renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-9R Ninja (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jarda_drahos
Vloženo 14.8.2015
Aktualizováno 14.8.2015
Zobrazeno 1 493x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


kouknul jsem na net - jeden káwovar byl na prodej v Plzni. Kamarád říká, tam jedeme - moc se mi nechtělo - nebyl jsem uplně rozhodnutý, ale jeli jsme. On se na moto projel a říká, že super bajk. Já na ní ani nejel - až tedy cestou domu. Byla to velká pará

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R1: zdála se mi nalinká co se velikosti týká - na druhou stranu zase zběsile rychlá, ale velikost nakonec hrála svou roli
Honda CBR 929RR Fireblade: chtěl jsem hodně 954ku ale na tu zase nebyli peníze, takže jsem koukal po 929ce. naštěstí si ji koupil kamarád a já nechci věc, kterou někdo vedle mě má :) takže jsem koukal jinde

První dojmy - z předchozí zkušenosti s šetkou Hornetem to bylo jak nebe a dudy. káwovar byl hroznej masakr - řval a letěl kupředu, ale ovladatelnost oproti lehký hondě byla o dost horší. ale ta rychlost a hlavně zrychlení i v nízkých otáčkách bylo neuvěřitelný. myslel jsem, že je to o zvyku

Motorku bych doporučil pro - tenhle stroj bych doporučil každýmu nad 190 cm, který schání bajk za super prachy ... dá sehnat do 50ti tisíc v dobrým stavu

Doplňky na motorce - na kawě byl výfuk RP, který jsem si dovolil zkrátit, protože chci aby byla motorka slyšet ... bezpočnost je bezpečnost

Recenze

nakonec cena a velikost rozhodla pro zx9r. ne zrovna vábně vypadající stroj měl kosmetické vady a byl potřeba i lehký servis. byla "padlá ze stojánku", samá lebka, a špinavá (dlouhodobá špína). Taky jsem věděl, že dojedu sezonu a musím jí nalakovat. jelikož nepatřím k movitým lidem, tak že to zkusím svépomocí. Nemám rád, když se potkám na benzínce s motorkou, která je jak moje. Chci mít motorku, která není tuctovka - je to moje potřeba se odlišit :) koupil jsem bílou a černou a začal lepit a brousit pod lak. Když plasty tak i rám - černá matná byla jasná volba.




Plasty obroušené a připravené, barva ready, moje dílna zalepená - tak jdem na to :) no už bych to v životě neudělal - i přes zalepení bylo všechno zaprášené a bílé. příště to udělá lakýrník ... každopádně výsledek byl nad moje očekávání.

nádherná a originální motorka - přesně pro mě. Tak bychom se mohli taky projet ne ?






super pocit, všechno dopasovaný a 14 let stará babička je po faceliftu. Jízda na devítce je jak na cesťáku. Můžete najet 400 km na zátah a v klidu z toho slezu a můžu po kafíčku pokračovat. To, že je tak velká přijízdě moc nepociťuju - jediný problém jsou brzdy. měkkou páčku doplňuje špatný brzdný účinek. v praxi to znamená, že musím brzdit dříve a stát na tom jak na ryči. Nechal jsem udělat desky, brzdovku a skoro žádná změna.
Podvozek byl neuvěřitelnej - i s jednou vyteklou vidlí seděl káwovar v zatáčkách i na nerovnostech - za podovozek dávám ***. V zápětí jsem nechal udělat vidle a můj pocit se jen o dost zlepšil.
Tahle kawa je takovej kočár :) obrovská sedačka pro mě i spolujezdce - ten má navíc k dispozici nepěkný uši. Co se týká kufru není problém si pod zadní sedlo zabalit na týdenní dovolenou s rodinou - vejde se sem nářadí, litrový pití, lékárnička a sváča od mamky :D
Servis motorky je dostupný a všechno se dá sehnat ze dobrý peníze - na druhou stranu ta motorka potřebuje olej a filtry a je spokojená.
Byl jsem opravdu rád, že jsem si vybral tuhle devítku - zažili jsme toho spolu dost a naštěstí žádnej pád - když mi ale zavolal kamarád na dovolenou, že může mít bouranou R1 2003 za super peníz , tak jsem přemýšlel ale deset minut a pak jsem napsal inzerát na mojí zlatou zx9r ... o eRjedna se dočtete u mě na profilu v dalším článku

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist