renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Vespa ET4 125 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jelenl
Vloženo 15.5.2015
Aktualizováno 6.5.2021
Zobrazeno 2 572x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5


Vloženo: 26.12.2017, Uskutečněno: 09.08.2016, Zhlédnuto: 50x


To jsem si to takhle hrnul do práce a při plným plynu to začalo kuckat až výkon klesl během chvíle na 0 a motor se zastavil. Pak to nešlo nastartovat, ale po chvilce přemlouvání chytla, nechápal jsem co se děje. Když jsem zkontroloval všechno, zbývala nádrž, tak jsem ji vyndal a vyčistil, ale byla čistá. Resp. nedělal jsem to sám a práce nám šla od ruky... jen umýt později ty ruce byl menší problém
Takže opět karburátor a pak jsem zjistil, že membrána má díry. No tak už má odkrouceno 18let práce, tak ji to za zlé nemám. Potřeboval jsem do práce, tak jsem zkoušel náhražku - latexovou rukavici. No, tak to nefunguje, s benzínem se neměla ráda. Později mě někdo říkal, že snad obyčejný igelitový pytlík by to asi chvilku dal. No nic, hledal jsem na netu a našel membránu za 2500kč
Moc možností jsem nenašel, nicméně nakonec jsem zabrousil na slovenské stránky a tam jsem membránu našel a i s poštovným vyšla na +- 700Kč. Domluva byla skvělá, membrána přišla vcelku rychle, byla to ta správná a od té doby jsem zas denně na koni Pokud by s membránou měl někdo problém, někde bych ještě dohledal, kde jsem ji sehnal tak se klidně ozvěte...

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jelenl (0) napsal 29.10.2018 v 08:53

Zdravím, nevšiml jsem si dotazu, pokud to je stále aktuální, mrknu do poznámek co mám k Vespě, psal jsem si, kde jsem membránu sehnal. Případně mi napiš ještě do zpráv.
Jinak jsou dvě možnosti proč nejede resp. špatně:
1) prasklá membrána - dělala mi to, že jsem normálně nastartoval a rozjel se, ale jakmile jsem motor vytočil, tak z ničeho nic zdechla jako když vypneš zapalování.
2) pokud špatně startuje tak určitě mrkni na hadičku podlaku co vede od sacího kolínka do palivového kohoutu co je hned na nádrži. Doporučuju hadičku vyměnit za novou a dát na ní spony! Jakmile hadička nesedí nebo je spuchřelá a vespa dlouho stojí tak si pak špatně při startu (nízkých) otáčkách nacucne benzín do karburátoru. Pak může i kuckat při vysokých otáčkách - nedotýká benzín.

Donx (2) napsal 30.08.2018 v 21:22+1

Chci se zeptat zda máte kontakt na firmu od kud jste koupil membránu. Možná mám stejný problém. Motorka přestala jet. Nejde nastartovat a když chytne rltak nemá výkon. A vyšší otáčky ji dusi.


Nejnovější záznamy v deníku
  • Montáž krytů na ruce

    Již jsem spal, jezdím téměř celoročně. Zatím nejvíc co jsem jel bylo -8° nebo -10°C. Pokud začne být chladno, vezmu si dlouhý kalhoty, když prší nebo je zima šusťáky přes (to funguje velmi dobře). Taky měním budny nebo p

    Typ: Montáž doplňku
    Vloženo: 27.12.2017
    Uskutečněno: 12.11.2017
  • Přerušovač pro LED žárovky

    Jezdím na Vespě denně, je to skvělý a spolehlivý stroj. Protože se pohybuji z 99,9% pouze ve městě, jde mi i o pasivní bezpečnost resp. být vidět. Pokud svítí hodně sluníčko a motor běží na volnoběh, blinkry tak nepatrně

    Typ: Odborný servis
    Vloženo: 27.12.2017
    Uskutečněno: 03.06.2017
  • Oživení nátěru na výfuku

    Nejen výfuk dostává zabrat, obzvlášť když jezdím téměř celoročně... :-DD Výfuk jsem sundal, odrbal drátěným kotoučem, odrezil, natřel barvou s odolností do 700°C a taky jsem ošetřil chromový kryt. Doufám, že to nějakou

    Typ: Údržba
    Vloženo: 08.05.2017
    Uskutečněno: 08.05.2017
    Tachometr: 47131km


TOPlist