AJP PR5 250 Enduro
Redakční testy
Články
Cestopisy
Technické údaje AJP PR5 250 Enduro
2012 2013 2014 2015
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 250 cm3 249 cm3
Výkon 18.4 kW 20.2 kW
Výkon při otáčkách 8500 ot/min 8000 ot/min
Točivý moment 17 Nm 23 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7000 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch a Olej Kapalina
Uspořádání válců 1 - Stojatý
Počet válců 1
Rozvod OHC
Ventilů na válec - 4
Vrtání - 77 mm
Zdvih - 53.6 mm
Příprava paliva Vstřikování
Startér - Elektrický a nožní Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Materiál rámu - ocel/lehká slitina -
Zdvih předního odpr. 300 mm 280 mm
Zdvih zadního odpr. 300 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 260 mm
Přední třmen - dvoupístkový -
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 21 " -
Zadní kolo 18 " -
Rozměr přední pneu 90/90 - 21" 90/90-21
Rozměr zadní pneu 120/80 - 18" 120/80-18
Rozvor - 1460 mm
Výška sedla 940 mm 950 mm 940 mm
Suchá hmotnost 115 kg -
Pohotovostní hmotnost - 123 kg
Objem nádrže 7.5 l
Maximální rychlost - 120 km/h -
První cena 129000 Kč 133900 Kč 137900 Kč -
Poznámka - motor zongshen od
italských edi progetti
-
Videa AJP PR5 250 Enduro
Témata ve fóru o AJP PR5 250 Enduro
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Enduro & funbike Víkendové enduro Praha-západ 18 21.2.2023 02:49
Enduro & funbike Enduro na severu moravy 1 5.1.2022 20:00
Opravy a údržba Opravná sada zadní brzda, AJP PR5 2019 3 13.12.2021 11:24
Enduro & funbike Už jen AJP PR5 :) 124 21.1.2020 08:26
Enduro & funbike Olej do vidlic ajp pr5 2 9.7.2019 18:23
Enduro & funbike enduro 1 30.4.2019 13:22
Enduro & funbike Točí, nenaskočí,smrdí benzín,benzín nikde neteče 10 15.4.2019 19:34
Výběr moto Lehké enduro 9 1.8.2018 00:00
Výběr moto Tupe enduro na obcasne cestovani 5 25.7.2018 23:43
Vybavení STK nové moto - první po 4 letech 56 30.6.2018 00:11
Cross AJP PR5 9 1.3.2018 12:23
Enduro & funbike Enduro pre vysokého začiatočníka 2 11.12.2017 21:04
Enduro & funbike Jakou přilbu okolo 0°C na enduro s plexi. 14 23.12.2016 19:53
Enduro & funbike AJP PR5 - řadička se nevrací 6 30.7.2016 17:18
Enduro & funbike AJP PR7 - k vidění v ČR 8 6.5.2016 08:06
Enduro & funbike Výběr moto mezi AJP pr5, WR450,EXC450,EXC300 115 30.3.2016 14:18
Enduro & funbike AJP PRO5, GAS GAS 250 Cami, yamaha WR 250R 4 30.1.2016 09:41
Enduro & funbike Enduro na blbnutí 11 9.1.2016 18:31
Enduro & funbike Označení enduro pneumatik 5 2.11.2015 10:05
Enduro & funbike AJP Endura - test na trati MX Úštěk 7 14.6.2015 20:41
Skupiny
Průměrné hodnocení od 7 uživatelů
Motor
Spojka
6.1/10
Průběh výkonu
8.0/10
Vibrace
7.6/10
Převodovka
7.4/10
Mechanická hlučnost
7.6/10
Zvuk
8.7/10
Spolehlivost
8.9/10
Podvozek
Možnost nastavení
8.9/10
Těsnost tlumičů
9.3/10
Tuhost rámu
8.3/10
Jízda
Sport
5.2/10
Město
6.5/10
Cestování
3.3/10
Terén
9.0/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.4/10
Ceny servisu
7.6/10
Servisní síť
5.0/10
Dostupnost dílů
7.2/10
Nabídka doplňků
7.5/10
Servisní intervaly
8.4/10
Terén
Brodivost
8.0/10
Výška
7.8/10
Ochrana motoru
7.2/10
Skoky
7.3/10
Cestování
Pohodlí jezdce
4.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
2.8/10
Ochrana jezdce cestování
3.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 6.97
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.50 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali PR5 250 Enduro přednost
NekoupiliZ důvodu
KTM EXC 250 Drahá pro začátečníka jako já stejně jako ostatní mezi kterýma jsem vybíral :D
SWM RS 300 R Po otevření, bych měl myslím starou dobrou Husku Te 300, nesehnal jsem jetou...zajímavá volba.
Beta Xtrainer Bětka mě moc zajímala, ale nesehnal jsem dobrou jetou.
Yamaha WR 250F Cca o 60% drahšia oproti AJP.
Honda CRF 250L Motoricky slabá (o tretinu nižší výkon oproti AJP), v podstate cestný podvozok a 30 kg naviac.
Kawasaki KLX 250 Motoricky slabá (o tretinu nižší výkon oproti AJP), v podstate cestný podvozok a 30 kg naviac.
KTM EXC 530 R Rozdíl jako den a noc. Lehká ovladatelnost zaujala víc než hrozivá síla.
Yamaha WR 250R zrovna v tu dobu žádná slušná nebyla na prodej
Yamaha WR 250
Honda CRF 250X jalová motorka,
Yamaha WR 250X nová drahá, jetá drahá a navíc šroty
Suzuki DR-Z400E Suzuki má horší podvozek, trochu jsem se bál výkonu (do teď jsem jezdil 125 4T), chtěl jsem něco víc na technické pasáže a na motání se lesem a překonávání překážek. DRZ je nejlepší v motardu :D
Yamaha WR 250R Vyšší pořizovací cena, resp. cena za lehce ojetou byla stejná jako za nové AJP, které má lepší podvozek, hezčí design, je připravená na drsnější používání a navíc má punc originality
Kupující místo PR5 250 Enduro koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Zündapp ZXE 250 od začátku jasný favorit, který sice skončil první, ale v poli poražených.
Kawasaki KLX 250 Teoreticky kvalitní značkový podvozek, k tomu nějaký čínský motor. Prakticky jsem neměl dobrý pocit z kvality zpracování. Rok stará motorka vypadala na 10 let. Až na tuhou spojku a řazení by to šlo, ale nepřesvědčila mě.
BMW F 650 GS Dakar moc pěkná mašina na vyblbnutí, velmi schopné enduro, ale nová 150tis, staarší moc nejsou a buhví, co mají za sebou
Yamaha WR 250R V jetou yamahu jsem za levný peníz doufal jen tajně
SWM RS 300 R Slabší výkon, čína
Yamaha WR 250R hodně jsem o ní uvažoval, ale podle všeho není tolik dualsport, má navrch mimo silnici
SWM RS 300 R Je to celé moc čínské, zpracování je až ubohé. Nyní přecházejí na techniku SWM, tak proč brát kopii kopie (SWM je stará Huska)
Honda CRF 250L Vzhledem k potřebám jsem upřednostnil silničnější CRF proti offovějšímu AJP.
AJP PR4 240 Enduro Vyšší a dražší, nechtěl jsem investovat více.
Kawasaki ER 6N Bahýnko mě láká, ale kvůli absenci podobně ujetých kámošů jsem to zatím odložil.
Husqvarna TE 250 skvělá a nenáročná motorka, ale pro mě "drahá"
KTM EXC 450 Racing Viz výše + nová stojí nesmysl, jeté nejsou. Testoval jsem jí a je to příjemná motorka. Od jiných majitelů jsem dostal negativní info na dostupnost servisu a ND
AsiaWing NC 250 Cena, cena a dostupnost dílů
Gas Gas EC 250 Cami Cena!
AJP PR4 240 Enduro kila navíc,velikost motorky chtěl jsem turistickou proplétačku
Shineray VV MX 250 identický motor- vyšší cena stroje i náhradních dílů
Yamaha WR 250R hodně lákavá, v terénu určitě skvělá, chtěl jsem ale něco víc ,,dual,,
Yamaha WR 250X stroj víceméně terenní,...na výlety po silnici by to moc nebylo, Xko s dvěma sadami kol je prostě bomba
AJP PR4 200 Enduro Nakonec jsem kuli financim sahnul po modelu PR4 200 enduro 2012
Manuály pro AJP PR5 250 Enduro
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2016 EngineerZ1000 zs177mm-engine-manua.pdf 5.7 MB Zajímavé informace pro všechny motorky s motorem ZS177MM (NC250)
2016 EngineerZ1000 pr5servicebook.pdf 8.8 MB Dílenský manuál AJP PR5 250 http://motoajp.com/wp-content/uploads/2016/08/PR5servicebook.pdf
2014 maarmiik ajp-pr5-250-enduro-l.pdf 6.5 MB AJP PR5 250 ENDURO LC-manual - CZ verze
2014 maarmiik ajp-pr5-250-enduro-l.pdf 7.9 MB AJP PR5 250 ENDURO LC - katalog ND - ENG verze.pdf
2013 Janek ajp_pr5_user_manual_.pdf 1.6 MB Uživatelský manuál PR5
2013 t0Mb1 ajp-manual.pdf 6.5 MB
Bazar pro AJP PR5 250 Enduro (rss)

TOPlist