renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia ETV 1000 Caponord (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník hartys
Vloženo 15.9.2015
Aktualizováno 24.9.2016
Zobrazeno 1 192x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.6

Popis motorky


Super cestovní stroj do všech podmínek

Motorka koupena od motobella (Strakonice I) - vše v pořádku

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS: přehnaná cena za starou motorku a o 1200 nebudu ani mluvit... a má jí snad každej
Suzuki DL 1000 V-Strom: mám prostě rád italky, kdyby nevyšla aprilka volím sůzu
Honda XL 1000V Varadero: těžká, fádní, obyč a má jí snad každej

První dojmy - Moťa padla celkem hned do ruky, na to že byl přechod ze supersportu. Lehčí než Varadero, nádherně ovladatelná

Motorku bych doporučil pro - Asi pro každýho kdo se chce trochu lišit a blejsknout a jezdit pohodlně

Doplňky na motorce - přední padáky GIVI, kufr, KN filtr

Recenze

říkal jsem si že už asi slezu ze supersporta a zkusím něco cestovnějšího. Chtěl jsem se odlišit a nedávat 150 litrů za bmw...

Letos (2015) najeto cca 4000 km, vím není to moc. A musím říct, že celkem spokojenost. Samozřejmě proběhl nějaký servis ( olej, filtry, kapaliny, brzdy atd.), nějaký hezčí žárovky dopředu, musím říct že pekelně pekně svíti i s obyč žárovkama. ale jinak se jen jezdí Překvapilo mě jak se to suprově ovláda a hlavně jak jede. Otočím heftem a nad 3500 je to peklo a vystřelí mě to tak, že si říkám že tohle snad není cestovní enduro a pak už nastáva jen úsměv od ucha k uchu. Rychlost 300kmh sice nedáte, ale se supersporty si v klidu vyjet můžete a hlavně se ve 160 nemusíte skládat za plexim (já 180cm). Brzdy netřeba hodnotit... BREMBO. Co se týká poruchovosti, nemám problém, jsem zastáncem itálie a měl jsem i 2 japonky(yzf 750, 954 faroš) a mě zatím výsledek vychází že s elektro instalací je na tom hůře japonsko

Cestování je lahoda, myslím si že asi jenda z nejpohodlnějších motorek i s batůžkem, trochu jsem bojoval s nastavením zadního odpružení, ale podařilo se. Přítelkyně si nemůže vynachválit pohodlí. Ve dvou v poho 350 km a bez bolesti čehokoliv. Spotřeba sportovnější jízda do 6,5 litru, ve dvou s kufrem na pohodu do 120kmh 6 litrů na 100. Je to cestovní enduro takže na terén zapomentě, max nějaká polní cesta bez kolejí. Jinak na naše super silnice akorát. Ve městě taky nemám problém.

Je konec roku tak koukám i po jiných, takže k prodeji, ale kdyby se neprodala, nevadí...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
hartys
hartys napsal 23.09.15 v 21:58

věřím že je to o hlavě, přešel jsem ze silnice, tak mám pud sebezáchovy

ludom
ludom napsal 23.09.15 v 18:19 10b.

Hartys: Je to cestovní enduro takže na terén zapomentě, max nějaká polní cesta bez kolejí
By si sa hodne divil

sommer
sommer napsal 16.09.15 v 20:24 10b.

Pěknej Capouš

elvis78
elvis78 napsal 15.09.15 v 21:14 10b.

zajímavá mašinka

Bugaty
Bugaty napsal 15.09.15 v 20:15

Ahoj co by stála?

Více komentářů



TOPlist