BMW K1 – O úchvatné staré dámě, která to se mnou vzdala
26.02.2024
1989 | 1990 | 1991 | 1992 | 1993 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 987 cm3 | ||||
Výkon | 73 kW | 74 kW | 73 kW | ||
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | ||||
Točivý moment | - | 100 Nm | - | 100.03 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | - | 6750 ot/min | - | 6750 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | - | |||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 4 | ||||
Rozvod | DOHC | - | |||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 67 mm | - | |||
Zdvih | 70 mm | - | |||
Kompresní poměr | 11 : 1 | - | |||
Příprava paliva | - | Vstřikování | - | ||
Startér | - | Elektrický | - | ||
Počet rychlostí | 5 | ||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | - | |||
Typ rámu | - | Trubkový | - | ||
Materiál rámu | - | ocel | - | ||
Zdvih předního odpr. | - | 135 mm | - | ||
Zdvih zadního odpr. | - | 140 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | - | 305 mm | - | ||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | - | 17 " | - | ||
Zadní kolo | - | 18 " | - | ||
Rozměr přední pneu | 120/70-17 | - | |||
Rozměr zadní pneu | 160/60-18 | - | |||
Rozvor | - | 1565 mm | - | ||
Světlá výška | - | 140 mm | - | ||
Výška sedla | - | 780 mm | - | 780 mm | |
Suchá hmotnost | - | 239 kg | |||
Pohotovostní hmotnost | 264 kg | 234 kg | 264 kg | - | |
Objem nádrže | 22 l | ||||
Spotřeba | - | 4.2 l/100 km | - | ||
Zrychlení | - | 3.9 0-100 km/h | - | ||
Maximální rychlost | 235 km/h | - |
Od Karesjiri(1993)
Od ladazuki(1989)
Od ladazuki(1989)
Od ladazuki(1989)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Poradna | Značky na spojce | 8 | 8.6.2022 07:49 | ||
Poradna | výměna nebo repase přední brzdové pumpy | 22 | 28.5.2022 07:31 | ||
Poradna | Detektivka | 5 | 19.5.2021 11:38 | ||
Poradna | uchycení tankvaku - K1, K1100LT | 2 | 21.11.2020 21:16 | ||
Německé, rakouské | Má někdo BMW K1 ? | 9 | 20.10.2019 15:10 | ||
Naked bike | leštění nerezu | 12 | 21.3.2019 21:49 | ||
Opravy a údržba | Renovace výfuku Remus | 8 | 11.6.2018 12:16 | ||
Silniční cestovní | Bmw K1 | 4 | 2.9.2017 14:20 |
Byl to skoro dětský sen. Takže jakmile byla k mání tak nebylo co řešit.
je to moje vysnena masinka, takze mam dozivotni vanoce z touhle raritkou.
BMW K1,je to jako návrat do budoucnosti,kdyby v Hvězdných válkách měli motorky,tak by Skywalker jezd...
BMW K1, 1989 Engine and transmission Displacement: 987.00 ccm (60.23 cubic inches) Engine type: I...
Byl to skoro dětský sen. Takže jakmile byla k mání tak nebylo co řešit.
je to moje vysnena masinka, takze mam dozivotni vanoce z touhle raritkou.
BMW K1, 1989 Engine and transmission Displacement: 987.00 ccm (60.23 cubic inches) Engine type: I...
BMW K1,je to jako návrat do budoucnosti,kdyby v Hvězdných válkách měli motorky,tak by Skywalker jezd...
Nekoupili | Z důvodu |
---|
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 80 | Bylo by mi líto jí rozřezat. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
1989 | ladazuki | 5895_k100rs16v_k1_um.pdf | 15 MB | |
1989 | ladazuki | 4235_bmw_k100.pdf | 11 MB | |
1989 | ladazuki | 2164_bmw-k100rs-serv.pdf | 34 MB |