renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník TheBudhaaa
Vloženo 3.9.2015
Aktualizováno 15.8.2016
Zobrazeno 1 317x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 3.3

Popis motorky


Skvělá, nějaké vady má a je docela silná.

Více fotografii

První dojmy - Je to Fková verze, je pohodlná a docela silná, nečekal jsem takovej rozdíl mezi mojí starou. Mám z ní i docela respekt, nejsem zvyklej na spojku a brzdy, s tím se musím ještě sehrát.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi, co už něco najezdili, jezdil jsem 2 roky na Simsonu a 3 roky na NSR 125 R předělaným na 190. Myslel jsem si, že moje NSR docela letělo, ale mýlil jsem se a hodně!

Recenze

KOUPENO - 2. 9. 2015
Tak jo, dneska jsme byli na úřadě přepsat mojí starou na novou majitelku a na mě přepsat mojí novou. Přijeli jsme domů, ukázal jsem základní údržbu nové majitelce a pomalu se těším na 1. vyjížďku!

UPDATE - 220 km
Tak a něco už mám za sebou, za 1 den jsem najel 200 km a mám z toho stroje docela respekt, nečekal jsem tolik výkonu a musím koupit opravdu pořádný hadry. Do 100 km jsem jezdil pomalinku, do 5 tis. ot., pak jsem to par krát zkusil protočit a divil jsem se, mám problém se na plnou palbu motorky držet. Těším se až na ní zase sednu!

UPDATE - 1120 km
Už mám něco za sebou, na 500 km mě přestalo bavit jezdit samotného. Tak jsem hledal nějakou bandu s kterou bych se vyblbnul a našel jsem skvělý kluky, co se nebojí svižný jízdy a je s nima prdel. Motorku už zvládám a zatáček už se taky nebojím, sice to není kolínko, ale snažím se! :D Pár akutních brždění už jsem taky zažil a občas jsem měl opravdu strach, naštěstí jsem to ustál. Zažil jsem první nehodu, naštěstí ne někoho od nás, ale týpek měl z prdele kliku, že se mu nic nestalo. Jediné co mě na motorce štve je problém s chcípáním, když někde stojím. Pak mám problém ji nastartovat, ale nechce se mi ji dávat do servisu zrovna teď, protože přece jenom, ještě se dá jezdit. Přes zimu nechám udělat ventily a seřídit karburátory a zbytek si udělám doma. Taky bych chtěl nějakou kombinézu, uvidím jestli budou love, snad jo. :D Jo a mám problém, že se mi nejspíš objevuje benzín v nádrži. Na nádrž najezdím 300 km, což moc nechápu, protože za to docela hodně tahám.

UPDATE - 7750 km
SAKRA! :D Nějak jsem zapomněl na svůj moto deníček! :'( Je čas to napravit!
Tak jo, za těch pár tisíc kilometrů se toho celkem dost stalo. Ale poslušně hlásím, že jsem to já, člověk téměř bez hranic nezahodil do žádný škarpy na našich okrscích! :D Pár nouzovek už bylo, ale všechno bylo z debility plechovkářů a nedostatku respektu. Taky nějaký to vytlačování od našich KU*WA sousedů a ty další trable zná asi každej motorkář. Nicméně koncem podzimu jsem si to valil jen tak naposled před uložením projet a z ničeho nic, uprostřed ničeho to prostě chcíplo, jako kdybych vypnul klíček a šel na houby. Tak jsem zastavil, kontroluju, jestli jsem nezavadil o chcípák, v pořádku. Klíček, zapnuto. Tak si říkám, co to sakra je? Jdu teda pod sedlo k pojistkám, laboruju, prohazuju, nic. Tak jsem si trošku zařval, možná i těch pár ptáčku co ještě nestihlo odlétnout se z těch korun odstěhovalo. No nic, dotlačil jsem to do formy a čekal 3 hodiny, než pro mě nějaká dobrá duše přijede. Tím začalo nekonečná anabáze posranýho kontaktu v pojistkový skříni. Rozebral jsem půlku elektriky, všechno jsme proměřili, povyměňovali a nic, bál jsem se, že je v prdeli motor, protože už to zkrátka nebylo možný. Po těch 2 měsících, kdy jsem byl smířenej se servisem, že mí jí tam dají dohromady se otec jen tak nudy ještě hrabal v pojistkách a bum, začala startovat a hned naskočila, jako kdyby se nikdy nic nestalo. Kámen ze srdce spadl a mohlo se začít připravovat na sezónu! :)
Pak tu byl ještě jeden podobnej problém, to jsem se smířil s tím, že jsem uchcal svíčky, naštěstí byly jenom špatný kontakty na čerpadlu. Nic méně svíčky jsem objednal, ale nechal jsem je poslat zpět. :D
Pak už se jenom jezdilo, výlety s kámošema, pár krát strážníci. POZOR, bez pokuty! :D Asi mám štěstí. Pak učení jízdy po zadním, ale to jsem zkusil asi jenom 5x, pak už jsem to zvednul celkem hodně a řekl si, že mi to za tu srandu nestojí, abych pak neměl na čem jezdit. Měnil se na jaře olej, filtry a nějaká ta prohlídka jestli je všechno v cajku. Teď už je červenec a já jí chci prodat, protože mi odešlo auto a chci už koupit nějakou pořádnou káru. Peníze z motorky investuju do auta a příští rok se s neomezenou budu v garáži koukat na GSXR. :O :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wsbk
wsbk napsal 15.12.15 v 23:51 1b.

Pěkná 10 bodu

Více komentářů



TOPlist