renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 600 F (1990)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Zewotanus
Vloženo 21.9.2015
Aktualizováno 18.6.2019
Zobrazeno 1 340x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Příjemný a hodný stroj, který o sobě dá vědět až při vyšších otáčkách. Pohodová na učení po přechodu ze slabších motorek.

Motorka koupena od tedyx (Unhošť)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Vyšší pořizovací cena

První dojmy - První jízdní dojmy překvapily. Stroj se jednoduše ovládá a do 5000ot vlastně není nic nového oproti slabším strojům. Výšší váha není skoro znát a ovladatelnost je celkem dobrá. Slabší brzdy jsou pro mě nyní spíše plus, protože se snadněji dávkují a mě tak více vyhovují. Také plyn se snáze kontroluje a lehce jsem si na něj zvykl.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky na silnějších strojích

Doplňky na motorce - Na motorce jsou LED diodové blinkry a zadní světlo.
Nevím jestli je standartem 12V zapalovač, kam si připojuji navigaci na cestách.
Přidělal jsem si na motorku držák na navigaci.
Přidaný Voltmetr budík.

Recenze

Zatím mám najeto prvních pár stovek km, takže žádné zkušenosti zatím nemám.

Vybral jsem si tento stroj, abych si zvykl na silniční motorky a naučil se jak s nimi zacházet. Mým snem je Kawasaki Ninja ZX-6R z roku 2001. Takže tato stařičká Suzuki GSX 600F je takový lehčí odvar a příprava.

Mým dalším cílem je učit se jak správně zalehávat do zatáček.

Edit 2.6.2016: Po 3000km jsem začal s drobnou údržbou, proměřil jsem v jakém stavu jsou některé díly. Zjistil, že na řetězovce, brzdách a pneumatikách ještě jednu sezónu odjezdím. Občas mi prokluzovala spojka a nevěděl jsem čím to je, tak jsem projistotu koupil opravnou sadu a dnes ji vyměnil, ta původní nebyla zas tak moc jetá, zůstane mi tedy do budoucna jako náhradní. Jinak jsem našel dosti znepokojivou věc. Menší rozeta na řetězu byla uchycena jen šestkou šroubem, který držel velkou matici bez závitu, takže tam sloužila spíše jako podložka. Dnes ve opraveno. Matice byla dána nová se závitem a šestka šroubek tam už zase slouží jen jako pojistný. Taky jsem trochu řešil ukazatel paliva, který mi ukazoval při plné nádrži polovinu a ukazatel se dostal na nulu přibližně když v nádrži zbývalo okolo 10ti litrů. Byla tam zvláštně udělaná elektrika a to bylo dnes opraveno taky, po nastartování pomalu doběhl ukazatel na hodnotu, která by odpovídala obsahu nádrže.

Edit 9.6.2017: Tak je tu první startování po zimní přestávce a narazil jsem na to že nechce chytit. Benzín jde na svíčky, svíčky hází jiskru, ale motor jen škytá, občas práskne do výfuku. Četl jsem fóra tady na motorkářích a rozhodl jsem se vypustit zbytek benzínu, který jsem tam měl na dojetí k pumpě a prostě přivézt benzín v kanistru, doufám že to bude tím, protože jinak mě čeká hledání toho proč nestartuje. Minulou zimu jsem skoro celou jezdil, tak se mi to nestalo, ale letos jsem měl skoro 6 měsíců pauzu a palivo asi degradovalo. Při sundání nádrže jsem bohužel zjistil, že na víku motoru mám 2 šrouby volné, zkoušel jsem je utáhnout, ale závity jsou stržené, pravděpodobně od minulého majitele, nebo možná ještě dříve, tak tohle bude první větší oprava co na motorce udělám. Teď před sezonou jsem měnil všechny destičky. Zadní byliú plně na plech a přední mi ještě možná někdy poslouží jako záložní, zůstalo mi na nich asi 3mm.

V budoucnu se chci zaměřit na ložiska v kolech, tlumiče, svíčky, a další věci co mě napadnou, nebo mi někdo napoví, že bych měl omrknout. V plánu je že motorka už zůstane v rodině, takže si jí chci pořádně vyladit i za cenu toho že to bude stát peníze.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bulldogbiker
bulldogbiker napsal 29.08.16 v 04:33 10b.

Dobrý
Také ji dam do sbírky.

3neczak
3neczak napsal 29.09.15 v 15:25 10b.

Moje začátky, samozřejmě 10 b.

Více komentářů



TOPlist