Historie řady Suzuki GSX-R II: 2001-2015
02.06.2015
1984 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 398 cm3 |
Výkon | 43.1 kW |
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min |
Točivý moment | 4 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 9000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 4 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 53 mm |
Zdvih | 45.2 mm |
Kompresní poměr | 11.5 : 1 |
Příprava paliva | Karburátor |
Startér | Elektrický |
Sekundární převod | Řetěz |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Brzdy vzadu | kotouč |
Rozměr přední pneu | 110/90-16 54h |
Rozměr zadní pneu | 110/90-18 61h |
Rozvor | 1425 mm |
Suchá hmotnost | 152 kg |
Maximální rychlost | 175 km/h |
Od Paja.fr(1988)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Přestavby | Indukční cívka (zapojení) | 4 | 8.4.2019 18:45 | ||
Opravy a údržba | Svíčky | 6 | 11.1.2019 23:45 | ||
Opravy a údržba | Gsx-r 400 nechce naskočit | 22 | 20.7.2018 17:25 | ||
Supersport | Suzuki gsxr 400 nenaskočí | 28 | 31.8.2017 21:23 | ||
Supersport | Výběr staršího čtyřkila | 16 | 19.9.2016 20:43 | ||
Pokec o motorkách | Ctyrstovkovy strely... VFR a dalsi | 82 | 22.1.2013 13:08 | ||
Silniční sportovní | Vahadla | 6 | 22.10.2012 20:30 | ||
Výběr motorky | Poradte s výběrem mota | 10 | 18.1.2009 11:15 |
Moje první 4 válcová rejže. Podle papírů 60 koní, ale čvrtina z nich chcípla stářím a únavou a druhá...
Suzuki GSXR 400, dle technických regulí pro závody na přírodních okruzích.
Tak po Mustangovi jawa 23 konečně moje první velká motorka s kterou to vše pořádně začalo :o)
Suzuki GSX-R 400 (92) s motorem z GSX-F 600 (97)
Gsxr 400 nějak zvláštně upravená, ale já to zpravím :D (snad)
Na svoji kubatůru silná, spolehlivá - Prostě žluťák :))
upravená na okruhovou verzi, na motor jedna s nejsilnějších v kubatuře 400ccm
Moje první suza , byl to mazec , jen ale do té doby než mě odešli ventili a já se dozvěděl cenu za n...
Malá lehká motorka určená pro kratší trasy nebo do města, padáky, nosič. Vlastně už veterán....
Mám ji chvíly,ale spokojenost, jede skvěle(200km/h),nově po laku,laděnej výfuk Lazer,nové pneu atd....
upravená na okruhovou verzi, na motor jedna s nejsilnějších v kubatuře 400ccm
Suzuki GSXR 400, dle technických regulí pro závody na přírodních okruzích.
Gsxr 400 nějak zvláštně upravená, ale já to zpravím :D (snad)
Suzuki GSX-R 400 (92) s motorem z GSX-F 600 (97)
Malá lehká motorka určená pro kratší trasy nebo do města, padáky, nosič. Vlastně už veterán....
Tak po Mustangovi jawa 23 konečně moje první velká motorka s kterou to vše pořádně začalo :o)
Na svoji kubatůru silná, spolehlivá - Prostě žluťák :))
Moje první suza , byl to mazec , jen ale do té doby než mě odešli ventili a já se dozvěděl cenu za n...
Moje první 4 válcová rejže. Podle papírů 60 koní, ale čvrtina z nich chcípla stářím a únavou a druhá...
Super na začátek,hodně mě naučila.V TP měla 20kw,takže parada.Na svoji dobu dobrej stroj,ale byl doc...
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati Monster 600 | |
Suzuki RF 400 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1987 | Paja.fr | suzuki_gsxr_400_1985.pdf | 28 MB |