renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha Aerox 50 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník yaerox
Vloženo 3.7.2015
Aktualizováno 8.10.2015
Zobrazeno 2 591x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8

Popis motorky


momentálně - Na Prodej
" Sportovní " náčiní pro dravce načichlé benzínem - s trochou oleje.

- Tak snad vás můj příběh nebude nudit.

Více fotografii

První dojmy - S cenou téměř 70 000 kč, je jasné, že není pro každého. Peníze za ní utratí jen, ten kdo to s ježděním myslí, aspoň trochu vážně, pro všechny ostatní je tu Yuki. Po první jízdě vám ihned dojde, s kým máte tu čest - Stabilní podvozek, tlumiče Paoli či brzdy od Bremba dávají najevo charakter skútru a design, který je prověřený téměř 18 lety už je jen třešnička na dortu.

Recenze

Jelikož jsem z rodiny, kde nějakou motorku sedlal asi každý, tak je logické, že mě fotbal moc nezajímal. Od malička jsem byl veden k lásce k motorům. Éra simsonů neminula snad nikoho a ani já nebyl vyjímkou. V tý době zrovna lětěly čínský pitbiky, a tak si pamatuju, že se šlo každý týden "sklouznout" - častokrát se sešla celá vesnice. To mě ale po čase omrzelo a chtěl jsem se rozvinout někam dál, tak jsem se rozhodl zkusit motokros, jezdil jsem Suzuki RM85 ta mi vydržela asi 2 roky, moc rád na ni vzpomínám. Jak to tak bývá, tak člověk touží zažívat nové věci a touží po tom, co zrovna nemá.
Ihned jak to bylo možné, jsem tedy udělal řidičák a rozhodovalo se co koupit. Chtěl jsem něco sportovnějšího a hlavně dvoutakt, jelikož mám radši draví průběh výkonu než rozvážný čtyřtakt. Výběr se zúžil na Aprilii SR50 a Aeroxe. Koukal jsem na Youtube, četl recenze tady na motorkářích a nevěděl si rady, až se na internetu objevil pěkný kousek ( Yamaha ) v mém okolí. Prodala se tedy kroska, prázdniny padly za brigádu a já už jel s penězma v kapse pro mašinu. Jeli jsme pro ní s tátou na Hondě CBR600, kterou jsem na tajno řídil, a tak není divu, že mi po tom přišel Aerox " zdechlý. "
No předal jsem peníze a jelo se domů, dodnes si pamatuju ten pocit když jsem si poprvý koupil něco svýho a ten pocit volnosti. Musím ještě sdělit, že jsem Yamahu koupil v bazaru, to bude pro pokračování příběhu důležité.
Hned po příjezdu domu, jsem skútr nenastartoval, tak jsem volal, že chci se do toho nechci vrtat, ať mi to přijedou opravit. Ještě ten den přijeli z bazaru a skútr "opravili". Tak jsem chvíli jezdil, ale nedostal se nikdy přes 40km/h až jednou došel uplně, nešel ani nastartovat. Bazar už ale telefon nezvedal a na zprávy neodpovídal. Tak to všechno začalo, - skútr nebyl v moc dobrém stavu. Zmíněný problém vyřešilo vypálení výfuku, který byl tak zakarbovaný že fungoval jako dokonalá zátka, skrz kterou nic neprošlo. Skútr hned poté získal zpět svou svižnost, ale stále to nebylo ono. Rychlost se pohybovala někde kolem 60km/h a tak se spekulovalo dál. Přišlo na kompletní výměnu variátoru a věcí spojených s tím - cena téměř 6 000 kč ( opravu zařizoval technik bazaru - samozřejmě bez nějakých dokladů ). Pravidelně každých 150 km se řemen přetrhl a tak se hledala závada - opravář tam celou dobu dával špatný řemen. Skútr ale zase začal ztrácet rychlost a tak se změřily tlaky. Zkuste hádat. A tak se přes zimu vyměnil válec, hlava, píst a vše okolo. Ve skútru bylo přes 13 000,- .
Přišlo na testovací jízdu a Aeroxík se změnil k nepoznání. Prostě originál top stav. Maximálka 75 po rovince a z kopce přes 90 km/h a rychlé starty z křižovatek, skvělá ovladatelnost spolu s ostrými brzdami, potvrdila nadčasovost této Yamahy a i všemožné legendy - jezdí perfektně. Pohodlí mírně pokulhává, ale za to vás odmění jistotou v zatáčkách, kdy si při bočních náklonech myslíte, že ani nesedláte skútr a natož ještě 50tku.
Už chápu proč je 18 let v téměř nezměněné podobě, on změnu nepotřebuje

LIFE IS RACE

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
cwas
cwas napsal 08.07.15 v 06:15 8b.

měl sis koupit něco nového, to je děsný co jsi musel všechno opravit.

Více komentářů



TOPlist