renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZZR 1400 (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník diamondgroup
Vloženo 2.9.2015
Aktualizováno 5.9.2015
Zobrazeno 3 007x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Výkonná, rychlá, pohodlná, prostě splněné přání. ABS, kontrola trakce, dvě palivové mapy.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motomodřice (Modřice)

První dojmy - Po prvních kilometrech a zvyknutí si na celkově nové a jiné moto vše OK. Zajíždíme. Moto svádí k rychlejší jízdě.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych ji každému, kdo jezdí nebo chce jezdit tak, aby neublížil sobě nebo jiným. A zamiluje se právě do této motorky. Určitě dobré odreagování a svezení.

Doplňky na motorce - sériově dodaná, zatím bez doplňků

Recenze

Láska na první pohled musela na mě chvíli počkat. Její pořízení jsem nechtěl uspěchat. A to hlavně díky různým informacím na internetu o tom, jak se na tom nedá "předpisově" jezdit nebo jak toto moto je pouze pro vyježděné jezdce. Moto působí až odstrašujícím silným výkonem. Po prvních zkušenostech velmi příjemné svezení. Svádí a bude svádět pro rychlejší ježdění.

První adrenalin - čekání na dovoz do ČR a převzetí celých 6 dnů.-)

Seznámení a první info. Pneu nutno držet na předepsaném tlaku, aby se nesjela přední guma do "střechy". Seznámení s počítačem, přepínáním, ovládáním. Nastavujeme palivovou mapu na LIGHT, trakci na 2. Úložný prostor téměř žádný, max lékárnička nebo papíry pro pojišťovnu při nehodě, které musí být u mota. Případně manuál.

Po předání u prodejce jsme vyrazili na první cestu. První usednutí a poskládání se na moto. /mám 192 cm, žádný drobek/. Přisedá spolujezdec, který u toho chtěl být taky. První tankování. Klíček musí být ve víčku i pro uzavření nádrže. Celkem horko, poslední letní den 30-35 stupňů. Při jízdě není problém, jakmile jsme se někde zastavili, teplo bylo znát. Prvních 200 km je fajn. 2 zastávky. je cítit zápěstí, při delší cestě chybí možnost protažení nohou, prstů atd. Spolujezdec pochvaluje změnu k lepšímu. Další spolujezdec rovněž vidí lepší svezení.

Zajíždění do 4 000 ot. Cca 100-120 km/h dle doporučení dovozce.

Ve srovnání s dřívějším moto: Pohodlnější jízda, nižší posed, klidnější a plynulejší motor.

Spotřeba - za celý den kolem 200 km, spotřeba se pohybovala kolem 6,2- 6,4.

Servis - 1 000 km, 6 000 km, 12 000 km, 18 000 km

Hmotnost 268 kg - toto je problém hlavně při udržení stroje v klidu nebo při rozjíždění ve svahu nebo nějakých složitějších manévrech atd.

Počáteční "obavy-tajemno" silně výkonného moto se usadily na tom, že je to příjemné moto a je to na nás, jak budeme nakládat s plynem. Samozřejmě i s dalšími ovládacími prvky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gonzo
Gonzo napsal 04.09.15 v 18:37 10b.

sikula!

korrzar
korrzar napsal 04.09.15 v 18:26

Vítej v rodině

mavr
mavr napsal 04.09.15 v 14:48 10b.

Krásná .. užij si ji

biosák
biosák napsal 02.09.15 v 19:05 10b.

Krásná robustní motorka

David-SCOTT
David-SCOTT napsal 02.09.15 v 15:07 9b.

Pěkný hlavně barevně o něčem podobném do budoucna uvažuji. Před koupi svoji jsem se na ni dival u nas v prodejně v černé, a bomba úžasný materiál. Teď si ale uživám tu moji. Hlavně opatrně, je to návykový..

Více komentářů



TOPlist