Endura a motokrosy Gas Gas pro rok 2024: Chilli papričky
18.12.2023
23.06.2021
31.10.2018
16.05.2017
09.11.2016
29.05.2015
10.04.2014
19.07.2013
06.10.2011
1999 | 2006 | 2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2019 | 2024 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||||
Objem | 249 cm3 | 249.3 cm3 | 249 cm3 | ||||||
Výkon | 40 kW | 37 kW | - | ||||||
Výkon při otáčkách | - | 8700 ot/min | - | ||||||
Točivý moment | - | 47 Nm | - | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | - | 7630 ot/min | - | ||||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 2 | - | 2 | ||||||
Chlazení | - | Kapalina | - | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||||
Počet válců | 1 | ||||||||
Rozvod | M | - | Membrána | ||||||
Vrtání | - | 66.4 mm | |||||||
Zdvih | - | 72 mm | |||||||
Příprava paliva | Karburátor | - | Karburátor | Vstřikování | |||||
Startér | - | Nožní | - | Elektrický a nožní | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | - | 6 | |||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||||
Typ rámu | Trubkový | - | Trubkový | Kolébkový | |||||
Materiál rámu | ocel | - | chrommolybden | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 295 mm | 315 mm | 300 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 296 mm | - | 300 mm | |||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||||
Rozměr předního kotouče | - | 260 mm | - | 260 mm | |||||
Přední třmen | - | dvoupístkový | - | dvoupístkový | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||||
Přední kolo | - | 21 " | |||||||
Zadní kolo | - | 18 " | |||||||
Rozměr přední pneu | - | 90/90 21 | - | 90/90-21 | |||||
Rozměr zadní pneu | - | 140/80 18 | - | 140/80-18 | |||||
Rozvor | - | 1475 mm | 1480 mm | 1489 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | - | 26.1 ° | |||||||
Světlá výška | - | 354 mm | |||||||
Výška sedla | - | 940 mm | 960 mm | 956 mm | |||||
Suchá hmotnost | - | 102 kg | 101 kg | 102 kg | 105 kg | 107.6 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | - | 112 kg | - | ||||||
Objem nádrže | - | 9.5 l | 10.5 l | 9.8 l | 9 l | ||||
První cena | - | 253000 Kč |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Enduro & funbike | Vyplatí se v dnešní době kupovat gasa nebo husku, které ještě nepatří pod ktm | 7 | 27.7.2023 08:12 | ||
Enduro a cross | EXC 300 - Jaké pneu na enduro | 6 | 6.1.2021 18:59 | ||
Enduro & funbike | GasGas bude Rieju | 1 | 5.3.2020 08:36 | ||
Enduro & funbike | Sedlo gas gas ec 250 - 2013 | 1 | 1.2.2020 21:51 | ||
Enduro & funbike | Výkon ostrého endura podle TP | 1 | 9.11.2018 11:09 | ||
Enduro & funbike | Neználek vybírá ostré enduro | 22 | 27.8.2017 08:27 | ||
Opravy a údržba | Tlak vzduchu vs nastavení směsi karburátoru u 2T | 6 | 24.5.2015 20:11 | ||
Enduro a cross | Gasgas 250 07 | 585 | 18.8.2014 23:17 | ||
Enduro a cross | Nestartuje gasgas sm 250 {ec} | 27 | 24.2.2014 16:07 |
40kw ve 250cm co bys víc chtěl?😁
Endurko se vším všudy podvozek parádní.
Motorka stvorena na tvrde enduro, uzasne plynuly vykon, neuveritelne obratna
Koupil jsem, udělal komplet GO, prodáno...
Výbornej motocykl!!když jsem si ji dovezl domů,byl jsem unešen,jak perfektně sedla do ruky!když 2tak...
Silný,spolehlivý,bez zbytečných kravin jako je startér a baterka a hlavne velmi lehký
Lehká, motor ma slušný spodek a opravdu kousavý vršek... prostě to co jsem chtěl.
První endurová bezproblémová motorka.
40kw ve 250cm co bys víc chtěl?😁
Motorka stvorena na tvrde enduro, uzasne plynuly vykon, neuveritelne obratna
První endurová bezproblémová motorka.
Silný,spolehlivý,bez zbytečných kravin jako je startér a baterka a hlavne velmi lehký
Endurko se vším všudy podvozek parádní.
Koupil jsem, udělal komplet GO, prodáno...
Výbornej motocykl!!když jsem si ji dovezl domů,byl jsem unešen,jak perfektně sedla do ruky!když 2tak...
Lehká, motor ma slušný spodek a opravdu kousavý vršek... prostě to co jsem chtěl.
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.3/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 5.5/10 |
Převodovka | 7.5/10 |
Mechanická hlučnost | 7.8/10 |
Zvuk | 9.0/10 |
Spolehlivost | 9.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.3/10 |
Těsnost tlumičů | 9.7/10 |
Tuhost rámu | 8.7/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 3.3/10 |
Cestování | 4.0/10 |
Terén | 8.7/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 10.0/10 |
Ceny servisu | 7.5/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 6.5/10 |
Servisní intervaly | 7.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.0/10 |
Výška | 8.5/10 |
Ochrana motoru | 8.0/10 |
Skoky | 8.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 5.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 3.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Beta RR Enduro 250 2T | draha |
KTM EXC 250 | vyssia a pri mojich 170cm by to bol problem, menej plynuly nastup vykonu |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Beta RR Enduro 250 2T | chtěl jsem pre mix oleje |
Honda CR 250 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | _Sparrow_ | gasgas-workshop-manu.pdf | 9.4 MB | Dilensky manual pro GG EC 200-250-300 2018-19 |
2018 | berpavel | 7924_gasgas-workshop.pdf | 9.4 MB | Servisní manuál |
2006 | mRKEF | 2006_ec2t_manual_en.pdf | 2.3 MB | |
2005 | Laz5 | 2005_ec2t_manual_en.pdf | 2.6 MB |