokupoval snížení stupaček spolujezdce,které byly dost vysoko a nebylo to ono. Teď má můj miláček pohodlí je spokojená a vo tom to je ! Během léta jsme najezdili cca 4000km hlavně o víkendech,protože víc bohužel čas a hlavně práce nedovolí.
Dovolím si tedy trochu mých postřehů a zkušeností:

- Co se týká jízních vlastností můžu potvrdit,že velká váha se po rozjezdu vytrácí,motorka se dobře vede,v zatáčkách sedí nevlní se.Nízké těžiště pomáhá k dobrému manévrování,ale je limitován náklon v zatáčkách. Je opravdu nízká.
Je třeba vychytat kam až můžete a kdy začnete škrtat plotnama,chce to cvik a tak cvičím.Prostě jezdit a jezdit. Tam kde to neznám radši před uberu plyn. Prostě na pohodu s rozumem a opatrně.

- Motor má výkonu až až, takže když potřebujete umí za to pěkně vzít. Vybrace jsou znát hlavně při akceleraci,to je pak masáž chodidel a zadelí.
Je to buchar jak má být.

- Brzdy jsou celkem slušný, ale je potřeba myslet politicky a třídně - motorka má 330kg,takže naložená přes 500kg. Je nutné s tím počítat někdy i myslet a dávat pozor za ty druhý. Na druhou stranu dost dobře brzdí motorem.

- Podvozek je dobře odpružený a nízké těžiště je plus při manévrování. Je ale potřeba být na pozoru při jízdě po nekvalitních cestách. Stalo se mi že jsem při vyjíždění na vedlejší cestu vjel zadním kolem do výmolu a škrtnul jsem si o spodek rámu. To ale byla spíš slabina jezdce.

- Ovladatelnost je vzhledem k její váze celkem dobrá. Mám 4 roky Suzuki Burgmana 650 Exe, to je velkej maxík ten má 275kg takže jsem trénovanej. Tím že je tady sedlo nízko se mi s ní manipuluje líp.V každém případě je potřeba dopředu přemýšlet kam a jak to postavíte. Za jízdy je ovladatelnost velmi dobrá a v malé rychlosti to chce prostě cvik.

- Spolujezdec - moje manželka - tvrdí že sezení je pohodlný Snižoval jsem jí stupačky,ty jí neseděli výškově a bolely jí nohy, takže teď je spokojená a je vidět že si to naše ježdění náramně užívá. Při jízdě o ní takřka nevím,jen nesmí dojít na prudké serpentiny v kopcích. Ty ráda nemá a já cejtím jak je v křeči. Zase říkám chce to cvik. Nadšení pro Choppery a Cruisery má veliké a i přes její bolavá záda absolvuje naše výlety s pohodovým úsměvem. Za to má jednoznačně můj velký obdiv.

- Úložný prostor na těchto strojích prostě žádnej není. Jako většina jsem to vyřešil koupí vetších pevných brašen a za opěrku spolujezdce jsem pořídil od známého středně velký válec. Na předek rolku na lékárničku a drobnosti.
Na zabalení všeho potřebného na 2 - 3 denní výlet s nocováním v penzionu nám to stačilo. Na kemp, stan a spacák, už nás moc neužije, takže tohle řešit nemusíme. Z Burgmana jsme byli zvyklí na to,že jsme bundy a helmy šoupli do kufru a pod sedlo a šlo se jen nalehko.Tady bohužel i těch vedrech jsme si to brali s sebou. Ale to k tomu prostě tak nějak patří .

- Spotřeba tak ta mě mile překvapila. Už když jsem si jí poprvé vezl domů tak jsem byl něco pod 6 L. Po dalším seznamování, kdy jsem se s ní učil zacházet byla spotřeba kolem 5,5 L. Teď máme za sebou přes léto najeto něco kolem 4000km - vždy ve dvou a spotřeba je v průměru cca 4,9 - 5,3 L. Jezdím na pohodu a kochám se,když je třeba dám jí pod ocas, pak zase klídek a pohoda. No a do města jezdím na Burákovi. Pravdou je že jsem před pár lety pořizoval 125 skůtra, abych ušetřil za benzin. Pak mě to chytlo, vyměnil jsem skůtra za maxíka a nakonec jsem si splnil sen a teď leju benzín do dvou motorek a ještě do auta a na benzince jsem jako doma. No a co na světě jsme přeci jenom jednou !!!

- Servis nechám udělat přes zimu. Určitě kontrolu ventilů,seřízení
karburátoru,brzdy,olej,filtry,svíčky atd.Musím dát novou přední gumu. Bude to něco stát, ale co bych pro ní neudělal.

Koupil jsem si tuhle motorku pro radost. Nepotřeboval jsem jí, nebyla to nutná investice. Za ty prachy jsem mohl koupit spoustu jiných, asi i potřebnějších věcí.Prostě jsem si splnil sen. Udělal jsem si radost. A dneska vím, že jsem udělal dobře,už bych bez ní nechtěl být. Člověk chodí do práce maká, starostí spousta, ale kdo je nemá! Já si ale nejlíp vyčistím hlavu a odpočinu, když se
jedeme někam projet.Sednout na to velký kožený křeslo,vytáhnout sytič a nahodit ty dvě velký kladiva, nechat jí pěkně protřepat, pak tam žuchnout jedničku a vyrazit užívat si tu nádhernou pohodovou jízdu. Tak tohle mě fakt baví !

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
John1
John1 napsal 27.08.22 v 13:23 10b.

Krásný stroj tak si to pořádně užívejte

spike-cz
spike-cz napsal 08.11.17 v 15:49


krásná motorka i zápisy

spike-cz
spike-cz napsal 08.11.17 v 15:48 10b.

Dawe70
Dawe70 napsal 18.04.17 v 20:17 10b.

Parádní strojovna, hodně pohodových kilometrů

Johnny-five
Johnny-five napsal 13.06.16 v 19:07 10b.

Super parnik nadhera a pekne napsane. At slouzi a pohodu na cedtach

Více komentářů



TOPlist