
Aprilia láká na křidélka
8.11.2017
8.11.2017
23.1.2017
2.1.2017
4.11.2014
3.3.2013
17.1.2013
4.10.2012
28.11.2011
5.4.2011
11.11.2010
11.5.2010
13.1.2010
1.11.2009
2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2015 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 999 cm3 | 999.6 cm3 | |||||
Výkon | 132 kW | - | 134.3 kW | ||||
Výkon při otáčkách | 12500 ot/min | 12250 ot/min | - | 12500 ot/min | |||
Množství oleje | - | ||||||
Točivý moment | 115 Nm | 117 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 10000 ot/min | ||||||
Uspořádání válců | Vidlicový | ||||||
Startér | - | Elektrický | |||||
Počet válců | 4 | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Vrtání | 78 mm | ||||||
Zdvih | 52.3 mm | ||||||
Kompresní poměr | 12.8 : 1 | - | 13 : 1 | ||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | ||||
Typ rámu | Páteřový | - | |||||
Materiál rámu | lehká slitina | - | |||||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 130 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | - | 64.5 ° | 24.5 ° | ||||
Závlek předního kola | - | 105 mm | - | ||||
Rozvor | 1424 mm | 1420 mm | - | ||||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | |||||
Přední třmen | - | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | - | |||||
Zadní kolo | 17 " | - | |||||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | |||||
Rozměr zadní pneu | - | 200/55-ZR17 | |||||
Výška sedla | - | 845 mm | 840 mm | ||||
Suchá hmotnost | 179 kg | 200 kg | 181 kg | ||||
Pohotovostní hmotnost | 400 kg | - | 200 kg | - | |||
Objem nádrže | 18 l | 17 l | - | 17 l | |||
Rezerva | - | ||||||
Spotřeba | - | ||||||
Zrychlení | - | ||||||
Maximální rychlost | 295 km/h | 299 km/h | - | ||||
První cena | - | ||||||
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | ||||||
Poznámka | - | ||||||
Výměna motorového oleje | - | ||||||
Výměna olejového filtru | - | ||||||
Výměna převodového oleje | - | ||||||
Výměna hnacího řemene | - | ||||||
Výměna zapalovací svíčky | - | ||||||
Výměna brzdové kapaliny | - | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | ||||||
Seřízení ventilové vůle | - |
Od Pepa1CBR600RR(2009)
Od vitara(2009)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Italské | Pátý ročník RSV srazu | 3494 | 6.3.2017 13:59 | ||
Supersport | Aprilia RSV4 Factory | 11 | 25.4.2016 16:20 | ||
Supersport | Brzdové destičky brembo - kde koupit | 10 | 7.3.2016 17:53 | ||
Italské | Video: it's not a real race.. :-D | 52 | 22.7.2011 22:21 | ||
Italské | Proč má RSV4 zadní stupačky? | 33 | 20.12.2010 16:58 | ||
Italské | Co si myslíte o téhle super ceně | 5 | 24.10.2010 10:39 |
Tak jsem to rozbil :-( Původní plán byl prodat dvouválcové RSV, jelikož dvě motoky na okreskové l...
Krásná a temperamentní italka.
Motorka je to úžasná. Designově velmi povedená, má nádherný zvuk. Vyniká svojí obratností, kvalitním...
Krásná malá italka se suprovým Véčkovým srdcem
Zatím nemám co napsat,akorát jsem jí nastartoval v garáži a málem dostal orgasmus.:-P
RSV4 Factory. dovezena z UK, funglovka,krasa. bez uprav, zatím nic ani neplánuju. a asi to nebude po...
Vzhled:Nádherná práce Italských konstrukérů Jízda:Motorka se krásně lehce vede. Odezva na plyn je p...
Je to fakt hezká holka. Aprilia je super ddd...
Krásná malá italka se suprovým Véčkovým srdcem
Tak jsem to rozbil :-( Původní plán byl prodat dvouválcové RSV, jelikož dvě motoky na okreskové l...
Vzhled:Nádherná práce Italských konstrukérů Jízda:Motorka se krásně lehce vede. Odezva na plyn je p...
Krásná a temperamentní italka.
Je to fakt hezká holka. Aprilia je super ddd...
Zatím nemám co napsat,akorát jsem jí nastartoval v garáži a málem dostal orgasmus.:-P
RSV4 Factory. dovezena z UK, funglovka,krasa. bez uprav, zatím nic ani neplánuju. a asi to nebude po...
Motorka je to úžasná. Designově velmi povedená, má nádherný zvuk. Vyniká svojí obratností, kvalitním...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.0/10 |
Průběh výkonu | 8.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.3/10 |
Zvuk | 9.5/10 |
Spolehlivost | 9.5/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.7/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 5.3/10 |
Cestování | 5.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.0/10 |
Ceny servisu | 5.0/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | 5.0/10 |
Nabídka doplňků | 9.0/10 |
Servisní intervaly | 9.3/10 |
Sport | |
Tlumič řízení | 9.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Yamaha XT 660Z Tenere | Jednoválec s 35 KW? Úplně si po projižďce na Pegasu o stejném výkonu nedokážu moc představit, že bych na tom jel dál než pro rohlíky |
Moto Morini Granpasso 1200 | Jedno MM už doma mám a člověk by potřeboval tak 4, aby si zajistil provozuschopnost po celou dobu sezóny. |
Moto Guzzi Stelvio 1200 | Ta prdelka RSV4 je přeci jen hezčí |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Ducati 1199 Panigale | |
BMW S 1000 R | |
Kawasaki ZX-10R Ninja | nespokojenost s prodejci, jejich laxní přístup a neinformovanost |