BMW F 850 GS
Redakční testy
Články
Technické údaje BMW F 850 GS
2018 2019 2023
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 853 cm3
Výkon 70 kW
Výkon při otáčkách 8250 ot/min
Točivý moment 92 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6250 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Řadový
Počet válců 2
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 84 mm
Zdvih 77 mm
Kompresní poměr 12.7 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Mostový Dvojitý páteřový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 204 mm 230 mm
Zdvih zadního odpr. 219 mm 215 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 305 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 90/90 90/90-21
Rozměr zadní pneu 150/70 150/70R17
Rozvor 1593 mm
Úhel hlavy řízení 62 ° 28 °
Závlek předního kola 126 mm
Výška sedla 860 mm
Výška sedla max - 890 mm -
Pohotovostní hmotnost 229 kg 233 kg
Užitečná hmotnost - 212 kg
Objem nádrže 15 l
Rezerva 3.5 l
Spotřeba - 4.2 l/100 km
Maximální rychlost - 200 km/h -
První cena 315450 Kč 314500 Kč 323900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 411386 Kč 426852 Kč 395953 Kč
Poznámka - Vario kufry (3x) – 31 792 Kč

Časově omezená akce: 25.000 Kč voucher na příslušenství BMW Motorrad a 25.000 Kč cenové zvýhodnění.
-
Videa BMW F 850 GS
Témata ve fóru o BMW F 850 GS
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Silniční cestovní Výber cestovného endura 61 16.4.2024 08:33
Enduro & funbike Pojeď do Italie 35 31.3.2024 20:22
Silniční cestovní Nejnižší cesťák Poraďte 20 12.1.2024 11:08
Enduro & funbike F850GS / F750GS Decat 17 11.12.2023 19:58
Silniční cestovní Rozměr kola u cesťáku 8 4.10.2023 16:39
Výběr moto X 18 2.10.2023 11:45
Enduro & funbike Ovládání hlasitosti media 2 13.7.2023 08:17
Silniční cestovní BMW GS 2013-2019: ovladač pro mobil/tablet Testování 1 6.7.2023 08:34
Enduro & funbike BMW 850 gs - technik na prohlidnuti motorky 10 8.2.2022 14:09
Enduro & funbike Mini Rally 16 7.12.2021 08:03
Výběr moto BMW F850GS vs Triumph Tiger 900 44 3.5.2021 08:28
Vybavení Koncovka výfuku Remus vs Akrapovič 7 22.4.2021 13:25
Výběr moto Výběr motorky pro začátečníka 19 29.5.2020 09:40
Enduro & funbike Jaké GS F850GS, R1200GS nebo R1250GS 47 9.5.2020 06:18
Výběr moto Cestovné enduro 2018 18 9.3.2019 12:05
Německé, rakouské Je to německá nebo indická motorka (otazník) s čínským motorem 39 6.9.2018 16:59
Skupiny
Uživatelské články
Průměrné hodnocení od 3 uživatelů
Motor
Spojka
8.7/10
Průběh výkonu
8.7/10
Vibrace
9.0/10
Převodovka
8.7/10
Mechanická hlučnost
8.0/10
Zvuk
7.3/10
Spolehlivost
9.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.3/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
9.0/10
Jízda
Sport
7.0/10
Město
7.3/10
Cestování
9.0/10
Terén -
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.5/10
Ceny servisu
7.5/10
Servisní síť
10.0/10
Dostupnost dílů
10.0/10
Nabídka doplňků
10.0/10
Servisní intervaly
8.7/10
Terén
Brodivost -
Výška -
Ochrana motoru -
Skoky -
Cestování
Pohodlí jezdce
8.3/10
Možnosti uchycení zavazadel
10.0/10
Ochrana jezdce cestování
8.0/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.64
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.07 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 3 uživatelů.
Kupující kteří dali F 850 GS přednost
NekoupiliZ důvodu
Yamaha Tenere 700 World Raid Pokročilá elektronika u BMW, dobrá nabídka prodejce
Triumph Tiger 800 XC do 100km, v pohodě, pak bolesti a topení do nohou
Suzuki DL 1050 V-Strom špatný posed a ovladatelnost
Honda CRF1000L Africa Twin Ovladací prvky, nesedel posed
KTM 890 Adventure s predchadzajucim GS som bol nadmieru spokojny, ale na advikovi ma lakala mensia vaha a o 10 koni viac, no aj tak u mna vyhralo GS
Moto Guzzi V85 TT Líbí se mě od doby co vyšlo, ale ještě na ni neuzrál čas
CF Moto 800MT Objednaná v březnu s tím že dojde kolem půlky května, v půli června jsem narazil na tohle GS tak nebylo co řešit (MT došlo do ČR začátkem července tak jsem udělal radost dalšímu v pořadníku)
KTM 790 Adventure Výborná motorka,ale BMW je univerzálnější a při jízdě ve dvou lepší
Triumph Tiger 900 GT Nesedla mi, přístup prodejce a servisu
CF Moto 800MT Zajímavá motorka za zajímavou cenu.. nicméně BMW je BMW
Honda CRF1100L Africa Twin
Suzuki DL 1000 V-Strom určitě spolehlivá motorka léty prověřená, ale nakonec se mi přestala líbit
Ducati Multistrada 950 moc hezká motorka,moc jsem ji chtél, ale nakonec převážili obavy z italské \"spolehlivosti \", každých 30000 km velký servis.Třeba někdy příště.
Honda VFR 1200X Crosstourer nebyla žádná v ročníku který bych chtěl,nemá tempomat
BMW R 1200 GS na mou výšku a zkušenosti už moc velká a dospělá mašina
Honda CB 500X verze 2019: 19 palcové kolo, 35 kW, nebyly bazarové kousky
Kawasaki Versys-X 300 vyšší cena vzhledem ke kubatuře, malý výkon na delší cestování
Kawasaki Versys 650 méně univerzální motorka, více cesťák
BMW F 750 GS menší přední kolo, není na drátěných kolech, né tak zásadní rozdíl v ceně
Kupující místo F 850 GS koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Voge 525DSX Zbytečně drahé - prostě BMW
BMW F 750 GS U 850tky platí to iste.
CFMOTO 800MT Chtěl jsem si jí půjčit u delaera. Nešlo to (anabázi jak si mě přehazovali přeskočím) nikde! Nakonec mi nabídli, že mi jí ukážou až k nim přijede nějaký zákazník na servis.
CFMOTO 800MT Jako ojetina stálo gs více než nová MT800 a pro mě nenabízelo více muziky.
KTM 890 Adventure Cena , dostupnost
Aprilia Tuareg 660 Můj sen, nicméně za 4 roky starou motorku s nájezdem okolo 15-30k přes čtvrt mega, děkuji, ale asi příště. Jen proto, že je to bawo.
Suzuki V-Strom 800DE po nakonfigurování příliš drahá
Honda XL750 Transalp - nesmyslné ceny, to jim nedám.
BMW R 1250 GS na místě těžší než 1250 GS
BMW F 850 GS Adventure
CFMOTO 800MT na mojí výšku příliš vysoká motorka a taktéž její cena byla mimo můj limit.
KTM 890 Adventure Je těžší a vyšší, a má ji každý
Honda CRF1100L Africa Twin
KTM 1190 Adventure R Typicky mírně bezpohlavní stroj. Na svůj objem poměrně vytučnělý, ale stejně jako třeba Africa velmi uživatelsky přívětivý. Navíc za poměrně atraktivní cenovky v poměru k výbavě a staří.
KTM 890 Adventure R jela velmi slušně oproti 800 úplně jiná dynamika motoru, ale šli cestou menší nádže a ještě větší hmotnosti :-(.
Moto Guzzi V85 TT Bál jsem se, že ji mezi ostatními GS budu ztrácet
Suzuki DL 1050 V-Strom XT Vyšší pořizovací cena. Nebyla v barvě jakou jsem chtěl.
Yamaha Tenere 700 Drahé doplnky, servis, zvlastni jednani prodejce (namachrovanost)
Yamaha Tracer 9 / 900 Netestovali jsme ale měl jsem možnost jí vidět na BMW motorrad days, velikostně srovnatelná s F 750 GS s již zajímavým výkonem 70kW. Je o něco více zaměřená také na šotolinu logicky GS a to není zatím má parketa + vyšší pořizovací náklady.
BMW F 750 GS Moc vysoká... a 21 kolo
Bazar pro BMW F 850 GS (rss)

TOPlist