Skvělá mašina s cestovně sportovním zaměřením.
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 700V Transalp: vyšší cena, stav, nájezd, původ
Suzuki DL 650 V-Strom: vyšší cena, stav, nájezd, původ
První dojmy - Omezena na 35kw ale oproti 125ccm paráda. Vyšší hmotnost při manipulaci, ale při jízdě není znát. Do zatáček padá sama, hlavně na novejch gumách.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná jak pro začínající jezdce (35kw) tak i pro zkušené (62kw) ale nelze od ni očekávat výkon litrového supersportu. Asi bych ji ale nedoporučil měnší a slabší dívce, jelikož při parkování mívám i já co dělat a nedovedu si představit holku dávat bandita na hlavní stojan.
Doplňky na motorce - horni kufr GIVI, boční kufry china GIVI :D, padáky, výfuk Leo Vince
Recenze
6.8.2015
Motorku jsem si vybral po přechudu ze 125ccm, měl jsem varadero a chtěl jsem zůstat u cestovních strojů (transalp, v-strom), ale bandit mě přilákal svým dobrým jménem a cestovně sportovním dojmem a také nižší cenou (k daným kilometrům a stáří).
Mám najeto teprve 500km a tak nemůžu moc hodnotit. Asi bych bral CNC páčky a to hlavně u brzdy, kde i při největším oddálení páčky po jejím zmáčknutí 2prsty si narážím páčkou na ostatní prsty na rukojeti :/ a tak většinou brzdím všemi prsty.
Dost často jezdím i s přítelkyní, divím se ale, že se jí prý vzadu sedí lépe než na předchozím Varaderu 125. To já jel vzadu jednou a bohatě mi to stačilo, ještě týden mě boleli kyčle.
Další foto a poznatky časem přidám... :)
31.10.2016
Ještě dlouho před začátkem sezóny jsem začal vybírat nové pneu. Po dlouhých spekulacích a rozhovorem na BVV-nejlevnejsipneu.cz jsem vybral Bridgestone BT-023, což jsou sportovně cestovní 2-směsové botky.
Hned první jarní vyjížďka směřovala do pneuservisu, na počkání mi (teda banďourovi) přezuli gumy a zanadávali na mé staré originální BT-020 :D.
První pocity po přezutí byly přesné jako výrok: "Nové gumy, nová motorka".
A už, to jelo. Po pár kilometrech a projetých zatáčkách jsem získal jistotu jako nikdy před tím. Už jen čekám, kdy si "dám stupačku". Na pneumatikách mám
2-milimetrové "poserproužky".
Jezdím zhruba za 5,5l. Pod 5 jen na ceste Pardubice-Olomouc kdyz se mi nechce předjíždět nekonečnou kolonu kamiónů. Při studených popojížďkách klidně 7l.
4.11.2020
Uplynula naše společná 5. sezóna a asi 24tkm a mě stále ještě Bandit neomrzel. Né že bych se nedíval po něčem jinám ale spíš tak Bandit 1250 :D nebo návrat ke kořenům v podobě nějakého cestovního endura, třeba V-stroma 1000.
V roce 2019 Bandit dostal nové pneu Bridgestone T30 evo a nemohu si stěžovat. V podstatě to samé co BT-023 na kterých jsem ujel cca 15tkm do výměny, kdy se na levém boku objevila hladká ploška bez vzorku (levá strana-předjíždění, kruhové objezdy)
V červenci jsme společně absolvovali kůrz bezpečné jízdy v Sosnové. Za sebe ani neumím popsat to, co jsme společně na okruhu zažili. Poprvé jsem si škrtnul stupačkou a bylo opravdu neuvěřitelné jakých náklonů se dá dosáhnout oproti běžnému provozu. Pneu nezklamali, stačilo nahustit na cca 1,8 baru za tepla a na to, že to byla první zkušenost z okruhu, předjížděli mě jen ti zkušenější, kteří už měli nějaké okruhy za sebou.
Jen tak pro přehled si vedu knihu tankování a průměrná spotřeba vychází 5,6l při kombinaci všeho co člověk běžně na motorce najezdí. Při delších trasách kdy se jede na klid se dá dostat i na cca 5l
peckaa!
krásný bandit.
Dobrá volba :) myslím, že ti bude vyhovovat i potom :)