Moto Guzzi V7 III Carbon: opravdová motorka
26.11.2018
07.06.2019
07.11.2018
22.06.2018
14.03.2018
07.11.2017
2018 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 744 cm3 |
Výkon | 38 kW |
Výkon při otáčkách | 6200 ot/min |
Točivý moment | 60 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 4900 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Vzduch |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | OHV |
Ventilů na válec | 2 |
Vrtání | 80 mm |
Zdvih | 74 mm |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 130 mm |
Zdvih zadního odpr. | 93 mm |
Brzdy vpředu | kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 18 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 100/90 18" |
Rozměr zadní pneu | 130/80 17" |
Rozvor | 1445 mm |
Úhel hlavy řízení | 26.4 ° |
Závlek předního kola | 106 mm |
Výška sedla | 770 mm |
Suchá hmotnost | 189 kg |
Pohotovostní hmotnost | 209 kg |
Objem nádrže | 21 l |
Rezerva | 4 l |
Spotřeba | 5.5 l/100 km |
Maximální rychlost | 160 km/h |
První cena | 255900 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Přestavby | Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 | 0 | 26.2.2020 11:00 |
Srdeční záležitost, tuhle motorku nikdy neprodám, ta se mnou zestárne...;)
Šperk na dvou kolech, emoční výron po každém nastartování. Je to samozřejmě limited 500ks. Ve výběru...
Svojský žijúci dinosaurus kotorý poteší pri každom naštartovaní.
Limitovaná edice. Pouhých 1921 kusů na světě. Moje číslo je 860/1921
Limitovaná edice. Pouhých 1921 kusů na světě. Moje číslo je 860/1921
Srdeční záležitost, tuhle motorku nikdy neprodám, ta se mnou zestárne...;)
Šperk na dvou kolech, emoční výron po každém nastartování. Je to samozřejmě limited 500ks. Ve výběru...
Svojský žijúci dinosaurus kotorý poteší pri každom naštartovaní.
Tak jsme doplnil Karbóna konečně obutím, které mi k němu fakt sedí...
v 5000km jsem vyměnil olej, aby se mi to srovnalo a ted už dle kluků z První kozí každých 5000km ole...
Takže přesně na můj a Honza Průchy svátek z První kozí jsem si přijel tuhle nádhernou carbonovou koz...
První servis v 1450km a vše úplně bez problémů, pivo výborný, odvoz z První kozí také super a pro mo...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.5/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 10.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 10.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Brzdy | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 6.0/10 |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | 7.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 5.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | - |
Možnosti uchycení zavazadel | - |
Ochrana jezdce cestování | - |
Ochrana spolujezdce | - |
Světla | - |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Scrambler | úplně mě nevzala u srdíčka |
Moto Guzzi V9 Bobber | Nakoniec som sa rozhodol pre V7, lebo na V9 som sa nezmestil |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Street Cup | Moto kozí moc daleko a cena vysoká |