renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Yuki SM 125 (2009)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Speedy-Bikes
Vloženo 27.6.2015
Aktualizováno 6.8.2019
Zobrazeno 6 373x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.6

Popis motorky


Krásný vzhled, krásný zvuk, krásné jízdní vlastnosti a je moje!

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CLR 125: důvod neuveden

První dojmy - Láska ke stroji na první pohled, prostě hned padla a letěla jak drak. Postupně mi ale ten výkon začíná scházet.

Motorku bych doporučil pro - Samozřejmě pro čerstvé motorkáře 16+ , pro ty, kterým se líbí, kteří moc peněz nemají a jsou třeba i vyšší postavy

Doplňky na motorce - CNC Rukojeti, barva červená



Recenze

YUKI SM 125
Okolo této motorky panuje spoustu, řekl bych mýtů. Někteří si ji nemůžou vynachválit a jiní na ni hážou všechnu špínu. Já ji vlastním od 28.2.2015 (jsem 3. majitel) a teď mám už něco najeto, takže můžu trochu hodnotit a přidat svoje dosavadní zkušenosti a názory.

Něco o Yukinách je napsáno zde. Tedy značka Yuki je česká značka, která dováží k nám čínské stroje Qingqi, alespoň takhle jsem se to zde dozvěděl. Konkrétně model sm v podobě, která se dělá dodnes (už neplatí, prodává se nový model se vstřikováním), přišel v roce 2007. Na stejném základu stojí i model tr (enduro).

Takže zmíněná mašina patří do objemové kategorie 125ccm a má výkon 8,4kw/ 9500ot/min. Co se toho výkonu týče tak pro ty začátky to bohatě stačí (pokud nechcete už v 16ti lítat 170km v hodině). Myslím si, že motor je na motorce tím vůbec nejkvalitnějším, je to nezmar, který Vás nikde nenechá. Motor je identický se Suzuki DR (GN) 125. typ 157FMI
Ale od motoru se přesunu k celkovému zjevu. Je to tedy supermoto, takže endurový posez a silniční kola, obě 17 palců. Já beru 125cc motarda spíše jako silničku pro vysoké lidi. Opravdu, mezi většinou stopětadvacítek je největší a nejvyšší, jen na varana nemá a vedle 450 motarda je to pidižvejk. A když jde o vzhled, tak za touhle černou kráskou se každý otočí, prostě design se těm Číňanům povedl. A zvukový projev je v mém případě úžasný, protože výfuk je pravděpodobně vykuchaný a sání upravené na hříbek (přetryskovaný karbec, sání ještě ve výstavbě ). Další úžasná věc jsou analogové budíky. Na 125kách jsem zatím hezčí neviděl.




Jak vidíte, má i ukazatel zařazené rychlosti.
Další věc je čidlo stojánku, občas spíše na obtíž. To by asi tak bylo k projevu.

Jízdní vlastnosti Vás zřejmě překvapí. Při 1. jízdě jsem vlastním rukám a nohám nevěřil. Posez motarda mi skvěle vyhovuje, sedím vzpřímeně a nic mě po jízdě nebolí. I klopit se dá, jen se musí opatrně, obzvlášť pokud máte ještě originální gumy (já už ozul Michelinky). Prostě jízda je zážitek.
Teď něco k těm záporům: nejčastěji se objevují stížnosti na plasty, že jsou tvrdé a praskají. Bohužel je to pravda, ale nepředstavujte si to jako velký křup přes celou kapotáž. Zásadní problém je totiž v místech uchycení šrouby k motorce. Je tam totiž málo materiálu, takže to dlouho nevydrží. Já jsem už asi všechny úchyty lepil dvousložkovým lepidlem.





Samozřejmě, tato motorka je velmi levná, takže se muselo šetřit na materiálech. Tzn. méně povedené plasty.
Další problémy a investování do motorky se týká všech, ať jsou od jakékoli značky. Takže já jsem už měnil: obě pneu, olej, olejový filtr, řetězovku, silentbloky v zadní rozetě, těsnění výfuku, lamely spojky, těsnění pravé strany a některé věci jsem už zapomněl. A opravoval jsem: tu rozetu, stojánek měl trochu ubráno materiálu, takže podložka a nějaké drobnosti.
Prostě když se nebojíte vzít do ruky šroubovák, tak Vám motorka bude krásně sloužit stejně jako japonec. Já se aspoň něco naučím a bude se mi to hodit. Takže se jí nebojte, mně stále slouží a sloužit bude :D.

8.10.2015 Malá aktualizace: Zdravím, pomalu se blíží konec první sezóny. Za celou tu dobu se nestalo nic, kvůli čemu bych nemohl vyrazit. Najel jsem něco přes 1500km a jak jsem psal, tak stále ještě jezdím, ale už né dlouho. Mnohokrát jsem jel do školy, v létě občas při 30ti stupních, teď bývá ráno 5 až 12 stupňů. Bylo i pár vyjížděk jen tak, sám, i s někým. Motorku jsem si upravil dle svého díky mnoha doplňkům, ale snažil jsem se držet originálu. Nelíbí se mi, když to někdo nabarví třeba na bílo-modro apod.

8.6.2019 Aktualizace: Čauvec, motorku pořád mám, v plánu na léto jsou malé úpravy, otáčkoměr nefunguje správně, buď to chce nový kabel, nebo se něco povolilo... Dále ještě doupravit sání, hříbek je hned za karbcem a jeho guma brání dobrému přístupu vzduchu do kanálků volnoběhu apod. Chce to prodloužit sání.

6.8.2019 Aktualizace: Tak otáčkoměr se mi nepodařilo rozchodit, ale nevadí, mám uši, že? . Zbytek je podle představ. Nové cnc páčky, řetězovka (původní rozeta 51, řetěz 136. teď 47 a 134). a hlavně rovnotlaký karburátor a překopané sání (hříbek s trubkou mají konstantní vnitřní průměr, hlavní tryska 115).
Původně jako koupená jela 90km/h cestovně, 95 max. Teď 110 km/h cestovně a víc jak 115 už nedá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hrivas
Hrivas napsal 25.05.22 v 17:55 10b.

Dobrý den, chtěl bych se zeptat kde jste koupil gripy na motorku. Děkuji

Speedy-Bikes
Speedy-Bikes napsal 13.01.16 v 16:57

Děkuji

context
context napsal 10.01.16 v 19:28 10b.

pěkný stroj přeji hodně pohodových km v sedle a ať dobře slouží

Speedy-Bikes
Speedy-Bikes napsal 17.12.15 v 18:33

Díky . Myslím si, že to padrino- naháč už vzdal

Rubi
Rubi napsal 17.12.15 v 12:32 10b.

Vykašli se na blbé kecy a užívej si ježdění.Je pěkná. 10b

Více komentářů



TOPlist