Upravená čistě na okruh. Babička co neurazí, ale v téhle době ani nenadchne.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Možná na první dojem příliš stará mašina, nicméně motor má dost síly, převodovka je rozumně poskládaná, podvozek jakš takš a brzdy?... Nejradši bych je prohodil, zadek dopředu a naopak :D
Recenze
Tenhle článek jsem vytvořil jako navázání na článek předešlý, kde byla YZF-ka ještě provozuschopná jezdit po našich komunikacích. Upřímně už se na nich celkem i bojím jezdit. Zaznamenána tu bude pouze její "závodní" historie, jelikož jinou budoucnost už pro ni ani neplánuji.
Minulý rok jsme si odjeli dva závody s Racetrackem a letos v tom pokračujeme. Tentokrát chci zajet celý Bridgestone bikers cup ve třídě Naked nad 750ccm. Loni byla Konkurence opravdu velká. V brně jsem jel třeba proti Karlovi Táborskému a také tam byli známí Nakeďáci Plejba, Dominik Jůda a Vašek Vlasák. Jetos tyhle střelce v naked třídě už nepotkám a tak s mýmy časy (2:25 Brno a 1:55 Most) na nějakej ten pohárek dosáhnu :)
První letošní podnik se konal v Brně, ráno zdatně pršelo, tak jsem měl celkem bobany, jestli vůbec pojedu. Nicméně jakmile přestalo lejt, tak se všechna vlhkost během půlhodinky rozfoukala a mohlo se řádit. Po kvalifikacích jsem startoval z druhé řady úplně nalevo (5. místo). Start díky špatné spojce zase naprd, takže mě předjeli 4 týpci, následovala pravá, kde jsem to bez nahřátých gum moc nehrotil a kde mě předjel další a pak první levá, moje slabina, tam mě předjel poslední. Pak začala stíhací jízda a postupně tomu začal nakládat. Pár jsem jich předjel a s ohledem na to že se jelo jen 5 kol, bylo z toho konečné 8. místo.
Instalace Gi-pro ukazatele zařazené rychlosti. Konečně vím na jakou jedu! ;)
Druhý letošní podnik Mostecký okruh. Tohle nedopadlo dobře. Celé dopoledne lehce pršelo a jelikož se odpoledne kvalifikace nejely, tak jsem byl nucen vyrazit. Z prvu zlehýnka, ve třetím kole jsem už žačal jet ideální stopu a ejhle! Najet na mokrý obrubník, ikdyž jedete rovně, se opravdu nevyplácí. Zadek mi ujel tak rychle, že než jsem si cokoliv uvědomil, byl jsem už na zemi. Výsledek: vykloubené rameno a pohmožděný bok. Motorka celkem ok, kdybych se nepocuchal tolik, mohl jsem to dojezdit. Navíc podle časů, co kluci jezdili, bych byl na bedně ://.
Moje profi depo:
blízké seznámení s povrchem okruhu
jakmile přejde bolest, tak je člověk vysmátej
Po měsíci jsem se dal dohromady, motorku jsem pomocí kobercovky a pár oprav daldo pojízdného stavu a ve 32°C jsem jel potrénovat na Sosnovou. Větší záhul než ten den jsem na motorce nezažil!!
Vzhledem ke zranění z mostu a nedostatku financí pojedu zřejmě až poslední podnik, který se koná po slovenském Slovakiaringu opět v Mostě. Tentokrát to bude do třetice všeho dobrého a dojedu do cíle bez kolize :))
13.8. Další "Sosnění" - ještě že tam tentokrát byl uživatel Ghostik se svojí hezkou GSXR 750, jinak bych tam zas honil jen vlastní smrad
Takže letos se v Mostě nevyválím na 100%, nejsem totiž nijak pilný student a tak se mi poslední letošní závod v Mostě kryje s jednou zkouškou zvanou: pružnost a pevnost. Takže pro mě bohužel okruhová sezona skončila.
Kdo se tedy dočetl až sem, tak tomu přeju ať si letos ještě pěkně zajezdí a ve zdraví ať to přežije ;)
Jo a kdyby jste mě chtěli podpořit, tak se mrkněte na díly co tu nabízím a některé si -kupte- . Nebo rovou celou motorku :D
SEŠ BOREC
Pěkné čtení, třeba se někdy na Sosně potkáme
Touringrider; prijde logicke vyuzit potencial tohoto stroje jinak, nez vystavovanim popr. jizdou na 1/4 plynu.
Hezky...vidim to jako dustojne vyuziti moralne vysoce hodnotneho materialu...