renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 1100 F (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník waldmann
Vloženo 9.9.2015
Aktualizováno 8.11.2018
Zobrazeno 3 185x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Těžko k ní něco dodat... Láska na první pohled

Více fotografii

První dojmy - Výkon, síla, pohodlí... Trochu protiklad k enduru KLR 600, které sedlám doteď, ale v tom dobrém. Prostě mašina na dlouhé cesty, tomu odpovídají i vyšší řídítka a poněkud vzpřímenější a velmi pohodlný posez. Mimo přestávek na natankování není problém 400-500 km v kuse bez nějakého odpočívání. Na tu váhu dobře ovladatelná, výkonná ("na pětku z Aše až do Košic..." :-), jen do pomalých zatáček trochu "padá"... ale jde jen o zvyk...

Motorku bych doporučil pro - V mém případě za málo peněz hodně muziky, jak se říká... na dlouhé cesty i díky elektricky polohovatelnému přednímu plexi nemá chybu...

Doplňky na motorce - Kufry koupené, držáky rozdělané ... A nové leštěné koncovky výfuků - vlastní výroba



Recenze

Láska na první pohled - a hlavně klasický "těžký" dvoulauf...Kromě současných problémů s alarmem a imobilizérem si jinak nemůžu stěžovat.
Bohužel se do toho nikomu moc nechce... tak uvidíme... Loni začala zlobit elektrika a nějak se s tím nemůžu poprat. Při cestě z Moravy najednou u Roudnice bez proudu na motor. Všechno ostatní fungovalo normálně... Podle známých problém ve startovacím relé. Sehnal jsem ho, vyměnil a hurá - mašina okamžitě chytla. Takže jsme to v průběhu týdne ještě několikrát zkusil a v pohodě. Tak jsem se chtěl jet projet, ale asi po 15 km zase motor bez proudu... Startovací relé je v pořádku - připojením ovládání relé přímo z baterky sepne a točí, je tam od předchozího majitele dodělávaný alarm s otřesovým čidlem a imobilizérem a mám obavy, že to asi bude kámen úrazu. Pojistky v pořádku, nevím, jaký by měl vliv usměrňovací regulátor nebo snímač otáček, ale to by mělo alespoň na startování točit, tady nic... Měl jsem rozebrané i vypínací tlačítko, tam ještě šťáva jde... to 4 vývodové relé u baterky mi měřil kolega, vypadá také v pořádku, sehnal jsem ho a vyměnil, také nic. Vypadá to, jako by od spínačky nešel jeden fous nebo to bylo blokované tím alarmem... asi bude muset dolů i to lešení s pohonem plexíku, dráty od spínačky vedou někam do kapličky a budíky... neporadí někdo, kde hledat ? Elektrika není moje silná stránka...
Jinak co se týká ovladatelnoti a brzd, řekl bych, že na tu váhu velmi slušné, v podstatě jí pod sebou ani necítíte, jen v hodně pomalých zatáčkách má na rozdíl od mých předešlých snahu padat dovnitř , ale to je dáno nejspíš geometrií podvozku Výkon víc než dostatečný, zátah jak hrom, ohromně pružný motor, ze začátku - než jsem si zvykl, mi tam chyběla šestka, při 80-ce jsem chtěl řadit dál a ono nic . Ale je fakt, že to pětka pobere na rovině od 50-ky ve městě ( jen jsem to zkoušel, jinak je to samozřejmě zvěrstvo) až po hodně přes 200 i ve dvou, takže ...
Vystřídal jsem toho už dost, na GSX jsem si díky nízkému sedlu (mám 172, takže poměrně malý) a pohodlnému sezení zvykl velmi rychle.
Výkon motoru i brzd bez komentáře, myslím že obojí víc jak dostačující... S naladěním podvozku jsem po předchozím majiteli nemusel dělat nic, na mých víc jak 90 kg bez problémů, i bez tlumiče řízení žádné rozkmitávání při rychlých manévrech, prostě spokojenost...
Co se týká úložného prostoru, ten je opravdu minimální, do krytu za sedlem se vejde opravdu jen malá lékárnička a pár žárovek... Vestu a nářadí a nouzový
sprej do pneumatik už musím mít v batůžku...
Loni a předloni jsem dost jezdil po dálnici, musím říct, že spotřeba mne mile překvapila, při rychlostech do 120 km/h jsem jezdil kolem 5,5 l, i když jsem za ní tahal víc, nedostal jsem se přes 7 l/100 km ( na rozdíl od její předchůdkyně Kawasaki GPX 750, kde 7-7,5 l/100 km byl minimální základ při hodně opatrné jízdě). Co dodat - prostě - ač věkem babička, tak miláček největší...



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lajken
lajken napsal 12.02.17 v 13:23 10b.

Nádhernej stroj, z doby, kdy motorky byly ještě pro chlapy. Mít na ní místo v garáži tak jí pořídím taky... Máš jí fakt velmi zachovalou a nablejskanou. Ten věk jí moc nevěřím ať dobře slouží.

RomanSVK
RomanSVK napsal 16.09.15 v 11:03 10b.

Dolin
Dolin napsal 16.09.15 v 08:57 10b.

paráda!

Bothrops
Bothrops napsal 12.09.15 v 18:07 10b.

Paradni strojovna

rapos
rapos napsal 12.09.15 v 10:54 10b.

Ahoj výborně, konečně někdo další kdo to pochopil :). Tohle je jednoduše opravdová motorka se vším co má mít. I pro mě láska na první pohled, i když moje cesta k ní byla trochu trnitější, nelituju jediného kousku investované energie.

Více komentářů



TOPlist