renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Šharky.
Vloženo 30.7.2015
Aktualizováno 2.7.2020
Zobrazeno 1 972x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Po stopětadvacítce konečně pořádná motorka, japonská oranžáda :)

Více fotografii

Výška jezdce: 160 cm

První dojmy - Když jsem na ni poprvé sedala, bylo to s obrovským respektem, ae po chvíli jízdy přišel TEN pocit. Jezdili jste někdy delší trasy na, i když vcelku živé, 125? Já ano a tak prostě budu bohužel porovnávat, ae jsem unešená z toho, když zatáhnu za plyn a motorka jede, kopec nekopec :D Jsem nadšená!

Recenze

Při rozhodování, jakou větší motorku, jsem si dala strop 600ccm (trošku jsem nakonec přetáhla :) ), hlavně kvůli hmotnosti motorky a taky proto, že nejsem žádný závodník, takže pro mě tento obsah bude dostačující.

Úplně původně jsem si přála cestovní endurko, ae od toho jsem musela nakonec ustoupit, jelikož i z malého bmw gs 650 jsem nedosáhla (cca 160cm). Tak jsem začala okukovat naháče, vybírala (hornet, bandit - pro mě tuctovka moc, omlouvám se příp. majitelům, suzuki gsr - 4válec, což bych já osobně asi nevyužila.. ) takže zbyla kawa. A tahle poupravovaná oranžová krasavice (gelové sedlo, měněny řídítka za širší, gripy, závažíčka oxfordy, proužky na kolech) mě uchvátila. Takže je v garáži :)

V těch pár dnech, co ji mám, a po cca 300km nemůžu moc hodnotit, ae je to obrovský rozdíl oproti bývalé suz-yukině. Takže zatím zjišťuju, co a jak si k sobě můžem dovolit. Jinak je živá už od rozjezdu a kol. 5000-6000 mi přijde úplně nejspokojenější. Brzdy taky ok. Nejvíc mě překvapilo, jak je lehce ovladatelná, nízké těžiště dělá svoje, v zatáčkách sedí a i manipulaci "na suchu" taky u mě dobrý. Jsem s ní opravdu velice spokojená a jsem ráda, že jsem se konečně odhodlala k nějaké větší motorce.

Do budoucna ae určitě přibude plexi štítek, jelikož jsem tam jak na větrné hůrce (ae všechny co jsou v nabídce na trhu, mi přijdou hrozně nízký, takže jestli máte někdo nějaký tip na plexi, ráda uvítám každou zkušenost).
Taky to chci hodit trošku do cestovního módu, takže nosiče kufrů a radši i padáky. Chtělo by to sponzora :D

Update po cca 2 měsících:
- vyměněna řetězová sada (asi byla původní a vyglajdaný válečky nevěštily nic dobrého)
- nová zrcátka (nemohla jsem je doštelovat, pořád jsem si koukala na lokty)
- kryty páček (který jsou k ničemu, myslela jsem, že mi to bude chránit páčky, ae chybička se vloudila.. každopadně je tam asi stejně nechám)
- přidán padací rám SW Motech








Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hnilda
Hnilda napsal 02.08.15 v 21:08 10b.

Ahoj budeš spokojená já na ní nalítal za 7 let zatím 103 000 tis. bez jediné poruchy a máša drží je to dobrej stroj tak přeji hodně najetých km a chválit ti jí nebudu protože mám tu samou ale je krásná taky mě dostala.

darwidlo
darwidlo napsal 02.08.15 v 12:11 10b.

Moto pěkná :) když budeš mít zájem tak na fb mame skupinu : Kawasaki ER-6 fans - Czech

yara03
yara03 napsal 01.08.15 v 21:03 10b.

Skvělá mašina, skvělý motor. Přeju hodně šťastných kilometrů. Hlavně opatrně.

Gecka
Gecka napsal 01.08.15 v 21:02 10b.

Krásná 10b

Hogon
Hogon napsal 01.08.15 v 20:27

Top je origo plexi od Kawasaki popř. od Barracuda padáčky od RDmoto+rozšíření zrcátek

Více komentářů



TOPlist